Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 11. června 2014

Outfit: Birds

Ahoj :)

   Dnes přicházím netradičně s outfitem, ale chtěla jsem ho publikovat dřív než nám zmizí to krásné počasí. Nevím jak vám, ale mně tyhle vedra nevadí, naopak jsem moc ráda, že můžu nosit šortky a šaty. A ty nejnovější vám dnes ukážu :)


   Na tyhle šaty jsou koukala už pěkně dlouho. Jenže jsou z Sheinside, obchodu, kterému kvalitu nevěřím ani náhodou (navíc podpořeno tím, co o těhlech asijských eshopech koluje na internetu). Původně stály cca 600 Kč a za tu cenu si raději koupím šaty např. z F&F a možná ještě ušetřím stovku dvě. Odolávala jsem tak dlouho, že je na Sheinside už neseženete, ale za přibližně 340 Kč se dají sehnat na ebay, což už jde. Já ty svoje kupovala od Lucky na pop upu, který holky s dalšími blogerkami pořádaly minulý víkend (hezký článek o něm najdete u Siu). Mám z nich vážně radost, sice jsem zastřihovala několik nití a některé jsou i všité mezi látky, ale nakonec to docela jde. Materiál je snad z pet lahví, ale zase se nemusí žehlit a v těhlech horkých dnech je docela příjemný a lehký :)




   Šaty teď nosím docela často, protože jsou vážně překrásné a ty ptáčci na nich jsou boží. Nosím je buď s černými lesklými sandálky nebo s těmihle lodičkami. Ráda si k nim beru moje oblíbené hodinky z Avonu a teď jsem k nim sladila i modrý lak od Nail Perfect, odstín Mean Machine, který je hrozně hezký, ale přijde mi, že se rychle ošoupává na špičkách.

šaty - Sheinside
lodičky - Marks & Spencer
hodinky - Avon






   No a musím říct, že mě mrzí, že stále nemám fotky v dobrém světle. Vždycky, když fotíme, tak je buď podvečer anebo den, ale zataženo. Zákon schválnosti :)

Co vy a asijské eshopy? Mně se tam dost věcí líbí, ale poměr kvalita cena je podle mě dost nevyrovnaný.

Mějte se a užívejte si zbytky sluníčka :)

26 komentářů:

  1. Šaty ti moc sluší. :) A špatné světlo nevidím. :)
    Jinak oblečení v asijských shopech nekupuju. Jednak si nemyslím, že ve velikosti větší než asijské malé to vypadá dobře a druhak nemám ráda plastové, špatně ušité hadry, a bojím se, že přesně to by mi přišlo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší a fotky jsou fajn, je na nich vidět dobře to co nám chceš ukázat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty ti sluší :) Já oblečení na asijských eshopech a ebay nekupuju. 1, by mi tyhle asijské roztomilosti nebyly a 2, by mi tyhle asijské roztomilosti ani neslušely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že velice často jsou ty věci enormně krátký :D

      Vymazat
  4. Šaty jsou krásné, které ti moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. No vypadáš krásně, moc ti to sluší, od hlavy až k patě :) Jen obdivuju, že v těch vedrech nosíš lodičky, to já neumím, hned se mi spotí noha a udělají puchýře, ble... Takže zatím hledám nějaké hezké sandálky na podpatku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večer už to docela jde, ale přes den nosím ty ploché černé sandály :) A nedivím se ti, tak hledám nějaké na podpatku a a ty, co jsme si vyhlídla, nemají :/ Klasika :D A děkuju!

