Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 6. června 2014

Vyhraj balíček od SpaRitual! - UKONČENO

   Jak víte, spolupracuji s veganskou značkou kosmetiky SpaRitual a čím je tato spolupráce delší, tím jsem z ní nadšenější. A proto je mým nesmírným potěšením vám umožnit vyhrát balíček od značky, jejímž sloganem je úžasná věta Slow Beauty for a Fast World :)


O co se hraje, vidíte na fotce. Jedná se o:

1 x lak na nehty v odstínu Heliotrope 
1 x lak na nehty v odstínu Native Soil
2 x miniatura krému na ruce 
2 x pilník pro křehké a normální nehty z javorového dřeva s korundovým prachem (2 z toho důvodu, že buď máte problém se ztrácením všeho jako já nebo můžete obdarovat maminku nebo kamarádku :)

Co pro výhru udělat? Dnes je toho trochu víc, ale nic nesplnitelného :)

1. Sledovat můj blog přes GFC a podpořit SpaRitual na Facebooku likem.
2. Napsat do komentáře část svého emailu před zavináčem nebo celý email.
3. Odpovědět v komentáři správně na soutěžní otázku: Z kolika vrstev se skládá nehet na jeho špičce? (tedy ta bílá část nehtu)


Soutěž končí v pátek 20. 6. 2014 ve 23:59. Platí pro ČR a Slovensko.

Vítěze soutěže vyhlásím v samostaném příspěvku 21.6., ve kterém vám řeknu správnou odpověď a odhalím, proč jsem se na toto zrovna ptala a jak stavba nehtu ovlivňuje výdrž laku :) Připadá mi to totiž ohromně zajímavé.


Hodně štěstí!


Za poskytnutí produktů do soutěže děkuji českému zastoupení SpaRitual.

54 komentářů:

  1. Nehet je na volném okraji složen ze tří vrstev. A to keratinovou tzv dorsální poté je měkkářídká keratinová vrstva (Intermediální) a ventální vrstva.

    Tak snad je to dobře a sleduji tě to ty víš.

    hancuel@

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem také našla, že se nehet skládá ze 3 vrstev :)

    Shimka@

    OdpovědětVymazat
  3. Tato část nehtu se skládá ze tří vrstev :-)
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju a like jsem stránce dala :) - Aneta R****rová
    Mail sherbatsky@seznam.cz
    A nehet je ze tří vrstev :)

    OdpovědětVymazat
  5. Poctivě sleduji každý tvůj příspěvek a like FB stránce jsem rovněž udělila. Nehet je složen se tří vrstev.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nehet se skládá ze tří vrstev =) Jinak tě sleduji už dlouhou dobu přes Bloglovin a teď už i přes Gfc, like stránce jsem samozřejmě dala =). Měj krásný den, Martulinka09@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 3 vrstvy :) sleduji přes GFC jako Niki
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nehet se skládá ze 3 vrstev.

    crazygingersdiary (umístění je na gmailu :))

    Sleduji jako Claire (fb sdělím popřípadě interně)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Splňuji.
    2. vyroubalovab na seznamu
    3. Nehet se skládá ze tří vrstev.

    OdpovědětVymazat
  10. Špička nehtu se skládá ze 3 vrstev.
    Moc ráda tvůj blog sleduji, ač v poslední době nemám úplně čas komentovat, tvé články si nenechám ujít téměř nikdy.. jsou neuvěřitelně čtivé a inspirující:)
    lucisa.n@

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Lucia Orviská
    lucia.orviska@post.sk
    Hľadala som a našla som, že sa skladá z troch vrstiev :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj :) sleduju tě :) můj mail je thelou@email.cz a špička nehtu se skládá ze tř vrstev :)
    jinam moc pěkná výhra :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak to je perfektní výhra! Chci, chci!:D
    Nehet má tři vrstvy.
    misscukrik (@) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 3 vrstvy
    Sleduji tě a je lajknu hned jak přijdu domu. V práci nemáme FB. Rozhodně mě tato značka zajímá
    lady.eees

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tady si budu hodně držet palce. Vše poctivě splněno a odpověď: 3 vrstvy. Mail: svetpodleeveliny (na FB pod jiným jménem ovšem).

    OdpovědětVymazat
  16. Krása nesmírná, držím si palce!
    Nehet se skládá ze 3 vrstev.
    Vše sleduji a lajkuji.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. špička nechtu sa skladá z troch vrstiev... :)
    GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    3 vrstvy :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Martina Elegant
    fx80010
    3 vrstvy

    Moc mne zajímá, jak stavba nehtu ovlivňuje výdrž laku. Já na tom budu určitě špatně, když mi nic nedrží.

    OdpovědětVymazat
  20. GFC i FB Renáta Kusníková
    renkiss@seznam.cz
    Nehet se v jeho špičce skládá ze 3 vrstev :)

    Balíček je úžasný, miluji cokoli co se týká nehtů a rukou :)

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Splňeno pod Lavendergirl90 a Petra Šedlbauerová
    2. sedlbauerova1@seznam.cz
    3. Skládá se ze 3 vrstev.

