Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 20. června 2014

Recenze a hromada líčení se Sleek Original

   Sleek Original. Jsem vážně originální přijít s touto paletkou teď, když jí každý zná. Ale přiznám se, že jsem jí dlouho přehlížela a když ji pak viděla na vlastní oči, věděla jsem, že tohle bude moje nejmilejší paletka od Sleeku :)


   Od Sleeku mám 3 paletky - první byly Ultra Matte V2 a Oh So Special a třetí a poslední tahle Original. Na cestě mám momentálně Showstoppers, po které jsem toužila poslední půl rok a teď ji dostanu za státnice, jupí :)
   Všechny paletky Sleek mají hezké balení, které bohužel nepřežije pád z výšky 1 m - otestováno, zničeno :D Takže na to pozor... Jinak samotný stíny se nijak nerozsypaly, až jsem byla mile překvapená :)



   Zpátky k Original. Bohužel jednotlivé stíny nemají jména jako u jiných paletek, tak jsem si je očíslovala.


1 - jediný matný stín z celé paletky. Tahle černá je docela špatně pigmentovaná a daleko lepší najdete v Oh So Special.
2 - třpytivá fialová se studeným podtónem, celkem výrazná, ale dokáže být i hodně jemná.
3 - krásný petrolejový stín. Na kůži vypadá spíš jako tmavě šedý s modrými třpytkami. Hodně jsem si ho oblíbila.
4 - jasná modrá barva nebe. Skvěle pigmentovaná. Společně se 4 a 5 je téměř nepoužívám, protože na ně nějak nemám odvahu.
5 - modrozelená barva moře se stříbrnými třpytkami
6 - šedozelená zastřená barva, která se hodí na jaro i léto.
7 - krásná zlatá se studeným podtónem, skoro až champagne. Na oku vypadá spíš jako více větších třpytek a úplně souvislá vrstva zlaté s ní nejde moc udělat.
8 - úžasný fialovorůžový stín se zlatým třpytem. Skvěle pigmentovaný a lepší než Gateau z Oh So Special.
9 - starorůžová s teplým podtónem, hodně podobná odstínu Organza z Oh So Special.
10 - měděná barva, která mi nepřijde zas tolik pigmentovaná. Dokonalá pro zrzky, já s ní trochu bojuju.
11 - můj nejoblíbenější stín, společně s 9. Je to krásná čokoládově hnědá, daleko jemnější a lesklejší než všechny ostatní odstíny. Perfektní na denní nošení.
12 - krásná olivová se zlatým třpytem, skvělá na podzim.



   Mně stíny drží velmi dobře i bez báze :) Jen černý má tendenci trochu se slévat do vrásek. Během dne stíny nikam nepadají a to ani při aplikaci, což oceňuji. Nesnáším třpytky všude pod okem.

   Na celé paletce se mi líbí, jak je úžasně kombinovatelná. Uděláte s ní denní i večerní líčení, barevné i přirozené, na každé roční období. Přijde mi, že s Oh So Special uděláte jen přirozený look a u Ultra Matte 2 se ty barvy mezi sebou nedají kombinovat tak dobře jako u Original. Prostě Original vede, i když je třpytivá :))









   A samozřejmě můžete líčení ozvláštnit linkou nebo tužkou. I když jako linku používám i stíny, jak vidíte - buď si navlhčím štěteček vodou nebo bází, zašmrdlám ve stínech a mám téměř gelové linky :)



   A nakonec tu máte jednu narcisoidní koláž, abyste viděli, že je to vážně moje očíčko a taky důvod toho proč se tu neukazuje líčení celé tváře - vysazení HA mi dokonale zlikvidovalo pleť :/


Paletky Sleek seženete na různých zahraničních i českých eshopech. Cena je okolo 280 Kč.

Co vy a Sleek? Která paletka se vám líbí nejvíce? :)

P. S. Připomínám, že dnes končí soutěž se SpaRitual :)

29 komentářů:

  1. Tohle mi nedělej :D, já si vždycky říkala, že tuhle konkrétní paletku nepotřebuju, ale když jí tady vidím "live", tak ty odstíny jsou fakt pěkný! Takže další položka do wishlistu.B) Já jsem momentálně posedlá paletkou Candy, ty veselé letní barvičky mě strašně baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale potřebuješ :D Naživo je vážně úžasná, přijde mi, že ji žádné fotky nedokážou tak hezky zachytit :))

      Vymazat
  2. Paletka je moc krásná. Už jsem si jednu od Sleeku vyzkoušela a byla jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně Sleek stíny drží jen s Urban Decay bází a tu pořád ještě nemám, takže... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha :D Tak to je škoda... ani s Artdeco?

