Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 18. června 2014

Záhadná výdrž laků Zoya Apple a Carly

   Opět jsem tu se středečními swatchy laků :) Dnes to bude Zoya a 2 krásné laky Apple a Carly, u kterých mě dostala jejich velmi rozdílná výdrž.


Apple

   Apple je krásný odstín, naprosto dokonalý hlavně na jaro. Je to světle zelená barva se zlatými minitřpytkami. Často se srovnává s odstínem Ivanka, který o něco tmavší a výraznější. Dřív se mi líbila víc Apple, pak Ivanka a teď zase Apple :D Je podobná i odstínu Meg, který nemá ty zlaté třpytky a osobně mi přijde dost mdlý.
   Je hodně světlá a i když má dost zlatých částeček, tak hůř kryje. Ve 2 vrstvách nevypadá tak výrazně a zajímavě jako ve 3, které mám i na fotkách. Během lakování nikam nestéká, nedělá hrudky, nic. Zoya laky mají skvělé štětečky, krátké a úzké, dobře se s nimi pracuje i na menších a užších nehtech (aspoň člověk pak nemá komplexy z malých nehtů jako u laků Bourjois a Dance Legend :D).



   Schne celkem dobře. Rozhodně pod ní dejte 2 vrstvy podlaku, protože zabarvuje nehty i kůžičku okolo.
    A teď to nejzajímavější - testovala jsem jí na 2 různých podlacích a na obou vydržela krásná 6 dní bez žádných ošoupaných špiček nebo odštípnutých kousků! Nikdy se mi nestalo, že by lak i šestý den vypadal jak čerstvě nalakovaný a to prosím pěkně bez top coatu :) Ale nosit jeden lak týden mě nebaví, tak jsem ho vždycky ten šestý odlakovala. Řekla bych, že s nadlakem by dal třeba i 8 dní, což je u mých nehtů wow :D



Carly

   Stejně jako Apple i Carly má pár dvojnic. Původně jsem jí brala jako dupe Zoyi Valerie, ale ta je o něco tmavší a taková rafinovanější. Podobný je i odstín Jem, který je společně s Valerií takový vínovější, Carly je chladnější a to díky stříbrným třpytkám, které obsahuje, podobně jako má Apple zlaté. 
 Vlastně je podobná Apple, ale ve skutečnosti taky dost rozdílná. Carly je mnohem pigmentovanější, krásně kryje v jedné vrstvě, ze zvyku jsem dala stejně 2. Hůř se nanáší. Má tendenci trochu stékat tam, kam nemá a taky tvoří valy, takové ty nánosy laku, protože na vzduchu rychle tuhne. A pokud nejste dost rychlé, bez nadlaku se neobejdete.
   A na nadlak tahle citlivka Carly reaguje dost podrážděně. Zkoušela jsem na ní 2 nadlaky, o kterých vím, že laky nerozpouští. A vida, po Carly jsem měla zabarvený štěteček. A to mě neba :( Navíc tím, jak se lak lehce rozpíjí, tak překryje ty stříbrné částečky a lak po nanesení top coatu vypadá hodně rozdílně než před jeho nanesením. Je takový jemnější, protože se ty třpytivé potvory ztratí.

Bez nadlaku. Další fotky jsou už s ním.



   Posledním rozdílem je výdrž. Zatímco Apple drží jak židovská víra, tak Carly má už druhý den hodně ošoupané špičky a třetí den se odlupuje na palcích a ukazovácích (zkoušeno bez nadlaku na stejných podlacích). To mi dost vadí, protože za tu cenu by člověk čekal lepší výdrž. A bohužel ani s nadlakem nedává víc jak 3 dny.
   Schne trochu déle a opět docela zabarvuje nehty, takže bez 2 vrstev podlaku ani ránu.



   Carly mi po přetření nadlakem připomněla lak od China Glaze Do Not Make Me Wine, se kterou jsem jí zkusila porovnat a nakonec zjistila, že si zas tak podobné nejsou. ChG je více do vínova, je jemnější (na rozdíl do Carly se jedná o shimmer lak) a líbí se mi asi víc. Navíc se i lépe nanáší a schne (i když štěteček je nesmyslně dlouhý). A stojí míň :)

ukazovák a prsteník China Glaze Do Not Make Me Wine
prostředník a malíček Zoya Carly + 1 vrtsva top coatu

Co říct závěrem? Asi jsem se nesetkala se značkou, u které by se tak moc lišila výdrž jednotlivých odstínů, obzvláště, pokud jsou typově podobné. Zoya je moje srdcovka, ale Carly je černá ovce a patří do kouta na hanbu.