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduju, lajkuju všechno! A nehet má prý tři vrstvy, už na to koukám, ale ty obrázky se mi moc nelíbí :) Těším se na článek.
    svetpodles

    OdpovědětVymazat
  23. sledujem :))
    3 vrstvy
    mail u mna na profile ;))

    OdpovědětVymazat
  24. 1.sleduji
    2.zuzajda001@seznam.cz
    3. ze 3 vrstev

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky , tři vrstvy nehtu to je jasné, doufám že budu mít štěstí, 21.6. mám narozky .
    pecharz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ze tri vrstev
    ervulenka@seznam.cz
    sleduji

    OdpovědětVymazat
  27. skladá sa z troch vrstiev :) nikolaorechovska@gmail.com a sledujem :)

    OdpovědětVymazat
  28. na wiki píšou tři vrstvy, ale mě přijde, že můj nehet jich má tak 500 protože se stále nějaká odlupuje a je to eh a začínám z toho být zoufalá :D
    barka.v@seznam.cz
    sleduji samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tak očividně tři vrstvy, ale obávám se, že moje mamka má jen jednu a já jich mám asi milion.
    Sleduju, na FB jako Anna Fišerová, GFC normalně Le Poisson :-)
    lepoisson111@gmail.com

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  30. Holky vy přidáváte rychlostí blesku,ráda se zučastním i u tebe ;)
    Odpoved jsou 3 vrstvy,mě se nehty třepí,takže pro mě žádné překvapení :D
    lucitka.sim

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Sleduji už dlouho a stránku na fb už mám taky dávno lajklou :)
    2. Lenka-Hanackova@seznam.cz
    3. a nehet se na špičce skládá ze 3 vrstev :)

    OdpovědětVymazat
  32. Špička nehtu má 3 vrstvy, ale u mě tomu teda moc nevěřím, furt se mi lámou a ani vitamíny mě nezachrání :D. Moc se na "poučný" článek těším :). Mail : Kolodziejova.L

    OdpovědětVymazat
  33. Brrr... omylem jsem se dostala na stránky s fotkama nemocí nehtů (a ještě k tomu po jídle). Lámavost je to poslední, co by mělo člověka trápit.Jinak nejspíš tři vrstvy, nenašla jsem informaci, že by byla na špičce nějaká změna oproti zbylé části nehtu. Našla jsem si v jedné diplomce, že tomu bílému okraji se říká latinsky margo liber. :) Už se nebudu nikdy nic podobného vyhledávat na internetu, ještě jsem narazila na pitvu prstu...

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Nehet na špičce se skládá ze tří vrstev.
    simka.sivakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. 3 vrstvy :)
    sleduji, likuji a držím si palce:)))
    aliceinwonderlandcz(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Moc pěkný balíček! :)
    Odpověď: Nehet se na špičce skládá se ze tří vrstev.
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Nechet sa na spicke sklada z 3 vrstiev
    FB: Zuzana Petrusova Pechacova
    GFC: Zuzana Pechacova
    z.pechacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji pod svým jménem, like jsem dala. Odpověď je ze tří vrstev :)
    adriana.martinovicova@gmail.com
    Moc hezká soutěž mimochodem! ;)

    OdpovědětVymazat
  39. jsou to 3 vrstvy
    like jsem přidala, přes GFC sleduji už nějaký čas a e-mail je beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Skládá se ze tří vrstev..
    Sleduju přes GFC i FB a email je vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. skládá se ze tří vrstev. sleduji všechno všude :)
    littlegem

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji..a laky jsou to nádherné a hlavně ten pilník mě hodně zaujal. Nehet je ze tří vrstev.
    m.JUPIK

    OdpovědětVymazat
  43. 1. Splněno :)
    2. darleen@seznam.cz
    3. Nehet se skládá ze tří vrstev.

    OdpovědětVymazat
  44. Fuj, ty obrázky na googlu mi daly... :D
    Špička nehtu se skládá ze tří vrstev.
    Sleduju.
    Karamba.lou na gmailu. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ze tří vrstev.
    Sleduji všechno.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Nehet se skládá ze tří vrstev.
    Sleduji tady jako Adéla N., na fb jako Adéla Navrátilová
    navratilovaada01@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  47. Nehet se skládá ze tří vrstev :)
    Sleduji na FB jako Klára Zastoupilová, zde - Eat Bake Love
    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Katarína Kačuriková
    katarina.kacurikova@gmail.com
    Nech- konkrétne jeho biela špička sa skladá z 3 vrstiev :D

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, tak to jsou tedy velmi zvědavá na příspěvek o tom, jak stavba nehtu ovlivňuje výdrž laku. Jinak odpověď na otázku je: Vrchol nehtu se skládá ze tří vrstev.
    v.marsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Bílá špička nehtu se skládá ze tři vrstev - člověk se neustále něčemu učí, že jo :))
    kaca.vyslouzilova

    OdpovědětVymazat
  51. Tak to je parádní soutěž!!! :))
    Bílá špička nehtu se skládá ze tří vrstev :)))
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. kaisa.b@centrum.cz
    špička nehtu se skládá ze 3 vrstev :)

    OdpovědětVymazat
  53. z 3 vrstiev
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)