Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 30. července 2014

Neonová barbie od Dermacolu

   V dnešním tradičním lakovacím postu mrkneme na neonovou novinku od Dermacolu v odstínu Neon Barbie. Protože jak víte, tak Dermacol pro toto léto nachystal nové odstíny neonových laků, které začal prodávat minulý rok. A protože jsou nově stojany v dm doplněné (na Zličíně, Chodově a v Rakovníku určitě), tak vám ještě ukážu ten jeden jediný odstín, který se mi zalíbil.


   Od Dermacolu jsem už dříve měla jeden broskvový lak z řady Picasso (ty malé hranaté flakónky, které se už nedělají). Byl to jediný lak, který se mi v plátech sloupal během prvního dne. Navíc krásně bublinkoval a byl hustý. Další jsem rozhodně neměla náladu zkoušet a stojan Dermacol jsem nadále úspěšně míjela. Ovšem nalákal mě tento neonový krasavec a řekla jsem si, že to s laky této značky zase zkusím... A to byla chyba.





   Jak vidíte, barva je úžasná. Světlejší neonová růžová s teplým podtónem a fialovými glittry, která krásně kryje ve 2 vrstvách. A tady pozitiva končí. Vážně.

   Když jsem ho lakovala poprvý, byla jsem ze začátku nadšená. Krásná konzistence, která nebyla ani moc tekutá ani hustá a velmi rychle schnula. Už jsem si říkala, co jsem to objevila za poklad. Celá nadšená jsem šla lakovat druhou vrstvu. A myslela jsem, že se asi picnu. Lak byl najednou tak o 50% hustší a šel s ním hůře udělat jednolitý povrch. Upozorňuji, že jsem lak měla dobře zavřený, ale během lakování, kdy je flakonek otevřený, lak jednoduše zhoustl.
   A když jsem ho lakovala podruhé, bylo to ještě o něco horší. Zase se mi potvrdilo, že většina laků z drogérií (kromě Gabriella Salvete) rychle houstne a nevydrží tolik jako laky profesionální.


S bleskem

   Nehty jsem si nalakovala klasicky večer, ráno žádné otlaky a na tu příhodu s houstnutím jsem zapomněla. A tak se raduji z toho krasavce, pořád si koukám na ruce a tu najednou vidím, jak se lak loupe. Prosím pěkně odpoledne a to v celých plátech. Zase první den a zase v plátech. A to jsem měla podlak a dokonce i zalakované špičky nehtů! 
   Nechala jsem to být a řekla si, že ten jeden nehet večer přelakuji. Do večera se však lak z nehtu sloupl celý a začal i na dalším nehtu.

   Jenže problémem není to, že vám lak nevydrží (tedy ne tím největším). Problémem je, že olupující lak s sebou bere i svrchní vrstvu nehtu a tím ho dost narušuje. O tom, že poškozený nehet má větší sklony k třepení, vám asi nemusím vyprávět. Takže, když nemáte po ruce odlakovač, rozhodně lak neloupejte, protože je lež, že nehtům neubližujete.

Krása, že? To byl prosím pěkně zdravý krásný nehet.

   Zkusila jsem ho tedy ještě na jiný podlak a také s top coatem. Bez nadlaku se zase loupal první den a s nadlakem začal na konci třetího dne. Ale výdrž tři dny s podlakem a nadlakem, to je u mě hooodně velká bída. A navíc jsem zvyklá, že na Multi-Taskeru od SpaRitual a Diamond Force od Gabrielly Salvete drží laky bez problémů. Je tedy jasný, kde nastala chyba. U soudruhů z NDR asi ne.


   Navíc 5 ml vám vystačí tak na 3 nalakování, díky krátkému štětečku už při čtvrtém nedosáhnete ani na dno. Sečteno podtrženo, ani za 40 Kč tenhle lak nechcete. Nebo jo?

Zkoušely jste neonky od Dermacolu? Drží? Prosím, řekněte, že v tom nejsem sama :D

P. S. A ještě obsahuje formaldehyd ;)
P. P. S. Zapomněla jsem vám to vyfotit, ale lahvička je stejně velká jako miniatury OPI. A ty mají 3,75 ml a ne 5, jak hlásá Dermacol. Asi se někde stala druhá chyba...

57 komentářů:

  1. Dermacol nekupovat, to si lehce zapamatuji. Nikdy jsem žádný lak od nich neměla, ale mně se loupou všechny, tak bych se ani nedivila, ale že tobě. To už musí být někde chyb!

