Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 25. června 2014

SpaRitual Drift Collection (Low Tide, Barefoot, nail art)

   Léto už je tady a spousta z vás se chystá k moři. A přesně tím je inspirovaná letní kolekce od SpaRitual nesoucí název Drift.


   Kolekce obsahuje 6 laků, já mám dva - modrozelený Low Tide a béžový s glittry Barefoot.

Low Tide


  Tahle krásná zelenomodrá krémovka doslova září do dálky a na léto je naprosto ideální. Připomíná mi lak Bourjois v odstínu Blue no blues, ale Low Tide je zelenější a líbí se mi vlastně víc :)



Bohužel kvalita fotek ve stínu nic moc, nějak mi zlobí foťák.

   Nanášel se dobře, jen na 2-3 nehtech jsem měla občas problém udělat dokonale hladký povrch, protože celkem rychle zasychá. Překvapilo mě, jak skvěle kryje. Šikovným a nenáročným bude stačit jedna vrstva, já jsem ze zvyku stejně dala 2 :) Bála jsem se i schnutí, protože tyhle světlejší krémovky občas špatně schnou, ale tento uschnul celkem rychle. Bez nadlaku jsem ho nosila 3-4 dny, což je u mě lehký nadprůměr. Ale musím říct, že jiné laky SpaRitual mi drží i déle.



Barefoot

   Na tento lak jsem se opravdu těšila, protože mi z celé kolekce připadá nejzajímavější. Krásná béžová s růžovým podtónem je vylepšená o zlaté a bronzové glittry. A bohužel zrovna tento krasavec měl vadu - přílišnou hustotu. Řekla bych, že se jednalo o vadný kus, v jiných recenzích jsem na tento problém nenarazila a ze 13 zkoušených laků SpaRitual, byl tento jediný hustý a velice špatně se lakoval. Kápla jsem do něj thinner a lak byl zachráněn bez poškození třpytek. Třikrát sláva ředidlům laků :D



   Po překonání tohoto problému se mi s lakem pracovalo skvěle. Glittrů je v něm dost, takže nikde nemáte holá místa. I když je světlý, tak díky třpytkám rychle schne. Jak vidíte, jeho povrch není hladký, ale jako pískový nebo texturovaný lak bych ho určitě neoznačila, na to není jeho povrch zas tak drsný. Výdrž je ostatně i nižší než u pískových laků, po 3 dnech se loupe na palcích a ukazovácích, pískové laky u mě dávají 4-5 dní.
   A zkoušela jsem na něj dávat nadlak a samozřejmě jsem vám to zapomněla vyfotit :D No... vypadalo to moc hezky a musíte dát 2 vrstvy nadlaku, jedna nestačí. Odlakování je trochu horší, nastříhala jsem si tamponky na menší kousky, na každý dala odlakovač, přiložila na nehty a nechala působit tak 2 min. a poté stáhla. Alobal jsem nepoužila. Takto si nehty nepoškrábete a nevysušíte přílišným drhnutím. Aspoň u mě to tak funguje :)




  A protože tyhle laky vyloženě svádí k vytvoření nějakého pěkného nail artu, zkusila jsem jeden. Protože v něm nejsem moc dobrá, tak raději řeknu, že to má být pláž, moře a nebe :D


Postup:

pozn. Postup je dělaný na nehtu obráceně než na fotkách, aby se vám na ně lépe koukalo :)

1. Nalakujte si nehty modrozeleným Low Tide a nechte pořádně zaschnout.
2. Vezměte si kousek papírové izolepy a nehet překryjte z 1/3.
3. Teď budete potřebovat houbičku a bílý lak. Ten na alobalu nebo paletce smíchejte s původním modrozeleným odstínem a houbičkou ho naneste tak, aby vytvořil vlny a odrazy slunce na moři.
4. Na opačný konec naťupejte Barefoot pro vytvoření iluze písčité pláže.
5. Počkejte až vše zaschne a poté odlepte izolepu.
6. Potom si vezměte znovu papírovou lepenku a překryjte moře. Kdo to zvládne bez lepenky, je machr!
7. Blankytně modrým lakem (v kolekci je krásný Blue Lagoon) nebo akrylovou barvou vybarvěte nebe.
8. Odlepte izolepu a začistěte nehet tam, kde jste přetáhly houbičkou s lakem.
9. Přetřete 1 vrstvou top coatu a pak se už jen kochejte svým vlastním mořem :)




Kolekci Drift seženete tady nebo ve vybraných nehtových studiích.

