Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 7. července 2014

Tělové rozmazlování s pistácií a magnolií od Dove

   Zajímá vás, proč jsem přijala spolupráci s Dove? Bylo to ze 2 důvodů - první byl tělový krém, díky kterému jsem se nadobro zbavila záděrek, a ten druhý byly jejich sprchové gely, které jako jediné nedráždily moji atopickou pokožku. A proto vám dnes ráda představuji novou parfemaci tělové řady - magnolii s pistáciemi :)


   Oba výrobky voní velice zvláštně - připomínají mi vánoční perníčky :D Kdybych nevěděla, že se jedná o pistácii a magnolii, tak vám řeknu, že vůně je z něčeho sladkého, oříškového :) Určitě doporučuji v drogérce aspoň očuchat, protože ta vůně je vážně neobyčejná :)

Sprchový gel

   Sprchových gelů od Dove mi prošlo sprchou několik a nikdy jsem žádnému nic nemohla vytknout. S tímto je to podobné - má úžasnou krémovou konzistenci, která po pokožce krásně klouže. Nedělá vyloženě wow pěnu, spíš takovou krémovou jemně bublinkovou šlehačku (ach ty moje vyjadřovací schopnosti :D).


   Pokožka je po umytí opravdu hydratovaná, nesvědí (a že mě svědí snad každý sprcháč) a není napnutá. Často po gelu sahám, když jsem už ospalá a nechce se mi ještě aplikovat krém nebo tělové mléko. Navíc vůně gelu se na pokožce drží, tak okolo 2 hodin na té mojí určitě :)


   Výtku můžu mít jen ke složení. Dove není Alverde, to je jasné, ale vazelína, BHT a Parfum v první polovině složení by tam být nemusely. Naopak chválím slunečnicový olej, výtažek z pistácie a šácholanu v první polovině a taky oxid zinečnatý, který na mojí pokožku působí právě protisvědivě.


Tělové mléko

  Mléko od Dove je moje první, zatím jsem měla čest jen s jejich tělovými krémy. A musím říct, že se mi mléko zdá dokonce lepší!


   I když vypadá spíše tužší, dokonale se roztírá a tím ho stačí opravdu málo, takže vám dlouho vydrží. Doslova na kůži taje :) Má hodně zvláštní konzistenci, jakoby gelovoolejovou a chvilku mu trvá, než se do kůže vstřebá, ale mastný pocit nezanechává. Kůže je po něm změkčená a vyživená, rozhodně nijak nešustí a nemáte pocit, že se musíte znovu namazat :) Vůně navíc dlouho vydrží, když se mlékem namažu večer, tak ho ráno ze sebe stále cítím :) A že jsem schopná spát i 12 hodin...

Tip: Nezapomeňte, že byste krém či mléko měli aplikovat do 3 minut poté, co vylezete z vany nebo sprchy, protože póry jsou v té době otevřené a mléko jimi může lépe proniknout i do hlubších vrstev pokožky.


   Pošťouráme-li se ve složení, tak v něm najdeme šílený množství věcí. BHT naštěstí chybí a je tu urea, ale taky 2 parabeny. Nevím, že mi vyhovují vždycky hodně chemické výrobky a ty přírodní ne...


Cena gelu je 73 Kč a mléka 127 Kč. Oba výrobky mají 250 ml, více info najdete na oficiálních stránkách.

Co vy a tělová péče od Dove? Odpouštíte výrobku složení, pokud funguje tak, jak má?

Přeji úspěšný start do nového týdne :)

Za poskytnutí výrobků děkuji zastoupení firmy Dove.

7 komentářů:

  1. Tenhle Dove chci hrozně vyzkoušet, miluju pistácie. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. ten sprcháč jsem dostala v Cinestaru na dámské jízdě a voní opravdu super sladce :))

    OdpovědětVymazat
  3. s Dove som veľmi spokojná, ale tento som ešte neskúšala, čo musím určite napravit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento sprcháč a telové mlieko mám tiež a vonia božský :) Po mojom kúpeli potom krásne vonia celá kúpelňa :)

    OdpovědětVymazat
  5. aj telový olej z tejto rady je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)