    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tobě by to slezlo, ani by to neuschlo :D

      Vymazat
  2. Mám od Dermacolu černý v té malé hranaté flaštičce a nepoužívám ho, vím, že stojanům Dermacolu se vyhnu obloukem. Krásná barva neonky ale to co udělá s nehtem, to je tedy velká bída, kdyby se sloupl bez poškození nehtu, tak nějak by to člověk překousl, ale tohle bych byla pěkně načuřená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě... kdyby se loupal jako jiné laky, ale tohle? A nejhorší je, že to podlak moc neovlivní a nadlak taky ne :/

      Vymazat
  3. Ja mám z tejto rady ružový bez glitrov a úplne ho zbožňujem. Mám ho nalakovaný 5. deň a vyzerá stále super (klasicky podlak 2 vrstvy neonky a nadlak). Práveže rozmýšľam, že si kúpim celú radu :) Tak ma dosť prekvapilo čo píšeš, ale asi každému sedí niečo iné.
    Ale máš naozaj krásne upravené nechty. Skúšala som ten tvoj peeling a ďakujem za tip, je skvelý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, mně celkově asi Dermacol nesedí, bych řekla...
      A moc děkuji, jsem ráda, že si byla s peelingem spokojená :))

      Vymazat
  4. Nezkoušela jsem a po tvém článku rozhodně ani nebudu. Sice má krásný odstín a na nehtech vypadá skvěle, ale pokud dělá takovou neplechu a navíc poškozuje nehty, tak to riskovat rozhodně nebudu. Nikdy jsem od Dermacolu žádný lak neměla, nějak mě nelákají a asi dělám dobře.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si koupila neonky hned dvě, a jak říkáš, tak poprvé jsem byla nadšená, ale při druhé aplikaci už byl strašně hustý, napůl vyschlý... Ale co se týče výdrže, tak to mi v klidu 4 dny bez porušení vydržel.
    chickflickcherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž je prostě záhada :D Ale jo, s podlakem a nadlakem dá 3 dny, ale to je u mě fakt bída a i Essence mi drží líp.
      To houstnutí svědčí o tom, že laky není moc kvalitní a je určen k rychlé spotřebě.

      Vymazat
  6. Mně se na nich moc líbí akorát ty maličké lahvičky, jinak mě laky nechávají tak nějak chladnou, protože ty barvy se mi až tam nelíbí. A takovéhle loupání nesnáším, to je to vůbec nejhorší, co mi může lak udělat. Kdysi jsem nějaký z nehtů sloupala a mám pocit, že třepící se špičky řeším z tohoto až do dnes...
    Takže se jim raději velmi vyhnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se mi zrovna sloupl na prsteníčku a palci, které se mi poslední dobou hodně lámou a ohybají :/

      Vymazat
  7. No potěš teda.. :o( lakům Dermacol se vyhýbám už delší dobu.. kdysi jsem nějaké měla a ranní otlaky od povlečení mě přesvědčily, že tohle nechci.. ale ten zničený povrch nehtu, to je opravdu smutné.. no, aspoň díky tobě vím, že tyhle laky opravdu, ale opravdu nepotřebuju.. ani zadarmo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že jsem vlastně těch 40 Kč mohla hodit do koše a dopadlo by to ještě líp (pro moje nehty teda :D)

      Vymazat
  8. S tímhle odstínem v době, kdy šly do drogérií, vyrazila kamarádka (perlička - když jsem se divila, že už jsou k dostání tak mi odpověděla, že to ví díky TVOJÍ FB stránce, kde jsem něco lajkovala a ona si ji lajkla taky :)) (šeky za odměnu za zásluhy přijímám)). No rozplývaly jsme se nad ním všechny holky a dokonce jsem ho i pak v DM měla v košíku, ale 40 Kč za takovou OPRAVDU pidi lahvičku a ještě od Dermacolu? Díky nechci. A teď jsem opravdu ráda, že jsem ji tam nechala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Jéé, tak to zdravím kamarádku :)
      Jn ve finále, tě jedno lakování vyjde tak na 13 Kč, takže to zas takový kauf není. Ale zase ho spotřebuješ :D
      P. S. Na kolik chceš vystavit ten šek?

