Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 23. června 2014

Suchý šampon od Dove - jaký je?

Dobré ráno :)

   Po víc než 2 měsících testování, 1 spotřebovaném balení a druhém načatém, konečně uzrál čas na recenzi na novinku firmy Dove letošního jara - suchý šampon ve spreji :)


   Začnu klasicky obalem - ten se mi moc líbí, ostatně jako všechny obaly Dove. Jsou takové čisté a na pohled příjemné :) Navíc je balení bytelné a funkční, rozprašovač se nijak nerozbil a nemusíte na něj moc tlačit (nemám ráda spreje, které, když mačkáte, tak vám div neodpadne prst a ještě z toho nic neleze :D).

   Šampon má velice příjemnou vůni, takovou tu čistou klasickou Dove šmrnclou s něčím jemně sladkým. Oceňuji, že vůně ve vlasech zůstává opravdu do té doby, než si je umyjete a dokáže přebít takový ten odér neumytých mastných vlasů :)

   Musím říct, že sprejová forma šamponu je sice víc než praktická, ale raději bych třeba pudr v krabičce, protože mi nějak vadí vdechovat jakékoli spreje (laky na vlasy, antiperspiranty... vůně mi ale nevadí :). Navíc je to i šetrnější k našemu ovzduší, ale je to jen taková preferenční poznámka.


   Než přejdu k účinkům, měla bych říct, jaké mám vlastně vlasy. Jsou velmi jemné, okolo obličeje a na temeni se rychle mastí. Myju si je obden nejlépe bezsilikonovým šamponem a do délek dávám vždy kondicionér nebo masku, protože mám suché a lámavé vlasy v délkách (prvních 5 cm od kořínků vlasů je dost jemných a mastících se, poté už jsou vlasy sušší a hrozně elektrizují).

   Šampon před použitím vždy protřepu a aplikuji ke kořínkům ze vzdálenosti 15 - 20 cm, ale klidně i 10. Na mých tmavě hnědých vlasech nezanechává vůbec žádný bílý povlak, což je super. Vlasy poté promasíruju a zkouším je jakoby umýt :) A pak vyčešu řídkým hřebenem (kančákem si totiž všechen šampon vyčešete).


   Jenže problém nastává právě při vyčesávání. Před ním jsou vlasy krásně nadzvednuté, vzdušné a zbavené mastnoty. Učešu vlasy a najednou se mastnota objeví částečně znovu. Jakoby ta stáhnutá mastnota pocházela jen z toho, že jí šampon překryje. Ale, když se vyčeše, tak se opět ukáže, protože prášek ji nenasáknul. Aspoň tak na mě působí.
   Proto dávám šamponu celkem hodně a ve finále už ho moc nevyčesávám, jen vlasy upravím prsty. Takto jsem ale šampon spotřebovala celkem rychle.


   Určitě u něj oceňuji, že vlasy ani pokožku hlavy nevysouší, ta po něm nesvědí a nedělají se např. lupy. Navíc se lépe upravují a dobře drží tvar, skoro jako byste použila lak nebo tužidlo. Ve složení mě mile překvapil výtažek z čajovníku na šestém místě, tedy v první třetině.


   Doporučila bych ho spíše normálním až sušším vlasům, pokud máte vlasy u kořínků velmi jemné a masticí se, podívala bych se jinde. Protože u vlasů, jako mám já, je ten efekt menší, než bych si přála a než jsem čekala. Vlasy sice vypadají lépe než před použitím šamponu, ale i tak je raději stahuji gumičkou do culíku.

Seženete ho v drogeriích za 129, 90 Kč. Objem je 200 ml.

Co vy a suché šampony? Používáte je? A zkusili jste tento? :)

Mějte se hezky :)

Za poskytnutí výrobku velice děkuji zastoupení firmy Dove.