Jak se vám líbí? A který z odstínů laků vás více zaujal?

Mějte se hezky a užívejte léta :)

Za poskytnutí laků děkuji českému zastoupení firmy SpaRitual.

44 komentářů:

  1. Ty jsou oba moc krásné, jeden mořský a druhý plážový. K létu jako dělané! (Jen za oknem je tma a prší...) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tady v Praze ráno svítilo sluníčko, teď se to trochu zatáhlo :/

      Vymazat
  2. Překrásné barvičky. Jeden hezčí než druhý. Přesně takový odstín modré je na léto jak dělaný a mám ho nejradši.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  3. Oooooch a áááách :D opravdu jsou vážně skvělé oba dva, ale více mě oslovil Low Tide. Nail art se ti moc povedl. A foťák mi zlobí taky až ak, že dnes ho posílám do servisu :( moje děťátko Nikonek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj četla jsem, že nějak vypověděl službu :( Jn můj Nikonek mi párkrát spadnul na zem a mám pocit, že má problémy s ostřením, jak kdybych nezapnula makro :/ Takže se bojím, že do servisu půjde asi taky...

      Vymazat
  4. Neviem si vybrať. Oba laky vyzerajú super. Aj nail art je krásny... ešte keby mi ho mal kto nalakovať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oba dva vypadají božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nail art je nádherný:-) Zas nemůžu nezávidět super nehty. Neměla jsi Barefoot náhodou minulý týden, jak jsme se viděly?:)

    OdpovědětVymazat
  7. U mě jednoznačně vítězí Low Tide, ten je nádhernej a moc se mi líbí i Tvůj nail art ;), já se o podobnou tvorbu vůbec nepokouším, jsem na to děsně levá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Já jsme ho dělala jen na levý ruce, na pravou se mi nějak nechtělo, tam byl jen Low Tide :D

      Vymazat
  8. Ty jsou boží! Proč jen nejsem milionář... vůbec jsem se neměla koukat na ten odkaz, protože kolekce minilaků mě odrovnala. A nail art je moc krásný a hned jsem poznala, co to je.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tý sadě jsem uvažovala, ale nakonec vzala Low Tide a Barefoot ve velkém balení, protože Blue Lagoon se mi nelíbí tolik jako Low Tide :) Ale Seaglass vypadá skvěle!

      Vymazat
  9. krásný odstín, nějaký takový mi chybí.
    a ten nail art je naprosto ÚŽASNÝ! fakt klobouk dolů, to se ti povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera! Oba laky se mi líbí, což se stává málokdy - většinou to je tak, že ze dvojice laků jeden miluji a druhý bych si nevzala ani zadarmo (to zas kecám :)), ale tady se mi líbí oba. A ten tvůj nail art je parádní, já bych na to neměla nervy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Kájo :) Taky se mi většinou nějaký líbí víc a tady se nemůžu fakt rozhodnout :)

      Vymazat
  11. Ta modrá barvička je opravdu dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten první má pěkný odstín, podobný, ale tmavší, mám doma, je to můj oblíbený lak na nehty u nohou.
    Moc se mi líbí tvar a vzhed těch lahviček, ale objem 15 ml je pro mě na lak strašně moc. Za ideální objem považuji tak 7 ml a méně, to se dá celkem reálně spotřebovat :)
    Nailart je jednoduchý, nepřeplácaný a přitom efektní. Ten nejde nepochválit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych radši brala menší, tak 10 ml, ale zase jsou to profesionální laky a manikérkám v salónech by se ti malé asi nevyplatily :) I když u některýc stálých odstínů jsou i miniatury, popř. v této kolekci je sada miniatur :)