Stalo se vám někdo něco podobného? A který odstín se vám líbí víc? :)

21 komentářů:

  1. Líbí se mi moc ten zelený, fialovou nemusím. Mám jeden lak od Catrice z nějaké limitiky, který je naprosto geniálně červený, ale odmítá schnout. Vždyky už se tváří, že je suchý, ťuknutí nehtů o sebe mu neublíží a pak se do něj obtiskne třeba ručník nebo se mi někde úplně shrne. Žádný jiný lak mi tohle nedělá.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Fialovou mám sice moc ráda, ale tentokrát u mě vyhrává Apple, jablíčko mám delší dobu na wishlistu a teď jsi mě ještě utvrdila, že si ho časem musím fakt pořídit. Jediný lak, který mi vydržel šest dnů byl od Orly, ale i u nich se to podle mojí zkušenosti liší odstín od odstínu. Komplex z malých nehtů - co bych za něj dala :D, já mám nehtová lůžka snad po tatínkovi, zvlášť na palcích, a právě u úzkých štětečků trpím jako zvíře! B)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky podědíme geny, co nechceme, viď? :D Ale tak já mám středně velký nehty, ale u malíčků a nehtů na nohou to bývá občas boj :) A pak když člověk narazí na nějakej nesmyslně velkej štěteček, tak si říká, co to má zs malý nehty. Anebo to prý neumím nalakovat, jak jsem slyšela :D

      Vymazat
  3. No jo, ta výdrž je mi záhadou. :D Ale já bych jim to bez cavyků odpustila, protože prostě... Zoya...♥ Odstíny jsou nádherné, zvlášť ten první je k nakousnutí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já normálně taky, ale Carly mě štve :D A hlavně mi zabarvila nadlaky, mrcha jedna :D

      Vymazat
  4. To je velká škoda, Carly se mi moc líbí, Apple moc ne. :)) Tak si asi nechám zajít chuť, no. :) A taky jsem myslím takový rozdíl nepotkala, ale já nemám až tak velkou zkušenost s více značkami. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Carly se mi líbí, je nádherný hlavně díky tvým nehtům a také Do Not Make Me Wine se mi líbí. By mne fakt zajímalo, zda by mně ten zelený také tak vydržel.

    OdpovědětVymazat
  6. "ale Carly je černá ovce a patří do kouta na hanbu" - to mě pobavilo :)))
    Jinak se mi víc líbí ten fialový, na nošení toho zeleného bych asi neměla "koule" a hlavně bych ho neměla s čím zkombinovat, což je taky důležitý, že jo!

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí více Ivanka ale Apple by se u mě zabydlel taktéž :) Carly je moc zlobivá a jak píšeš do kouta a klečet na hrachu :D Valerie je ovšem daleko krásnější a řekla bych, že je i střižena do duochromu. Žeru ty tvoje krásné nehty a jak jsou precizně nalakované prostě WOW!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-*
      Jo, jdu koupit hrách a Carly bude mít utrum :D

      Vymazat
  8. Oba laky jsou na Tvých nehtech nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nadherne, Zoya umi a me teda take drzi dost dlouho na nehtech.. Mas krasne nehty!

    OdpovědětVymazat
  10. Si vybrala jedovatú zeleno-fialovú kombináciu :-))) Carly, bež do kúta, taká krásna fialová, také krásne meno a porazí ťa zelený lak! ale musím uznať, že keď si odmyslím, čo som si prečítala, tak oba vyzerajú veľmi pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  11. WOW! nádherné fotky a nehty...vždycky mě dostanou tvoje fotky nehtů

    OdpovědětVymazat
  12. to je teda záhada :)) Carly je ale naprosto bombová barvička :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já to mám tedy opačně, čím déle vydrží tím lépe = pro mě méně práce :-). Takže toto je výzva. Barevně Carla!

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí obě, Carly je s nadlakem boží - mně se to líbí moc, je to takové živější, opravdovější nebo jak to říct:) Škoda té tristní výdrže. Jo a dvě vrstvy podlaku mě nikdy nenapadlo dávat. U pár mých kousků by se to hodilo, ale asi se nepřemluvím, to už je moc čekání při celém lakování.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)