      Vymazat
    2. Aktuálně asi nějaký zlatý kupón (to né šokolade, to né nugát) do Rossmanna -> 1+1 na 60 seconds Rimmel, 25% na NYC a ještě GS za 60?? chtěj mě zruinovat?! :D

      Vymazat
    3. :D :D Zkusím vymámit něco z Willyho Rossmannky, ale nic neslibuju :D

      Vymazat
    4. To budeš moc hodná, jinak snad budu muset přijmout místo v továrně na zubní pastu.... :D

      Vymazat
  9. WOW, já na ně koukala a zaujaly mne jen tady ty s glitry, ale za to martyrium a to, co ti vyvedly s nehty... to je šílené :-( A nestojí to za to.

    Držím palce, aby se rychle zahojil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale asi jim to chvíli potrvá :) Příště lakuju Zoyu Ali a přes ní glittrový top coat, tohle už ne :D

      Vymazat
    2. tak pak pošli foto :-) zajímá mne jak bude vypadat ta Zoya s Glitry :-) minule si s ní tehdy dělala nail art, tak tohle by byla zajímavá změna :-)

      Vymazat
  10. Neonky ma vobec nezaujali ale super vediet, ze sa Dermacolu radsej vyhnut aj pri inych odtienoch:)) nechty mam aj bez toho hodne slabe, maleho farebneho nicitela nepotrebujem:D

    OdpovědětVymazat
  11. Od nákupu neonek mě odradilo právě nehezké složení, a teď vidím, že fakt nemám čeho litovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jn, fakt tam ten formaldehyd je... a ataky aceton, to se obvykle taky v lacích zas tak nevidí.

      Vymazat
  12. No tak to je síla. A to já jsem u sebe tu žlutou neonku tak vychvalovala. Je pravda, že s tou jsem žádný problém neměla, držela pěkně, měla jsem jí na podlaku, bílém laku kvůli syté barvě a zalakováno nadlakem. Ovšem je to nejspíš první i poslední lak od nich, protože zas tolik mě neuchvátil. Na ten tvůj jsem tam taky koukala, ale možná zasáhla vyšší síla, která mě plácla přes prsty, že tenhle tedy neee! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba si s tím bílým lakem a nadlakem dobře sedly :) No a vážně nevím, jak někomu ten žlutý nebo zelený může krýt bez bílého laku, to prostě ani není možný při tý pigmentaci a konzistenci :D

      Vymazat
  13. Tvl au, bolí mě nehty za tebe, jenom to vidím... Já jsem teď měla nalakované 3x za sebou neonku od DC (Kiwi, Orange a ten puntíkovanej oranžovej) a teda neměla jsem s nimi větší problém, dokonce mi dobře držely, což jsem se divila! No, chtěla jsem ti nabídnout, že ti neonky pošlu, já je zas tak nevyužiju, ale asi nemáš zájem, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sabi, ale asi ne :D A to se mi ten Kiwi v dm tak líbil a uvažovala jsem nad ním. Ale on stejně nekryje, co?

      Vymazat
    2. Ne, ten Kiwi mi přijde na stejné úrovni, jako ty loňské.

      Vymazat
  14. Taky mám jeden, Neon Candy, ale neměla jsem s ním žádný problém. Neoloupal se mi ani na jednom nehtu a ani nezhoustl (což jsem hned teď musela vyzkoušet :D). Ani s výdrží jsem neměla výraznější problém, 3 dny v pohodě vydržel, pak šel stejně dolů.
    A zkoumala jsem i tu velikost... proti jiným 5ml lakům je vážně nějaký prťavý.

    OdpovědětVymazat
  15. já mám tyhlety láčky od Dermacolu ráda, tento na mě čeká u kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budu držet palce, ať ti slouží líp :)

      Vymazat
  16. Jak jsem teď ráda, že jsem ho nechala v obchodě. :D Najednou se mi naživo nějak nelíbil a teď ještě navíc tohle.
    Ať je nehtík co nejdřív v pohodě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Romčo, snad :) Je teď takový pružný a mohl by dělat nehtovou jógu :D

      Vymazat
  17. Vypadá hodně krásně! Zatím jsem žádný takový od Dermacolu nezkoušela,ale jsem zvědavá jaký názor si na tyto laky udělám já :)

    OdpovědětVymazat
  18. A to se mi u tebe líbil na fotce a říkala jsem si, jestli nedokoupím i tento. Mám dva a souhlasím s tím houstnutím, ten jeden jsem lakovala dvakrát a hrůza, třetí aplikace už je bez zředění nereálná. A nemám thinner, protože ho v Dm zrušili, tak čekám, kdy mi přijde z Ebye. A zhoustla mi hrozně i neonka od Color Clubu v mini balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CC vážně? Mně přijde trochu hustší Yummy Gummy, ale ostatních cca 10 laků je ok :) Já thinner kupovala na veletrhu, ale obsahuje toluen, což mě celkem štve :/