      Vymazat
    2. Ani s Artdeco. :( Většina se slévá po 4 hodinách.

      Vymazat
  4. Paletka je nádherná. Sama mám 4 Sleek paletky, ale tato mi chybí, což budu muset časem napravit. Vážně má super kombinovatelné barvičky. A jinak si myslím, že nemáš proč se vyhýbat modrým stínům (4 a 5), protože ti sluší. Zrovna to líčení s modrou se mě osobně líbí nejvíce ;-)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné odstíny! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, krásná líčení. Nejvíc se mi asi líbí 2. zhora a tyrkysové s oranžovou linkou je hodně originální. S hnědýma očima máš obrovskou výhodu, že modrá, fialová a zelená v jakémkoli tónu nevypadá blbě. Já jako modroočka některé odstíny prostě mít nemůžu, třeba tyrkysovou. Z paletek mě láká Garden of eden a Storm.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To modré s bronzovozlatou linkou mi připomíná Egypt - písek a azurově modré nebe a spouuusta sluníčka :)
      Ona modrá třeba vypadá takhle dobře, ale na celém obličeji už moc ne :( Navíc mám hodně zapadlý oči a celkově mi moc výrazné oči nesedí :/
      Já teď viděla nějakou novou Rio a ta mi dost zalíbila :))

      Vymazat
  7. Tak tahle paletka se mi moc nelíbí svou barevnou skladbou, tu bych nevyužila. U tebe se mi nejvíc líbí líčení 2, 4 a 7, prostě ta fialková vede :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líčení máš moc krásná, ale pro mě je v paletce moc modrých, které bych nevyužila. :) Ale vypadá opravdu moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Je pravda, že po té blankytně modré a modrozelené vůbec nesahám, ale zasetam je 10 jiných odstínů :)

      Vymazat
  9. Krásný Niky ♥ Hned jsem se tebou inspirovala při dnešním líčení. :D Ta Sleek paletka je opravdu lákavá. Stíny jsem si už hrozně dlouho žádný nekoupila, protože jednak mám velkou paletku ze Sephory, kde jsem několik stínů ještě ani nevyzkoušela a pak taky stíny, co jsou dostupné v drogeriích mi nepřijdou nijak zvlášť kvalitní. Ale tohle, to mě teda nalákalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Škoda, že fotky nejsou nic moc a na některých se odráží sluníčko z protější střechy, tak mám kůži nějak dočervena :D
      Já jsem se všema fakt spokojená, je pravda, že se v každý najde nějaký míň pigmentovaný stín, ale pořád 12 stínů za ani ne 300 Kč, to jde :)

      Vymazat
  10. Velice se ti to líčení povedlo, všechny varianty. Já snad ty paletky chci! Všechny!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné kombinácie líčenia :) Tú linku z tieňov musím skúsiť.
    Od Sleek mám 2 paletky- Oh so special a Candy a obe sú super. Uvažujem ešte práve nad touto Original alebo Storm, tak asi to nechám na narodeniny :) Chcela som aj nejakú matnú, ale bojím sa tej horšej pigmentácie.
    Ja mám dosť mastné viečka, čiže báza je u mňa samozrejmosť, ale v porovnaní s inými tieňmi mi Sleek držia celkom dobre a podľa mňa sú tieto paletky jedny z tých kvalitnejších a aj za dobrú cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Candy se mi moc líbí, ale skoro bych jí nevyužila :( Jen na takové ty domácí pokusy :) Ta Ultra matte V2 je pigmentovaná dobře z části - třeba černý a fialový stín moc pigmentované nejsou, ale ten vínový, šedý, hnědý a modré jsou fajn, i když lesklým a třpytivým stínům se to prostě nevyrovná, ale to asi cokoliv matného :))

