Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 5. července 2014

Back to France!

Moji milí čtenáři,

   zítra touto dobou budu pryč a to ve sladké Francii :) Články jsou přednastavené a na komentáře odpovím, až se vrátím. Pokud vás něco zajímá, ptejte se na asku, tam budu víc aktivní :) Fotky z cest budu dávat průběžně i na facebook :)

   Přišlo mi fajn vám ukázat, jak jsem se měla ve Francii před 3 lety a co všechno jsem navštívila :) Protože fotky z francouzských Vánoc 2012 mi přijdou momentálně jaksi neaktuální...

   Dejte mi vědět, co byste ve Francii rádi navštívili vy a kam se letos chystáte na dovolenou :)

Poprvé jsem letěla letadlem... a naprosto si to zamilovala :)

Navštívila jsem obrovskou katedrálu v Chartres...

...a zjistila, že se tam dají najít krásná zákoutí, i když se jedná o velké město.

Navíc je to město s žabí ulicí!

Zjistila jsem, že Eiffelovka není zas tak velká. A že už dávno neplatí, že ji Francouzi nemají rádi - moc dobře ví, že zrovna ona jim vydělává slušný prachy :)

Omrkla jsem pár cool památek v Paříži...

...a vyfotila se na Champs Elysées před vítězným obloukem.

Viděla jsem legendární Seinu.

A projela se nočním autobusem v rámci City Tour.


Shlédla jsem Paříž z legendárního Montmartru.

A viděla na vlastní oči stejně legendární Moulin Rouge, který se nachází v ulici doslova plné sex shopů a prostitutek :D

Zjistila jsem, že Mona Lisa je ve skutečnosti vážně malá.

Nezapomněla jsem navštívit krásné Versailles,...

... kde jsem se zamilovala do Le Domaine de Marie-Antoinette <3

Nejnavštěvovanější francouzská památka - Mont Saint Michel - je plná turistů a okolo sebe nemáte ani 5 cm volného místa.

Ale je z ní překrásný výhled!


Trochu jsem pobyla u Atlantiku, kde bylo krásně - písčité pláže, nikde nikdo a osvěžující voda (čti studená jak prase po porážce).


Geniální jachta s Obelixem a Asterixem :)

A nemohla jsem ani opomenout návštěvu La Gacilly - sídlo Yves Rocher :)

V mořském světě jsem zjistila, že mořští koníci mají legrační prasečí rypáček :D

A v Bretaňi zase luxusní výběr piva :D

A v Chartres mají zajímavě nasvícené památky :))

A program letošního roku? Týden u oceánu ve Vendée, 2 dny ve Švýcarsku a zbytek se uvidí :)

Mějte se tu krásně :)

18 komentářů:

  1. Nádhera! Nádhera! Užívej si a i když jsem na FB psala, ať nám neukazuješ žádné fotky, tak to samozřejmě není pravda, budeme za ně jenom rádi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kájo :)) Jsem ráda, že vás to zajímá a zkusím nafotit něco neobyčejnýho :D

      Vymazat
  2. jojojoj ja tak zbožňujem Francúzsko :) síce som tam ešte nikdy nebola ale raz tam budem dúfam aj žiť :) Fotky sú nádherné :) Uži si dovolenku, naozaj v dobrom závidím :) Ja sa tento rok nechystám nikde, budem doma na Slovensku si užívať s rodinkou a kamarátmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)) Když to nevyšlo letos, vyjde to určitě příště ;) A na Slovensku je krásně, ráda bych tam znovu zajela :) Na halušky :D

      Vymazat
  3. Francii Ti závidim, tam bych se strašně ráda podívala. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Wow úžasné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, tak si to letos také tak skvěle užiješ! Zdravím z Turecka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, ve Francii konkrétně jen v Paříži jsem byla minulý rok a snad každého přemlouvám aby jel se mnou znovu :-) Užívej si to :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné fotky, těším se na ty letošní :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný průřez Francií. :) Já mám strašně ráda ty městské řeky a tak, takže stejně nejraději jezdím v Paříži lodičkou po Seině... Achjo, zase bych se do Francie vydala. Ráda bych se podívala do Bretaně, tam jsem ještě nebyla a umím pár jejich tanců a písniček (haha, to by je asi nenadchlo, v mém podání). A taky dolů, na jih, protože tam jsem ještě pořádně nebyla. :)
    Letos pojedeme "jenom" na Pálavu, ale protože to tam miluju už dlouhé roky, vůbec mi to nevadí. Spíš se hrozně těším. :)
    Tak si to užij! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, moc si to tam užij <3!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fotka se Seinou je moc krásná :) a celkem mě pobavilo že v Mont Saint Michel nemá člověk 5cm místa pro sebe, ale kravičky mají celou pastvu :D

    OdpovědětVymazat
  11. He he, voda studená jak prase po porážce a prasečí rypáček koníků mě pobavily:)) Mimochodem, ten koník má jakejsi zlej výraz v očích, nepřijde ti? O_o
    Jó, Paříž, dá-li pámbu, tak se tam taky jednou podívám. Jo, je to klišé, jo jezdí tam všichni, ale to mě právě nejvíc žere - že už tam všichni byli (někteří i víckrát) a já si o tom stále nechávám jen vyprávět a ukazovat fotky:-/ :-D Ale jednou... JEDNOU...!
    Z fotek obdivuju poslední kousek, pak Saint Michel kopeček a ten západ nad pláží, ty jsou přímo výstavní - jak z kalendáře. A svoje kouzlo má i ta z Gacilly a ty ostatní s mořem, líbí moc :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)