Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 16. července 2014

Voňavá péče o ruce s Nail Perfect

   Kdo by nechtěl krásné tlapky? A kdo by nechtěl, aby krásně voněly? Pro ty, co chtějí, je tu např. péče od značky Nail Perfect - hydratační mléka a olejíčky pro kutikulu.


Mléko na ruce a tělo s mandarinkou

   Má za úkol změkčovat, hydratovat a vyživit pokožku těla a rukou. Podobná mléka najdete i u Nubaru, Essie nebo OPI, dost často bývají celkem drahá.
   Tohle od NP má hodně praktický obal - víčko je zamačkávací, tudíž si při jeho otvírání neničíte nehty. Malé balení ráda nosím v kabelce a ještě se mi z něho nijak neošoupal nápis. Lahvička je navíc měkká a jde dobře zmáčknout :)


   Co musím pochválit, je parfemace. Tak božsky vonící věc po mandarince jsem snad ještě neměla! Mandarinkovou parfemaci mám hodně ráda a máloco s ní je. Takže tohle mléko mě hodně potěšilo. Je v tom sice trochu cítit chemie, ale opravdu málo a vůně je moc příjemná a vůbec ne dráždivá.


   Co je už trochu horší, jsou účinky. Mléko je vodovější, dobře se roztírá a velmi rychle vstřebává. Bohužel tak moc, že máte pocit, že se po chvíli můžete jít namazat znovu. Proto ho používám raději víc než obyčejného krému na ruce.
   Souhlasím s tím, že jsou po něm změkčené, ovšem spíš pod povrchem pokožky. Ta je totiž spíš šustivá a na jejím povrchu mléka opravdu moc nezůstane. Sice je fajn, že si namažete ruce a už se jimi můžete dotýkat všeho, ale i tak mám radši aspoň nějakou hydrataci a vyživení. 


   Ruce si mažu celkem často, takže s nimi nemám moc problém a mléko beru spíše jako prevenci. Pokud máte hodně suché ruce, tak bych vám doporučila podívat se určitě jinde, protože by pro vás bylo mléko zklamáním. A přiznám se, že bylo v tomto ohledu i pro mě, protože takovou hydrataci vídám třeba u Baley a tady jsem jí čekala rozhodně vyšší.
   I když je ta hydratace malá, tak uvažuji o dalším balení, protože ta vůně... ach ta je vážně úžasná :)
   Plusem je určitě složení bez parabenů a silikonů s hroznovým, avokádovým, citrusovým olejem, gelem z Aloe barbadensis a vitaminem E. Bohužel s minerálním olejem.

60 ml stojí 92 Kč, někdy bývá ve slevě za 64 Kč. 236 ml vás pak vyjde na 185 Kč, respektive 130 Kč.

Olej na kůžičku Peachy Delight

   Olejíčky na nehty používám dvojím způsobem. Ten rychlejší je jednoduchý - navlhčím si kůžičku a olej do ní vmasíruji. Ten složitější - poté, co ruce ošetřím peelingem, nalakuji je a namažu krémem, uzavřu všechnu tu hydrataci uvnitř pokožky tímto olejíčkem :)


   Nanáší se pomocí štětečku. Mám sice radši kapátka (protože jsou hrozně roztomilá a cool :D), ale se štětečkem to jde taky dobře.
   Voní naprosto úžasně, jako sladká broskev. Ta vůně sice není nejpřírodnější, ale snesu jí víc než např. brsokvový sprcháč od Baley nebo tělové mléko s bílou broskví od Fa. Ty mě oproti olejíčku dráždí.
   Peachy Delight je středně hustý a dobře se roztírá. Kůžička je po něm opravdu lesklejší, hladší a nemusím jí tak často zatlačovat. A i na fotkách vypadá o dost lépe. Samozřejmě poté, co se olej vstřebá nebo jeho zbytky opláchnu - není snad nic ošklivějšího než když někdo na fotkách maskuje stav kůžičky vrstvou oleje rozetřenou po celém prvním článku prstů. To pak vypadá, jak kdyby dotyčná jedla jitrnici :)
  Složení je celkem jednoduché - parafín, parfum, mandlový, brutnákový a jojobový olej, monoestery glycerinu a barviva.

15 ml stojí 115 Kč, ve slevě i 81 Kč. Kdo nemusí broskev, může zkusit mandli.


Olejíček vám můžu doporučit. Co se týká tělového mléka, jinde seženete určitě lepší.

Jaké používáte olejíčky na kůžičku vy? A znáte něco mandarinkového vhodného pro můj nos? :)

Mějte se hezky :))

Za poskytnutí produktů děkuji zastoupení eshopu Hairbeauty a Nail Perfect.

14 komentářů:

  1. To mléko vypadá naprosto božsky, dovedu si představit tu vůni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brala bych olejíček, žádný nemám kromě toho dýňového a kokosového.

    OdpovědětVymazat
  3. Mléko vypadá dobře, musí to všechno vonět tak božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám jeden olejček z oriflamu, taký žltý :) a druhý zo sady na gélové nechty vanlkový ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zluty jsem taky mela, tusim, ze byl citronovy. Ale tenhle mi prijde lepsi, je vic husty a zjemnujici :) Ale ten z Ori jsem mela dlouho, takze mozna zmenili slozeni :)

      Vymazat
  5. Já jsem nejspíš ze "staré školy" a prozatím si vystačuju s pravidelným požíváním tabletek zinku (pro zdravé vlasy a nehty) a občasnou lázní z olivového oleje, která dělá zázraky. Samozřejmě, že mám ještě pár krémů, ale nic určitého pro dlaně. Možná se po něčem porozhlédnu, každopádně vůně mandarinky by se zrovna pro tohle období hodila, zbožňuju letní tóny/vůně. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Suprová recenze, díky Ti za ni!:o)) Člověk ušetří peníze, aby je mohl investovat jinam a lépe (nejlépe do kosmetiky s pochvalnou recenzí!:o)))) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mo dekuju <3
      P.S. To je prece jasny. Ze penize jsoutuod toho, aby se setrily a naqledne rozfofrovaly jinde :D

      Vymazat
  7. ten olej na kůžičku vypadá dobře :) já teď používám jeden od OPI a jsem maximálně spokojená :)) a mám pocit, že mi vydrží snad věčnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mam ten pocit u tohoto :) Preci jenom staci jen kapka :)

      Vymazat
  8. Tuhle značku vůbec neznám, ale ten olejíček nevypadá zle. Já mám nejradši karité od Saloosu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám od Mary Kay řadu "sametové ruce" a je to jako kdyby se moje ruce znovu narodily s pokožkou miminka:)a navíc celý den nádherně voní i po umytí:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)