Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 21. července 2014

Tip na úžasně hydratační rtěnku za pár korun

Dobré ráno :)

   Jednou mi kamarádka řekla, že nepoužívá rtěnky, protože vysušují. Když jsem jí říkala, že to dělaly tak rtěnky před 10 lety a teď už jsou některé lepší jak balzámy na rty, tak mi stejně nevěřila. Pokud jste na tom podobně i vy, tak vás v dnešním článku přesvědčím, že vážně existují úžasně hydratační rtěnky. A nestojí víc než 110 Kč :)


   To jsem šla takhle do drogérie, že nemám žádnou světlou růžovou rtěnku, jen lesky. Jako první jsem přišla ke stojanu Catrice. Mám od nich 5 rtěnek (vlastně s touto 6), 2 lesky a 2 tónované balzámy a se vším jsem nadmíru spokojená. Takže Catrice byla jasná volba. 
   Po chvíli čmárání rtěnek na ruku mě zaujala tato - Ultimate Shine Gel Lip Colour v odstínu Don't Pink And Drive.


   Balení je jako u všech rtěnek Catrice super - těžší, bytelné a elegantní. Nikdy se mi nestalo, že by se rozbilo, i když mi už kolikrát spadlo na zem.
   Don't Pink And Drive je vážně krásná růžová. Nemá vyloženě teplý nebo studený podtón a přijde mi ohromně slušivá. Pigmentace je trochu slabší, ale dá se vrstvit. Hlavně má o rty pečovat a dodat jim lesk, takže jí to člověk nemůže mít za zlé :) Jinak swatch na ruce je poněkud zářivější, na rtech dokáže být i relativně nenápadná.


   Má úžasně jemnou texturu, která na rtech doslova taje a klouže. Přesto se mi ještě nestalo, že by v teplém počasí nějak tekla a stále si drží svůj tvar. Klobouk dolů :)
   Rty velmi dobře hydratuje a v tomto ohledu je lepší než spousta klasických balzámů na rty. Nedělají se pod ní šupinky a zanechává rty krásně jemné i pár hodin po jejím odlíčení. Neznám asi víc hydratační rtěnku než je tato, jen zmíněné balzámy Pure Shine jí trochu šlapou na paty.
   Výdrž je trochu slabší, okolo 3 - 4 hodin, ale mám jí tak ráda, že mi opakovaná aplikace nevadí :) Navíc nemá žádnou protivnou parfemaci nebo vůni, která je velmi jemná a příjemná.



   A jinak je to přesně ta rtěnka z tohoto outfitového článku :)


Za cenu 104 Kč za 3,5 g jí prostě potřebujete :) Já už mám spadeno na Red Or Bad :)

A jaké hydratační rtěnky máte nejraději vy? :) 

25 komentářů:

  1. Ta je krásná a moc ti sluší! Hezká koláž :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tu jsem měla, byla v nějakém ladyboxu. Mě nesedl odstín, na mě jako blondýně se mi taková růžovka nelíbí. Hydratační vlastnosti má ale rtěnka parádní. Mám ale taky raděj polomatný nebo matný finish, takže nejraději vybírám ultimate colour. Těším se teď na podzimní update Catrice, jsem zvědavá, co z nabídky se dostane i k nám, ale pro polomatné rtěnky pojedu klidně i do němec.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, co bude za novinky :)) Ale mojí oblíbenou Matt-erial Girl rušit nemuseli :/

      Vymazat
  3. Rtěnku také vlastním a musím souhlasit. Je úžasná, jak svými pečujícími schopnostmi tak barvou. Budu muset omrknout další odstíny :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Já pořád chodím kolem těch Catrice rtěnek a nakonec si koupím zas další jejich lak, už to musím fakt zlomit, ráda bych i jejich pastelku, které jsi chválila...Hm, růžové rtěnky nemám, nenašla jsem žádnou tak akorát !-), potřebuju aby to moc nekřičelo, nebylo to lesklé, perleťové atd, no jsem moc náročná a to mám i s růžovými laky -kdyby byla nějaká starorůžová rtěnka, to bych tak neváhala - ale prostě do těhle rtěnek půjdu. Kámoška asi měla nějaké nedobré rtěnky, já si libuju právě v hydratačkách a to je balzám a navrch barva, to miluju :-) viz třeba Salvetka, to je máslíčko :-D (jen ty obaly teda má Catrice lepší to už je vidět hned)

    OdpovědětVymazat
  5. Odstín má nádherný! Asi se po ni v brzké době kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tato rtěnka je opravdu pěkná! :-) a dle recenze ještě hezčí! :D Až potkám Catrice, tak se po nějaké kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně takovou potřebuji, díky za tip! Poslední dobou vůbec vídávám samé ódy na kosmetiku od Catrice :)) musím jí dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, Catrice je většinou sázka na jistotu :))

      Vymazat
  8. myslím, že mám takmer rovnaký odtien, ak nie ten istý. A suhlasim. Je užasný. Najlepší ruž!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem za tuhle rtěnku ráda díky boxu, je fakt dobrá a určitě si plánuji koupit další odstín :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hydratační rtěnky mám ráda, ale vybrala bych si nějaký méně lesklý odstín, úplně nejradši mám rtěnky matné, ale ty si zase s hydratací moc nerozumí. Každopádně od Catrice žádnou rtěnku nemám, takže děkuju za tip.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě... ale třena takové Color Whispers jsou lesklé, ale dělají se mi pod nima šupinky a u takové matné Kate Moss zase ne (tedy ne tolik :))

      Vymazat
  11. Vypadá krásně a skvěle ti sedl odstín, sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)) Tobě by určitě taky slušela :-*

      Vymazat
  12. Téda, tu fakt potřebuju :D Na rtech vypadá úžasně :) Kouknu se po ní
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já ji měla v boxu, ale poslala jsem ji dál, protože mi přišlo, že mám podobných odstínů moc. Ale hydratovala pěkně. A podle mě voní po malinách. :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak ta vyzera super :) ale ktora by nevyzerala super na tvojich krasnych plnych perach, ze ^^

    OdpovědětVymazat
  15. taktéž ji mám z boxu a jsem z ní nadšená. sama bych si takový odstín nekoupila, ale ve finále mi neskutečně sedl a ta textura je neuvěřitelná. asi nejlepší rtěnka, co mám. akorát mi tedy barevně ladí spíše k zimnímu období, takže jsem ji dlouho nepoužila.

    OdpovědětVymazat
  16. úplne súhlasím, tieto Catrice sú super, mám ich niekoľko a až na jednu z limitky, ktorá zalieza, som spokojná, hlavne tá hydratácia je úžasná. a tento odtieň sa mi veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  17. Tak dnes jsem s touto rtěnkou prožila vtipnou příhodu :D Strašně moc jsem si ji chtěla koupit, takže jsem se pro ni vydala do drogerie. Když jsem seděla v autobusu tak mi došlo, že jsem si zapomněla zapsat její číslo a jméno!!! :D Takže jsem si v drogerii pomalovala ruce snad všema rtěnkama Catrice ve stříbrném obalu, nakonec jednu vzala a doufala, že jsem vzala správně. No musím se poplácat po rameni, byla to ona :D Je krásná, moc díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji! :D Já ani nevím, jestli mají v tý Ultimate Shine řadě nějaký podobný odstín :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)