18 komentářů:

  1. Suché šampóny používám jen občas a náročná na ně nijak zvlášť nejsem. Nedávno mi došel super levný od Issany, takže se po ohlížím po novém. Tento od Dove vypadá dobře a myslím, že mým vlasům by mohl sedět.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. ja pouzivala od syoss a byl super,ted se snazim spis vlasy od vsech techto chemikalii uchranit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja pouzivam od Klorane na normalne az suche vlasy (maju aj na normalne az rychlo sa mastiace) a som dost spokojna. Rovnako dobre ucinkuje taky sprej na objem od YR, ibaze hodne prenikavo vonia:/ ale dove ma zaujal, tusim ho nabuduce skusim:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na rychle masticí se vlasy bych asi potřebovala jako sůl :D

      Vymazat
  4. Suchých šamponů jsem vyzkoušela už několik a musím říct, že všechny do jednoho dělaly tu samou věc, když se vyčesaly, takže tenhle nebyl výjimka :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teď mám mastnější vlasy, takže zůstanu u Amici ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Suché šampony nepoužívám, nějak se mi nelíbí pocit dávat si do vlasů prášek, který ani nevymyju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ho dávám ráno a vymývám večer, tak to není tak hrozný :)

      Vymazat
  7. kúpila som si ho dáááávnejšie pre prípad núdze. úplne súhlasím s tým, že po vyčesaní sú vlasy ako predtým, tiež ho nevyčesávam, ale iba prehrabem vlasy prstami. u mňa ešte tak na začiatku mastenia fungoval, ale keď som ho chcela vyskúšať na druhý deň (ble, no musela som to vyskúšať), tak už mi veľmi nepomohol. ale ten prvý to bolo fajn a ľahko sa mi spravil drdol :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě... docela škoda, jsem vždycky myslela, že po vyčesání by ty vlasy měly vypadat jak umyté, ale asi to máloco umí :)

      Vymazat
  8. Mě docela i zaujal, protože na moje vlasy by mohl vyhovovat. Zatím jsem zkoušela jen od Syoss a jen mě z něj svědila pokožka hlavy, takže mi tu leží téměř plný a k ničemu. :/ Vlasy si musím taky mít tak obden a v týdnu, kdy jsem v práci 12 hodin by se tohle řešení celkem šiklo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Syoss jsem četla tolik negativních reakcí, že mě ta značka vážně neláká :D

      Vymazat
  9. Ale jo, zní to hezky. Já mám suchý šampon od Swiss'o'par (a nevím, jestli se to tak píše). Funguje dobře, ale dělá takový bílý povlak, což teda není nic moc. Takže plánuju podívat se jinde, protože jinak se mi ten koncept suchého šamponu moc zamlouvá. (To jsem zase vyplodila myšlenku. :D). No, možná se podívám po Battiste. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že tenhle je super, že ten bílý povlak nedělá, to fakt palec nahoru :)

      Vymazat
  10. Suchý šampon používám jen v nějvětší nouzi, když fakt nemám čas nebo možnost si vlasy umýt a potřebuju vypadat aspoň trochu jako člověk. Zatím jsem měla jen (modrou) Baleu, a i když na ní hodně lidí nadává, tak já jsem s ní celkem spokojená. Po použití taky nevyčesávám a jediné co mi fakt vadí, že má příšernou doslova dusivou parfemaci, jestli se to tak vůbec dá nazvat. Dove asi zkusím příště, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta dusivá parfemace přijde u všech sprejových výrobků :D

      Vymazat
  11. Najlepsiu skusenost mam zatial so suchym samponom Schauma, vlasy vyzeraju ako cerstvo umyte (ale na dotyk su suchsie a nie extra prijemne). Moc nevycesavam , iba ak mam niekde biele miestecko (ale biely povlak nezanechava). Niekde niekto pisal, ze ho strasne rychlo spotreboval,alemne vydrzi jedno balenie priblizne dva mesiace (mam huste vlasy, momentalne po ramena, predtym dlhsie a vydrzal tolko isto), davam ho hlavne na ofinu ale aj do zvysku vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  12. Suchým šamponům moc nefandím, i když uznávám, že pro případ nouze by se hodilo mít nějaký doma, klidně jen v menším balení. Teď se mi teda dostal do rukou Timotei a jsem překvapená, jak vlastně suché šampony ve spreji fungují. Jsem znala jen a pouze Amicu, což je výrobek, který jsem nepochopila ani jako děcko a nechápu ho čím dál víc, ale ty spreje jsou úplně o něčem jiným. Vůni Dove mám ráda... jo, zkusím ho ráda.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)