Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 14. července 2014

Physiogel - německá kosmetika z lékárny

   Physiogel se minulý rok a na přelomu roku 2013/2014 prohnal blogosférou jako střela. Byl všude a krém na obličej byl hodně chválený. Chtěla jsem ho zkusit, tak jsem byla opravdu moc ráda, když jsem vyhrála balíček této značky u Simči, které ještě jednou moc děkuji :) 


   Celá řada je určena pro citlivou pokožku. A musím říct, že toto plní skvěle - nic nepálí, neštípe. Ovšem pouze za předpokladu, že nemáte problém s parabeny. Já na ně alergii nemám, ale vím, že spoustě lidem nevyhovují. A bohužel v některých výrobcích Physiogel nějaký ten paraben je, což bych u lékárenské kosmetiky pro citlivou pleť rozhodně nečekala.

Šampon plus

   Je určen pro suchou a citlivou pokožku hlavy a vlasy by měl čistit a posilovat bez dráždění pokožky. 
   Má příjemnou nevtíravou vůni a je dost řídký. Pění velice málo a abych měla opravdu čisté vlasy, musela jsem ho použít víc než normálně. I tak ale nečekejte nějakou velkou pěnivou show.


   Vlasy jsou po jeho použití krásně vzdušné, jakoby měkké, ale ne uhlazené od silikonů, jak to bývá u některých šamponů zvykem. Bohužel se po něm docela cuchají, takže je přeci jen lepší použít nějaký ten kondicionér. První den po umytí mají vlasy i znatelnější objem, ale rozhodně šampon neprodlužuje interval mezi mytím vlasů. 
   Ovšem výrazného vyživení vlasů jsem si nevšimla a šampon na mě působil průměrně. Chápu, že výrobky pro citlivou pokožku by spíš neměli dělat nic než něco dělat, ale vyživení bych očekávala. Určitě mě po něm nesvědila hlava a nedělaly se mi lupy, ale obecně s tímto nemám problém a nejsem si jistá, jestli jsem zrovna cílová skupina tohoto produktu :)
   Seženete v lékárnách a na internetu od 240 Kč za 150 ml výrobku, což mi přijde docela dost a takový šampon od Panthenolu Dr. Müllera mi přišel o něco lepší a navíc o 150 Kč levnější.




A. I. krém


   Tento krém je opět pro suchou, citlivou a atopickou pleť se sklonem k červenání. Musím říct, že mám poslední dobou problém právě s tím posledním problémem a ráno se probouzím s červenými flíčky na obličeji.


   Krém je celkem lehký a řídký, ale ne vodový. Malinko z něj cítím něco jako dezinfekci, ale to jen v prvních minutách po aplikaci. Skvěle se roztírá a proto ho stačí opravdu málo. Chvilku mu trvá než se vstřebá a během té doby celkem lepí, což mi není moc příjemné. Nerada jsem za mucholapku :D
   Já ho dávám hlavně na noc a musím říct, že po probuzení mám ráno viditelně sjednocenější a odpočatější pleť. Je krásně vyživená, trochu vypnutá a vypadá opravdu o moc lépe. A i červené skvrnky na tvářích a čele zmizely. Póry navíc nijak neucpává a nezhoršuje stav ani aknózní pleti (poslední měsíce mám akné, ale ne mastnou pleť).
   Ve složení musím pochválit výtažky (předpokládám olej) z oliv hned na druhém místě.
   Můžu ho vážně doporučit, obzvláště, pokud hledáte vyživení, ale klasická Nivea je na vás třeba moc mastná.
   Seženete ho v lékárnách okolo 300 Kč za 50 ml.




Odličovací gel


   Tento gel by měl dokonale odlíčit pleť a samozřejmě pleť vyživit a hydratovat. Jenže tahle mléčně bílá věc odličování moc neumí. A to je pak problém...
   Voní moc hezky, jako velmi jemné mýdlo bez parfemace. Má se používat na sucho - dát na obličej, krouživými pohyby masírovat a pak stáhnout vatovým tampónkem. Jenže takhle nijak nefunguje. Moc neodlíčí (na řasenku ho ani nezkoušejte) a navíc zanechá lepivý pocit. Tak jsem to zkusila s vodou...


