Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 11. července 2014

Outfit: Maxi rabbit

   Černá maxisukně! Vůbec nechápu, jak jsem bez ní mohla tak dlouho žít :D Vážně jsem si jí zamilovala, dá se kombinovat se vším možným - sakem i koženou bundou, blůzou i obyčejným trikem. Obzvláště jsem si jí oblíbila v kombinaci s tričkem s králíky :)


  Když na to přijde, mám vlastně ohromné štěstí, že moje neoblíbenější barevná kombinace (černobílá) je hitem letošního léta, jinak bych byla zoufale out :D Což by mi nevadilo, ale přijde mi, že má okolí občas zvláštní představy o tom, že ten, kdo píše blog, by měl vypadat jak z přehlídkového mola. A když ne, tak se diví, že jste blogerka :D Aspoň to tak na mě působí, když narážím na anonymní komentáře na jiných blozích. Taky vám to přijde?




sukně - Reserved
tričko - Terranova
kabelka - Primark
boty - Camaieu
pásek - F&F
náušnice - I am




   Jako doplňky jsem zvolila pásek a boty ve stejné barvě. Boty už znáte z tohoto příspěvku a musím říct, že byly asi největším kaufem mého života - ohromně pohodlné a z původních 499 Kč zlevněné na 150 Kč. Kupované jsou minulé léto, ale nadšená jsem z nich snad víc a víc :D






Co říkáte na dnešní outfit? Nosíte maxi sukně? :)

Užijte si víkend! :)

20 komentářů:

  1. Krásný outfit. Maxi sukně i šaty mám velice ráda a přes léto je nosím docela často. Já sice dávám přednost barevnějším veselým kouskům, ale musím říct, že se mi dost zalíbila i tato černá varianta.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi krásná! :) Maxi sukně mi nejdou, jsem mrňous, ale králíky zbožňuji! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě maxisukně na menších postavách ráda. :) Já (179 cm) s nimi vypadám jak krabice-skříň. Už moc látky :) (ale skusím nějakou šifonovou, možná). Takže nezatracuj, správně zvolená může i prodloužit nohy.

      Vymazat
    2. Zcela souhlasím :) Mně to říkali celej život, že když jsem mrňavá, neměla bych nosit dlouhý sukně a šaty, a byla to blbost. Teď se v dlouhých kouscích vyžívám a je to boží :) Naopak krátký sukně ještě pitomě celou postavu zkracují.
      Verunka

      Vymazat
    3. Holky, ja mam 168, takze taky nejsem extra vysoka a klidne jsem si ji koupila. Podle me maxi sukne do pasu krasne prodluzuje nohy, navic v kombinaci s podpatky. Spis bych se pak vyvarovala zbytecne nabiranych a sirkych sukni, ktere spis opticky zkrati :)

      Vymazat
  3. Bože ty králíčci jsou perfektní! :-D Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju :) Jn me taky naprosto to triko dostalo, kdyz jsem ho videla :D

      Vymazat
  4. Bezvadný outfit! Dlouhé sukně mám moc ráda a ten potisk siluet králíků na tričku je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. To tričko je parádne :) Maxi sukniam som prepadla toto leto aj ja a ako pozerám na tvoj outfit, šikla by sa mi aj čierna.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento outfit se mi hodně líbí :-) S.

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jé tričko s králíčkama, to je super! :) celkově se mi to moc líbí, chytla jsi francouzský šarm! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji :) Je zvlastni, ze mi to lidi rikali jeste predtim, nez jsem poznala Francouze :D

      Vymazat
  9. Jsi krásná a moc Ti to sluší. A maxisukně nosím i já, ač širší mrňous. Ale pokud to nejsou takové ty vyloženě selkovské, tak to, myslím, vypadá celkem dobře. Hlavně je v tom krásně, když je velké horko, protože sukně je vzdušná a zároveň od horka trochu chrání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc, An! Prave, pokud to neni nabirana batikovana sukne z lnu, tak to vypada i elegantne :)

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší! A králíci jsou super :) Já jsem měla dlouhou sukni naposledy tak před 12 roky, tehdy jsem je zbožňovala, ale teď už nosím jen krátké.

    OdpovědětVymazat
  11. Boží, Nikčo, máš na fotkách nádherný výraz :) A oblečky takhle pospolu se mi líbí moc! Máš pravdu, dlouhá černá sukně je základ šatníku. Jednu jsem si donesla minulý týden ze Zootu a nejradši bych ji nosila pořád. Nechápu, že jsem si takovou nepořídila už dávno, to se naprosto shodneme. :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, zlato ;-) A taky mas tu sukni cim dal tim radsi a nenosila bys nic jineho? :D

      Vymazat
    2. Jo, přesně tak! :) Příjemné, pohodlné, slušivé, lichotící postavě, kombinovatelné - co víc si od oblečení přát, že? ;-)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)