Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 18. července 2014

Souboj kompaktních pudrů z drogerie - Gabriella Salvete vs Maybelline

   Dnes tu mám pro vás souboj drogérkových kompaktních pudrů. Jeden Gabriella Salvete, druhý Maybelline Fit Me. Co myslíte, který vyhraje? :)


Gabriella Salvete Pressed Powder 


   Jako každý jiný pudr má pleť na dlouho zmatnit a navíc jí i opečovávat - obsahuje vitamin E a výtažek z Aloe vera.
   Balení je bytelné, nikde ještě neprasklo a ani nápis se neošoupal. Najdete v něm labutěnku, kterou jsem dala sestře, protože je nepoužívám. Pro vaši představu - je to úplně klasická bílá labutěnka s nápisem Gabriella Salvete :)


   Je jemně namletý i jemný na dotek, ale takové krajkové pudry Dermacol mi přijdou jemnější a hedvábnější než tento. Pudr docela rychle ubývá - používala jsem ho minulý rok po dovolené a teď, když je na mě tmavý, ho používám lehce jako bronzer na čelistní kosti a čelo. A vidíte, že už jsem slušně na dně. Tedy, u pudru...
   Odstín mám nejsvětlejší (12) a i tak je celkem tmavý. V drogérii holt vypadal o dost světlejší, tamější světla vážně hodně matou. 


   Pudr celkem práší, což je patrné i z fotky. Díky tomu na pleti ani moc nevydrží a po 4 hodinách bych mohla T-zónu pudrovat znovu.
   Plusem je u něho aspoň fakt, že nezvýrazňuje suchá místa a nedělá omítkové nánosy např. jako Stay Matte od Rimmel.
   Vůně se mi zdála v prvních měsících používání velmi intenzivní, cítila jsem ji i při aplikaci a připomínala mi starou dámskou voňavku šmrnclou Old Spice. Nakonec vyprchala, ale i tak pudr nezůstal bez parfemace, která je zřetelná spíš jen při bližším přičuchnutí.

   16 g stojí v drogeriích 119 Kč a často na něj bývají slevy.

Maybelline Fit Me!

   Dostala jsem ho od Klárky, takže ještě jednou veřejně děkuji :) Balení se mi líbí méně než u GS, ale kromě labutěnky obsahuje i zrcátko, takže ho ráda beru na cesty. Sice není úplně praktické stále překlápět pudr, abyste se dostali k zrcátku, ale v nouzi jde všechno :) Škoda, že není zrcátko spíše na horní straně místo průhledného okýnka.


   Pudr je na dotek o malinko hrubší než předchozí produkt, ale kůži dělají jemnou dle mého názoru stejně. Ta hrubost je vidět i při bližším prozkoumání, kdy v pudru vidíte větší zrníčka bílé či hnědavé barvy. Na rozdíl od GS Maybelline méně práší, skoro neubývá a na pleti i déle vydrží, tak o 2 hodiny. Líbí se mi, že do pleti jakoby "vpije" a pak je málo viditelný. Pudrem zvýrazněné chloupky v obličeji od něj nečekejte :) Pleť nevysušuje. To sice nedělá ani předchozí pudr, ale řekla bych, že po Fit Me! je pleť přeci jenom o něco jemnější a hydratovanější.


   Jak vidíte, mám odstín 225 a pokud vím, dělají se ještě min. 2 světlejší, takže si bledulky přijdou na své. A i tento třetí nejtmavší (nebo nejsvětlejší?) odstín je oproti 12 od GS světlý a nemám s ním vůbec problém :)
   Pudr je bez jakékoli parfemace a musím říct, že ho používám opravdu ráda.

  Cena v drogeriích je 239 Kč za 9 gramů, což ho dělá téměř čtyřikrát dražším (vzhledem ke gramáži) v porovnání s GS. Na druhou stranu téměř neubývá a jeho efekt je prostě lepší :)



Myslím, že vítěz dnešního duelu je jasný :) Přestože mám raději sypké pudry, ten od Maybelline si mě vážně získal :)

Zkoušeli jste nějaký z těchto pudrů? A které drogérkové pudry máte nejraději? Pochlubte se v komentářích :)

13 komentářů:

  1. Nemám zkušenost ani s jedním :) Ale ten od MB vypadá dobře :) !
    Já momentálně používám právě Stay Matte od Rimmelu a je pravda že někdy je na pleti až moc viditelný.
    Jinak mám moc ráda kompaktní pudr od Essence, nebo třeba So Matte od Miss Sporty, už mám dokonce třetí balení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Toho vítěze bych ráda vyzkoušela. Pudr používám MUFE a MAC, ale už mi moc nezbývá, a ještě Chanel a ten dokonale voní. Ovšem do kabelky by byl ten M FM asi nej.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí odstín toho od Maybelline. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám zkušenosti ani s jedním, já jsem věrná Dermacolu :D co se pudrů týče :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám zkušenosti se žádným z těch dvou, a asi po tom ani moc neprahnu... Já celkově nejsem moc pudrový člověk... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti zavidim, ja se musim pudrovat porad :D

      Vymazat
  6. Ani s jedným skúsenosť nemám. Používam tak na striedačku Stay Matte od Rimmel, púder od NYC alebo Max Factor. So všetkými som bola spokojná a mojej pleti vyhovovali. Teraz mám kúpený od ASTOR Anti Shine Mattitude a pôjdem ho začať požívať, tak som na neho zvedavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A MF mas klasicky Creme Puff? Ten me totiz laka, libi se mi ta jeho jemnost a textura, ale odstiny mi nesedi :((

      Vymazat
    2. Áno presne ten. Tých odtieňov je dosť veľa. V drogériách je na prd svetlo, tak som kúpila odtieň 41 Medium beige a až doma som zistila, že je na mňa dosť tmavý, ale zvykla som si ho používať na kontúrovanie, na to mi úplne vyhovuje. Potom som už pri lepšom svetle :D kúpila odtieň 81 Truly fair, ktorý je v podstate akoby transparentný. Čiže by mohol sedieť viac typom pleti. Zo všetkých púdrov, čo som spomínala mi sedí asi najviac, ale je to dosť individuálna záležitosť. Ja si určite ešte kúpim ďalšie balenie keď spotrebujem všetko čo mám doma :D

      Vymazat
  7. Nevyzkoušela jsem ani jeden, tak nějak jsem přesedlala na transparentní pudry :) A můj oblíbenec je transparentní pudr od Essence, který je zároveň za super cenu :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne nejvic sedel sypky transparentni pudr od Yves Rocher z rady Luminelle a bohuzel ho zrusili :(

      Vymazat
  8. Zrovna nedávno jsem si od GS také jeden pudr pořídila, tak jsem zvědavá, jak dopadne :). Jinak z drogerie mám nejradši klasicky Rimmel, ale snažím se najít i jiné favority :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Já pořád dokola používám Stay Matte od Rimmelu, jen točím víc odstínů. Nedávno už sem sice měla v košíku nějaký hydratační pudr od GS, akčí ceny my Češi prostě milujem, ale nakonec sem ho zbaběle vrátila zpátky.:) Ale teď si mě docela nalákala na Maybelline, tak se třeba už konečně dokopu vyzkoušet i nějakou jinou značku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)