      Vymazat
    2. Pro manikérky je to naopak naprosto ideální :) O těch miniaturkách se raději nezmiňuj, ještě bych se o nich mohla dozvědět a pak... :D

      Vymazat
  13. Moře ,pláž, nebe,krása :) Už se vidím na dovče :D

    OdpovědětVymazat
  14. Asi je to hloupý dotaz, ale jak jsi odstranila přechod mezi tím nebem a mořem?? Myslím takový ten "schod" :D nevím jak lépe to nazvat.. Mě totiž při práci s izolepou taky takový vždycky vznikne a i když ho přetřu top coatem, tak tam prostě je a vidím ho :( Tak se jen ptám, jestli je v tom "síla" tvého top coatu (v tom případě prosím o druh) anebo ho upravuješ nějak jinak?? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten schod ještě trochu zatlačím prstem, když není ještě plně zaschlý a pak dávám 1 silnou vrstvu top coatu (měla jsem NYC Turbo Dry, ale už se nedá sehnat) :)

      Vymazat
    2. Děkuju, tak příště zkusím tlačit :D

      Vymazat
  15. To moře na nehtech je krásné. To se ti moc povedlo!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten navod sa ti vazne podaril :)) a ja konecne viem, ako sa robi take lakove ombre ^^
    Inak viac sa mi paci Barefoot, i ked na trpytky vobec nie som..no ta mintovo-tyrkysova je sooo last year :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Siu <3 Hej, niečo proti tyrkysovej? :D

      Vymazat
  17. U mě je to jasná volba - Barefoot !! Ten je tak nádhernej, že to snad ani není možný. :D
    U nail artu se mi líbí ta iluze mořské pěny, to se ti povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) Jj Barefoot je vážně originál, dokonalá iluze písku :)

      Vymazat
    2. Tak vadnej kousek určitě nemáš - anebo ho máme obě :D Teď jsem ho s velkými potížemi nalakovala a je to teda síla, takhle hustej. :-O

      Vymazat
    3. A Veve ho má taky hustej :( Škoda ho, zkoušela jsem ho ředit a za měsíc byl zase stejnej ://

      Vymazat
  18. Tedy oba dva jsou vážně moc pěkný, hlavně ten tyrkysový, do toho jsem se úplně zamilovala!
    A btw. závidím ti 4denní výdrž bez nadlaku, mě lak vydrží tak 5 dní s kvalitním nadlakem :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je škoda :( Jestli se ti odštipuje lak, tak by to mohlo být tím, že máš třeba moc měkké nehty, tak zkusit nějaký zpevňovač nebo vitamíny :)

      Vymazat
  19. Barvy jsou dokonalé :) a ten nail art! jsi šikovná! :) a poznala bych, že to má být pláž s mořem a nebem :) díky za inspiraci :) tohle musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě zkus, vypadá to super :))

      Vymazat
  20. no, neviem sa rozhodnúť ktorý, asi to nechám tak, že oba. ten druhý vyzerá úplne ako piesok, tak sa ani nečudujem, že si z tejto dvojice vytvorila plážové nechty :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Zejtra jdu na něj, na krasavce modrýho! :) Těším se... a ten glitrový jsem na tobě taky viděla, viď? A zase: na fotkách se mi líbí moc, v reálu až tak nezaujal... achjo, co se to děje? :( Nějak se mi brutálně mění lakovací vkus nebo trpí lakovací neduživostí nebo jsem moc zhejčkaná... já nevím, přitom je nádherný. Příjemné barvičky, decentní glitříky...
    A vlastní moříčko nemá chybu! :))) (y) ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)