      Vymazat
  6. Vyzeras v nich krasne a elegantne :) V azijskych (a vlastne ani inych odevnych eshopoch) nenakupujem..mam strach z materialu, vyhotovenia, strihu..radsej si kupim nieco hoc aj drahsie tu, ako riskovat vyhodene peniaze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě... navíc, když v F&F nebo i v Camaieu ve slevách najdeš levnější a kvalitnější věci. Mně stejně přijde, že v těhlech eshopech nikdo dobrovolně nenakupuje :D

      Vymazat
  7. Mně se tyhle šaty taky vždycky děsně líbily, nakonec to dopadlo tak, že mám ve stejném vzoru halenku bez rukávů :). Materiál je docela ok, ale s tím, že bude umělý je třeba u těchto eshopů bohužel počítat, i když zase jak kdy, je to trochu sázka do loterie, no.....Tobě ty šaty rozhodně moc sluší, jsou vyloženě šité na tebe, udělala jsi dobře, že sis je koupila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu halenku si moc dobře pamatuji, měla si k ní růžové kalhoty a moc me zaujala mě, a pak když jsem si jí hledala, tak jsem narazila na šaty a zamilovala se. A moc děkuju :))

      Vymazat
  8. ty šaty ti závidím, jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný šaty a fotky mi taky přijdou krásný:)

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím tě, kde je to jezírko? Vypadá to krásně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kinského zahradě pod Petřínem v Praze :))

      Vymazat
  11. Šaty ti veľmi pristanú :) Zaujali ma aj hodinky. Z AVON-u mám tiež nejaké hodinky, aj moja mamina. Je to síce taká imidžová záležitosť, ale napodiv sú celkom kvalitné a máme ich každá už niekoľko rokov.
    Čo sa týka ázijských e- shopov, tak som tam nikdy nič nekupovala a ani nebudem. Rovnako mi príde, že pomer kvalita : cena, nie je OK a aj tie veľkosti sú väčšinou také akoby zmenšené a nechcem to riskovať. Radšej si klasicky v obchode vyskúšam, ohmatám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z Avonu 2 hodinky a jak píšeš, tak jsou překvapivě kvalitní. Tyhle černý mám asi 5 let a měnila jsem baterku jen jednou a nosím je fakt často :) Právě... obzvláště, když vidím, že ceny některých věcí jsou skoro jak Lindexu nebo Manga, tak mě trochu přepadají mdloby :D Je pravda, že těch 600 Kč u šatů nebylo tak moc (takový Choies mi přijde dražší), ale za tu cenu si fakt koupím šaty někde jinde, třeba v F&F, Reserved nebo i Mangu se občas dají sehnat za takovou cenu.

      Vymazat
  12. Ty šaty jsou nádherný! Na asijský obchody koukám často, ale nakoupila jsem tam jen jednou a byla to bída (šaty údajně až na zem mi byly ke kotníkům a materiál byl peklo, na druhou stranu když jsem si stěžovala na zákaznickým, že jsou o dvacet centimetrů kratší, než bylo na stránkách, hned mi poslali omluvnej mail a druhej den půlku ceny na účet, což bych si jinde mohla nechat zdát). Radši ale zajdu do kamennýho obchodu a všechno si nejdřív osahám a pořádně prohlídnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak aspoň, že ten zákaznický servis je tak super :) Ono i na ebay se to dá reklamovat a vrátit, ale je to prostě otrava a koupit něco v kamenným obchodě je jednodušší :)

      Vymazat
  13. Koupila jsem halenku pro kamarádku, přišla úplně jiná velikost a dali mi kredit, za který jsem pořídila prima halenku, která měla ty vnitřní nášivky Zara, ale vnější jiné. Kvalita velmi dobrá, ale stejně si nejraději šiji. Ovšem takovou nádhernou látku těžko seženu, ale sluší hlavně tobě. Jsi v těch šatech krásná!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti ty šaty sluší :). Já v asijských eshopech nenakupuju. Vlastně i na ebay jsem oblečení nekupovala, až před časem jsem zkusila si objednat sukni.

    OdpovědětVymazat
  15. Nenakupuju v asijskych eshopech, ale co dnes neni z Asie ze :-D Saty ti moc slusi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo no, ale takovýhle číňárny se dají sehnat i levnější a kvalitnější než to, co nabízí tyhle eshopy :)

      Vymazat
  16. Šaty jsou boží a ohromně ti seknou! A fotky - no k těm jsem se ti už vyjadřovala, zvlášť ta profilovka je úchvatná <3
    Btw, na kterých místech jste to fotili?
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)