Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 12. července 2014

Na Tahiti s olejem od Yves Rocher

   Dnes tu mám pro vás jeden rychlotip na úžasně vonící suchý olej od Yves Rocher :)


   Chtěla jsem ho dlouho zkusit, protože jsem už tolikrát četla, jak krásně oleje s označením Monoi de Tahiti voní, že mi to prostě nedalo. A tak jsem byla moc ráda, když jsem ho dostala k Vánocům :)

   Balení s pumpičkou se mi moc líbí, trpí ovšem jedním neduhem - pumpička se obtížně stlačuje a jde to vážně ztuha. A ve finále se mi úplně rozlítla po pokoji, takže teď musím olej nanášet bez ní. Nevím, jestli je to tak u všech olejů nebo jsem měla vadný kus, ale podobně nefunkční pumpičku jsem snad nikdy nezažila.


   K samotnému oleji... Je spíše řidší, vlastně je to nejřidší olej, jaký jsem kdy měla. Díky tomu se skvěle roztírá. Nelepí a není tolik mastný jako např. tělové oleje od Saloos. Vzhledem k tomu, že se jedná o olej se plně nevstřebává do kůže, což by někomu mohlo vadit. 
   Je poněkud zvláštní - zjemňuje spíše povrch pokožky než že by ho do hloubky promastil. Kůže je však po něm hebká a trochu pevnější. A i přestože je olej bezbarvý, zdá mi pleť také barevně sjednocenější. Navíc pokud ho dáte na opálenou pleť, je taková projasněnější a opálení víc vynikne.
   Olej můžete používat i na konečky vlasů. Zkoušela jsem to párkrát a i když jsem ho nanesla málo, tak byly vlasy celkem mastné. A to zrovna já, člověk s mastícími se vlasy, navíc v pramíncích vypadající jak afro copánky, nepotřebuji. Na druhou stranu byly po umytí oleje krásně lesklé a hladké :)


  Ovšem to nejlepší a nejdokonalejší na něm je vůně! Totální parfémová extáze! Nejsem zas takový příznivec sladkých, exotických nebo kořeněných vůní, jsem na kytičky, ale tohle je pecka. Víte, jak voní Red Bull? A jak voní kokos? Dejte to dohromady a máte vůni tohoto oleje :) Navíc se dlouho drží na pokožce, nasákne ji i oblečení nebo peřiny. Vzhledem k tomu, že se v té parfemaci vyžívám, mi to ani nevadí :)

   Co mi ale vadí a říkám si Proboha, proč?, je existence BHT v oleji. Proč se musí dobré výrobky vždycky znemožnit parabeny, vazelínou, silikony nebo BHT? Au, au, moje zelená já pláče (i když je silně utlačováno tím praktickým já s tolerancí k chemii).
   Naopak je zelené ego uchlácholeno sezamovým a kokosovým olejem, výtažkem z květů tiaré a vitaminem E.


Verdikt? Prima olej s dokonalou vůni. Všichni povinně očichat :)

125 ml stojí 250 Kč, v akci se dá sehnat i za polovinu :)

Více info najdete zde.

Co vy a suché oleje? Nebo parfemace jakýchkoli olejů Monoi de Tahiti? :)

Užívejte si léto :)

15 komentářů:

  1. No já mám zrovna monoi tamanu olej z Tahiti a prostě úplně čistý, tyhle směsky nemám moc ráda :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dávkovače na oleje na vaření (rýžový a olivový) a mám ten samý problém, jde to ztuha, furt nic a najednou to vyletí. Málem jsem na jedné party nahodila kamarádku. :oX

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, tak na oleje na tělo mě tolik neužije a na YR už vůbec, ale podle popisu té vůně mě extrémně zajímá :)) Dojdu ho minimálně zkusit! Vůni Red Bullu zbožňuju a kokos taky, to musí být božské :) Ok, slečno, dost možná máš právě na svědomí mojí zcela dobrovolnou koupi něčeho u Yvese Rochera :)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jestli se ti nechce k Rocherovi, tak se pak stav u me :) Muzes si ho ocichat.

      Vymazat
  4. vypadá krásně, i ten obal, škoda pumpičky :( jinak jsem nic podobného neměla, ale olejům postupně přicházím na chuť!

    OdpovědětVymazat
  5. Takéto olejčeky mám veľmi rada a ďakujem za tip na ďalší :) Len škoda tej pumpičky, lebo mám, samozrejme, rada keď obaly plnia svoju funkciu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni zac :) Prave, nebyt pumpicky, tak tu mohla byt krasne pozitivni recenze :D

      Vymazat
  6. Dýňový už jsem si pořídila dle tvého doporučení. Nejraději bych ho pila. YR mám blízko, tak tento očichám, ale nebudu to s konzumací vůbec zkoušet :-))

    Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to jsem rada Marti :) Ja si ho teda obcas dam lzicku, protoze obsahuje zinek v ty dobre prijatelny forme pro telo :)

      Vymazat
  7. Mám jeho klasickú "mastnú" verziu, a teda vôňa je naozaj nádherná. Objednala som si z iherb "origoš" - tak píšu monoi olej, tak uvidíme..:) Je to konkrétne tento:
    http://www.iherb.com/Monoi-Tiare-Tahiti-Tiare-4-fl-oz-120-ml/6611#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=monoi&rc=35&sr=null&ic=7

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc za odkaz, dam si ho do zalozek, az budu doma u notase :) Bych prave jeste chtela zkusit nejaky originalni, abych mela porovnani :) Tak sahnu po tomto :))

      Vymazat
  8. Úplně si tu vůni představuju a hrozně ji chci :)) I když se mi příčí představa mazadla koupeného v YR, teď ve mně bojují dvě má já! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Je pravda, že vůně je božská :).. tento olej patří mezi top :)

    modniblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)