Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 4. července 2014

Povedené fixy na rty od Astor

  Dřív mě fixy na rty hrozně lákaly. Jenže jsem si pořídila jeden od NYC, který mě vůbec nenadchnul a nějak jsem na ně zanevřela. Nakonec mě An. ve svém článku nalákala na tyto od Astor a musím říct, že jsem za to ráda :)


   Se zmíněným NYC fixem jsem měla několik problémů -  vysušoval, zvýrazňoval suchá místa, dělal mapy a moc nedržel. Navíc byl hodně silně parfémovaný a rychle vyschnul.

   Jenže Astor fixy jsou trochu jiné. Slaběji parfémované (ovocná vůně a sladká chuť), déle drží a jako bonus mají v sobě balzám. A pokud je skladujete hrotem dolů, tak kreslí pořád stejně. Ovšem i tak nejsou bez chyby - mám dva odstíny a liší se kvalitou, bohužel.

   Balení u obou je normální, z jedné strany fix z druhé balzám. Ten bohužel nejde vysunout a když vám dojde, tak máte smůlu, přestože se ho evidentně uvnitř skrývá ještě hodně.


   Balzám je tužší, celkem mastný a trpí jedním nešvarem - částečně rozpíjí barvu fixu. Pak se z fixu stává spíš dlouhodržící rtěnka, protože se díky balzámu obtiskává. To mi přijde dost na nic a musíte s tím počítat a nanést barvy o trochu víc, i když je rozpití patrné hlavně na balzámu než na rtech. Rozpíjí hlavně ten červenorůžový odstín, u vínovohnědého nemám problém. Ale i tak je škoda, že u Astor nepoužili balzám, který je třeba u Max Factor Lipfinity, protože ten barvu neovlivňuje ani trochu.
   Jinak hydratace po jeho nanesení je taková průměrná, určitě lepší než bez balzámu.



Pink Bloom

   Je to přesně ten odstín, o kterém psala An. Barva je naprosto překrásná červenorůžová, hodně výrazná. Nanáší se rovnoměrně a nedělá mapy na suchých místech, která by pak byla výraznější. Barva je celkem vodová a opravdu dobře pigmentovaná.


  Krásná vydrží několik hodin, okolo 4 - 5, podle toho, co zrovna jíte :) Ze rtů se ztrácí trošku nerovnoměrně, mizí hlavně ze středu rtů a zůstává na okrajích a v místech, která jsou suchá. A tím se dostávám k jedinému problému - při odlíčení zůstávají barevná právě ta místa, která jsou suchá. A i po odlíčení micelárkou nebo dvoufázovým odličovačem máte flíčky na rtech, což vypadá prostě hrozně :D A to prosím pěkně i na konci druhého dne... Řešením je a, mít dokonale hydratované rty b, po odlíčení udělat důkladný peeling rtů.




Bois de Rose

  Od předchozího odstínu se celkem liší - je méně pigmentovaný, víc zvýrazňuje suchá místa a je také méně hydratační. I výdrž je slabší, ale většina výrazných odstínů drží vždycky lépe než ty přirozené. Pořád je však lepší než fix od NYC :)


  Původně jsem si myslela, že to bude světlejší starorůžová s kapkou fialové a nakonec se jedná a vínovohnědou barvu, která mě celkem zklamala, protože jsem čekala vážně něco jiného. Na fotkách je o malinko světlejší než ve skutečnosti, ale samozřejmě jde o to, kolik vrstev nanesete. Bohužel moc swatchů na internetu zatím není, tak jsem musela vybírat poslepu. 
  Jak už bylo řečeno, balzám tento odstín příliš nerozpíjí, naštěstí. Výdrž je slabší - 2,5 - 3 hodiny.




Sice to může vypadat, že fixy nejsou zas tak dobré, ale oproti NYC nebo lip tintu od Catrice jsou vážně o moc lepší. Navíc stojí o polovinu méně :) Obě používám ráda, i když klasické rtěnky budu mít stejně vždycky raději :) 

Kupovala jsem je na Elninu, ceny jsou od 35 do 37 Kč. Za tu cenu... neberte to :)

Co vy a fixy na rty? Nebo máte radši normální rtěnky?

18 komentářů:

  1. Na rtech vypadají opravdu dobře a moc ti tyhle barvičky sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky raději normální rtěnky, ale i tyhle fixy používám ráda. :) A problémy s odlíčením jsem nikdy neměla, na mě má asi cokoliv spíš problém držet než že by to pak nešlo dolů... :D
    Mám oba tyto odstíny a Pink bloom mám pořád raději... Ten druhý je přesně takový, jak ho popisuješ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou velkou výdrží mám problém i u Barry M Touch of Magic, ta mi v těhc suchých partiích taky zůstává pár dní :D

      Vymazat
  3. Tak teď už ti nezávidím jen nehty ale i rty :) Odstíny ti sluší oba dva, nicméně samotný fix mě nijak nenadchnul, možná po ozkoušení bych změnila názor :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když tvým krásným rtům sluší cokoli. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rty děkují a vzkazují, že jim nesluší třeba opar :D

      Vymazat
  5. To jsem vůbec nevěděla, že má i Astor... vypadají dobře! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé vidíš a já ty od NYC měla ráda. Měla jsem je asi tak rok, skladovala jsem je tou barvící částí dolů a vůbec mi nevyschnuly. S přehnanou parfemací souhlasím:) Ten prvni vypadá fajn, moc Ti sluší, ten druhý není moc hezký, přijde mi jako by moc nebarvil... Já mám s fixama jediný problém, když si je dám na rty, přijde mi, jako bych dělala něco strašně nezdravého, jako bych si patlala klasický fix, prostě si nemůžu pomoct:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezdravého :D Je pravda, že v kombinaci s výraznou parfemací to sedí, si vždycky vzpomenu na voňavý fixy, co jsem měla jako malá :)

      Vymazat
  7. Máš tak strašně krásný rty, že vždycky málem padnu :) jak do reklamy. Fakt jsi hrozně hezká. Víc se mi líbí ten druhý odstín, ale oba vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já padám z tak krásného komentáře :-*

      Vymazat
  8. Obe ti pristanu :)) Ja mam skusenost len s fixou od Gosh (pisala som o nej TU) a ta je dlhotrvajuci nezmar:) no tiez trochu zvyraznuje suche miesta a tazsie sa odlicuje..:(

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné rty a moc ti odstííny sluší, mě tyhle fixy ale moc nelákají . Ale odstíny mají moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám od MUA a vůbec mi nemaluje :( Má být růžový a nic :( Tyto vypadají skvěle,chce to ale dokonale hladké rty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, oba odstíny Ti moc sluší! ;) Mně bohužel někdo částečně ukradl horní ret, ale i tak poslední dobou ujíždím na rtěnkách. Fix jsem zatím nezkoušela, jen nějaké lip tinty, ale hodně mi vysušují rty a flekatí, takže radši používám rtěnky nebo barevné balzámy (třeba srdíčkové od Dermacolu jsou super). Ty ošklivé zažrané zbytky barvy na rtech řeším taky, tak jsem ráda, že v tom nejsem sama! B)

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud chcete tip na nejlepší fix, jaký jsem kdy objevila, tak v Primarku v Londýně za 1,50 libry a vydrží klidně 12 hodin :D Vlastně se i špatně sundavá...Nechápu, co v tom je, ale prostě držák všech držáků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) Tak až budu někde okolo nějakýho Primarku mrknu :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)