      Vymazat
  19. Ta barva je opravdu překrásná. Škoda že Ti takhle zničil nehtíky :/ ale jinak já lak také loupu :D hrozně mě to baví.
    Jinak vždycky obdivuji Tvé nehty, máš je překrásné !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju!
      A vážně doporučuji neloupat, taky jsem to dřív dělala (hlavně u glittrových laků, které se mi nechtělo odlakovávat :D) a pak ty nehty vypadaly podobně :(

      Vymazat
  20. nemám s týmito lakmi skúsenosti ale farba je naozaj veľmi pekná letná :) máš veľmi pekný tvar aj dĺžku nechtov ! :) škoda toho, že ti to takto zničilo nechty :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo moc děkuju, jsem ráda, že se ta pravidelná péče a pilování odráží na vzhledu nehtů a že se vám to líbí :) Vážně si toho považuji .)

      Vymazat
  21. Neonky jsem nezkoušela, sice se mi líbí ta růžová a žlutá,ale nevím, nějak se do nich nehrnu :D a ty s tečkama se mi nelíbí vůbec
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Lak je hezký, ale to, co udělal s nehty, je síla :(

    Mám od Dermacolu NEON Pink. Lakovala jsem ho jen jednou. Nalakovala jsem si nehty večer a už druhý den dopoledne se mi začal odlupovat v poměrně velkých plochách :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky v takových plátech, že jo? Tohle mi normálně laky nedělají a spíš se odštípnou malinko na rohu nebo se ošoupou špičky. Ne to, co předvádí laky Dermacol...

      Vymazat
    2. Ano, odlupovalo se to v plátech :( Na palci se mi sloupnul skoro celý.

      Vymazat
  23. Akorát ho mám na nehtech a chystám se o něm napsat. Musím říct, že jeho kolegové mi drželi klidně i 5 dní a v pohodě, nicméně u tohohle se mi první den malinko odloupnul prsteníček, což se mi vážně moc nestává. Zkusím ho přelakovat a uvidíme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ej ta Barbie prokletá, vážně škoda, jinak je moc hezká. Mně právě taky laky normálně drží o několik dní déle.

      Vymazat
  24. Je krásný, mám ho doma. Ale jsem tak zklamaná :( To že se mi brzy loupe vydržím, ale při odlakování se mi hrozně poškrábaly nehty :( Nevím, buď jsem moc tlačila abych třpytky dostala dolů nebo jsou ostré

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš bych řekla, že asi ostré, pochybuji, že si u tohoto tlačila nějak mnohem víc než u jiných glittrových laků :) Některé laky mají ty třpytky z tvrdších materiálů, bohužel :(

      Vymazat
  25. Sakra, vypadá tak pěkně! Soudruzi z NDR to posrali! Nekupovat, nebrat, beru na vědomí!
    I když já jsem bohužel zatím nenašla lak, který by mi vydržel déle než 4 dny...

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám na nehtech na nohou Neon Smile a drží už týden. Na ruce jsem se ho netroufla dát neb je na něm napsáno, že je na umělé nehty a bůh ví, co by mě to s nimi provedlo :-(

    OdpovědětVymazat
  27. Naprosto absurdně dokonalá barva... ale mně nedrží skoro nic, natož pak asi tohle. A navíc u nás Dermacol nemáme, takže ani nemusím řešit žádný dilema :)

    OdpovědětVymazat
  28. Když neonky od Dermacolu přišly do drogerii, tak jsem si říkala, že bych si nějaký odstín koupila, ale jaksi jsem to prokaučovala. A teďka si říkám, že je to jenom dobře, protože tohle je hnus, velebnosti!

    OdpovědětVymazat
  29. uff, to je síla... já mám Neon Love a drží mi bez problémů několik dní, navíc krásně kryje v první vrstvě, takže mi i ta pidi lahvička vystačí na delší dobu... ovšem ten formaldehyd, to se mi nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
  30. heh... dnes jsem ho koupila v rossman drogerii za 35,- a hned šel na nohy (vypadá dobře) - ovšem je fakt na umělé nehty - to mě naštvalo víc, než že vydrží jen pár dní. na lahvičce je to skoro k nepřečtení (další zkušenost na co pozor při nákupu laku) a myslím, že by to měli uvádět přímo na stojanu. ovšem přiznávám, že oči mi přitáhly lahvičky samotné, nějaké nápisy ('kromě ceny) šly mimo aktuální zájem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)