   S vodou to už jde. Dám ho normálně na navlhčenou pleť, masíruju a opláchnu vodou. To pak pleť odlíčí a ani micelárka nic nenajde. Bohužel ne tak u řasenky. Tu jen rozmaže všude okolo očí, takže stejně musím používat dvoufázový odličovač
  Pleť zanechává čistou a jemnou, není nijak přesušená, ale o výrazné hydrataci nejde mluvit. Nejradši ho ale stejně používám ráno nebo večer, kdy nemám pleť nalíčenou, ale potřebuji jí zbavit nečistot a mastnoty.
   Co mě ovšem zarazilo u složení jsou parabeny. A hned 3! Přemýšlím, jak se tam dostaly... když spoustu lidí mohou dráždit. Sama se jím snažím vyhýbat, i když to někdy nejde. Ovšem 3 v jednom výrobku jsou i na mě silný kafe.
   Obsah je 150 ml jako u šamponu a cena je cca 180 Kč.




   Musím říct, že mám z Physiogelu smíšené pocity. Krém mi přijde skvělý, šampon průměrný a odličovací gel moc neodličuje a navíc obsahuje parabeny.

Co vy a Physiogel? Zkoušeli jste něco, popř. byste chtěli zkusit?

Hezký zbytek dne :)

11 komentářů:

  1. Slozeni me taky prekvapilo, ja osobne ho nekoumam, ale tady me dostalo. Krem je super, ale nemuzu ho dlouhodobe, pak mi vyskoci pupinky a to mam suchou plet bez akne. Gel byl skvelej, super odlicim. Misto samponu jsem mela telove mleko, to uz bylo horsi. Citlivou pokozku jeste vice drazdilo, treba na oholeny nohy jsem ho nemohla.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Physiogel si tedy nekoupím. Je moc prima, že píšeš takové skvěle recenze. Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Od téhle značky mám taky krém, ale jiný. Prý by měl být podobný, jako tu máš Ty, ale méně koncentrovaný. Používám ho na noc a to mě trápí akné a občas mám pleť i mastnou. Nejdřív jsem se ho bála, ale teď na něj nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to teda nezaujalo. A dost mě zaráží SLES v šampónu na citlivou pokožku hlavy, sice není na prvních třech místech, ale jako proč tam vůbec je?
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Market za upozorneni:) No to mi teda hlava taky nebere, dyt hodne lidi ma se sulfaty problem...

      Vymazat
  5. Tuhle značku vůbec neznám a musím říct, že mě ani nijak zvlášť nezaujala, poslední dobou mě spíš láká zkoušet různé přírodní (nebo spíš co nejpřírodnější) produkty. :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem nepochopila už od začátku nadšení touto značkou :( slibují výrobky pro citlivou pleť, ale to složení je děs! přesně jak píše "zmrzlaivlete" - v šampónu pro citlivou pokožku hlavy sulfáty? to by mi vyžralo hlavu na měsíc dopředu, úplně to vidím :D já kdysi dávno vyhrála krém na obličej a po přečtění složení jsem se ho ani neodvážila použít ... a ještě k tomu ty ceny ... to si radši koupím Alverde, bohužel :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lisko, ty ceny mi taky prijdou premrsteny. Co se tyka Alverde - je problem, ze nektere lidi bylinky drazdi jeste vic nez parabeny nebo sulfaty, takze ro taky neni sazka n'a jistotu. Ale Alvérde je mi taky blizsi a prijde mi, ze se postupe m casu jejich vyrobky zlepsuji :)) Taky ti to prijde?

      Vymazat
    2. já to chápu, příroda taky dokáže nadělat paseku, já jsem se naštěstí teda ještě s ničím, na co bych měla nějakou alergii, nesetkala ;) ... Alverde mi přijde úplně super kosmetika, co se v poměru ceny a kvality týče, Němci prostě umí! samozřejmě žádná značka nemá všechny výrobky ideální, takže i u nich se dá najít něco, za co se pak bije člověk do hlavy ;) třeba u dekorativky si nejsem vůbec jistá a radši se do ní ve velkém nepouštím, jen když něco objevím ve slevovém stojanu, to samozřejmě neodolám :D

      Vymazat
  7. Pár rokov dozadu som na odporúčanie kožnej doktorky používala krém na pleť. Bol z tej rady, čo má na tom prúžku vpredu do žlta farbu- na suchú a citlivú pleť. Mala som ho rada a bola som spokojná. Som z tých čo zloženie moc nečítajú, tak som sa ho aspoň nebála používať :D

    OdpovědětVymazat
  8. Physiogel mi bol dost sympaticky najma preto, ze mal na blochoch uspech a skaderene balenie (znak dobrych a poctivych vyrobkov z lekarne:D)..no ako citam, tusim ma to prave preslo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)