      Vymazat
  12. Tuhle paletku bych asi nevyužila, vzhledem k tomu, že mám pocit, že mi nesluší modrá :)). Tobě ale sedne moc a líčení jsou moc hezká. :) Jinak já mám od Sleeku taky matnou V2, Garden of Eden a na cestě mám šílenou Acid, jako odměnu za zkoušku :-D tak na tu se moc těším. :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. Na mě byla asi až moc originální :-D měla jsem ji, ale po pár marných pokusech jsem ji poslala dál. úplně mi bareveně nesedla a hlavně jsem nebyla spokojená s tou kvalitou stínů. asi budu fakt dřevo já, když s tím nikdo jiný nemá problém, ale mně se se stíny špatně pracovalo, blbě se nanášely, prášily, nedržely...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nepráší, jen s určitý hodně pevnými štětci, ale to je spíš štětci, protože ty stíny trochu rozrýpou a špatně přilnou na víčko :/

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Nejsi dřevo...ta kvalita odpovídá ceně. Ten humbuk kolem Sleeku tak nějak nechápu. Kvalita paletek je kolísavá nebo spíš kvalita jednotlivých stínů v paletce. Mam Original, Candy a Acid. Poslední dvě jsem využila na soutěž v líčení, tam jsem potřebovala výrazné barvy. Jsou to paletky na takové to domácí šmrdlání;-) s některými stíny to bylo peklo, barvy sice krásný, některý byly tak tvrdě zapečený že nešly štětcem vůbec nabrat, některé byly super. Půl na půl řekla bych. Original má sice krásný barvy, na můj vkus hodně třpytivé, hrubě namlete, tudíž třpytky všude kam se podíváš, což mě neskutečně vytáčí. S největší pravděpodobností půjdou všechny z domu, na extravaganci si našetrim, taková Urban Decay Electric je famózní a kvalita se Sleekem nesrovnatelna....a cena taky :-) Stíny z Original postrádat nebudu, mam je od jiných značek, tenkrát jsem ji jen chtěla vyzkoušet a použila jsem ji jednou :-( katastrofa to není, ale raději si toho pořídím méně v lepší kvalitě. Pro studentky fajn, pro profíky nikoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Original připadá namletá dobře a třpytky mi rozhodně nikam neopadávají, porovnání s Urban Decay nemám, ale je jasný, že když UD stojí až 4x víc, tak ta kvalita bude jinde :) A nevím, občas jsem Sleek paletky viděla v nějakých videiích, kde je vizážisti používali, UD třeba ne (to spíš Bobbi Brown, MAC... :). Holt každému vyhovuje něco jiného :) Ale souhlasím, že v každé paletce se najde nějaký stín, který je problémový :(

      Vymazat
    2. Ale jo, asi u každé značky se najdou top produkty, průměrné produkty a produkty, které za nic nestojí. Mne prostě přijde, že. Sleek má vyloženě kolisavou kvalitu, zrovna u tech paletek acid a candy...půlka stínů super, půlka spis hrůza...to prostě nepochopím. Ta Original mi přijde bohužel skoro celá hrubě namleta, nejvíc ten odstín vanilla, zkrátka ten nejsvětější, to jsou slisovane třpytky a ne stíny. Ale samozřejmě je možné že máš lepší kus, že jim kvalita kolísá kus od kusu. Za mě je prostě Sleek průměr, kvalita odpovídá ceně. Ale třeba zase tvarenky mají tak brutální pigmentaci a zajímavé odstíny, že na soutěž mi posloužily skvěle. Urban Decay Electric recenzovaly holky Sofastars.

      Vymazat
  16. Paletka je krásná ale ty jsi číl dál tím krásnější :) jestli to nedělají ty tvé rostoucí vlasy. Jseš krásná mladá slečna :)

    OdpovědětVymazat
  17. Paletka je krásná a líčení také ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  18. taky mám asi 4 paletky od Sleeku a u dvou už mi balení drží jen na dobré slovo, ale na stíny to naštěstí nemá vliv :)

    OdpovědětVymazat
  19. Koukám, že nejsem jediná, jehož paletky od Sleeku jsou neduživé a ve špatné kondici :)) No, co už. Pro ty barvy a kombinace jim to ráda odpustím. Akorát oblibuju víc jen ty matný stíny, zrovna na Ultra Matte se chci zaměřit.
    Tvoje líčení mě baví, líbí se mi, jak kombinuješ - třeba první modro-oranžová kombinace je skvělá, pak i níž to fialové očko a líbí se mi i sytá hnědá linka na poslední fotce. Chci tě někdy potkat takto v barvách! :-P
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)