Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 4. srpna 2014

Červencové novinky 2014

   Červenec je za námi, takže nastal čas pro pravidelný článek plný novinek. Čemu jsem tedy v první polovině prázdnin neodolala?

   Část jste už viděli. Jsou to věci, které jsem si přivezla z Francie. Asi nemá cenu je tu znovu popisovat, vše najdete v článku o nakupování ve Francii.


   V dm mě zaujal neonový stojan od Dermacolu s laky na nehty a odnesla jsem si odstín Neon Barbie za 40 Kč. Lépe bych však udělala, kdybych ho tam nechala. O tom, jak jsem z něj já a mé nehty byli nešťastní, jste si mohli přečíst tady.


  V dm jsem sáhla i po odlakovači od Sally Hansen, na který mě nalákala Verunka. Chystám velké srovnání odlakovačů a chci jich vyzkoušet co nejvíce. Už teď vám ale můžu říct, že tenhle si znovu rozhodně nekoupím, protože se hrozně rychle odpařuje a tudíž rychle ubývá. Cena 70 Kč.


   V F&F jsem se zamilovala do neonových gumiček z dětského oddělení. Za 59 Kč jich tam máte 20 :) Ráda je nosím jako náramky, mohli jste to vidět i ve včerejším článku, takže, pokud vám utekl, mrkněte se na něj zde.


   Musela jsem si koupit i Marianne, protože na pěkný dárek mě dostane každý časopis :) Makeupy byly samé tmavé, řasenka mě nelákala a stíny Moon Touch také ne, takže jsem si vzala variantu s legendární bází, kterou jsem chtěla zkusit už delší dobu, ale za plnou cenu jsem jí nechtěla kupovat. A věděla jsem asi proč... výdrž makeupu neprodlouží, pleť vyhladí jen jemně a celkově mi více sedla matující báze od BeYu. Ale za 70 Kč mě to zas tak nebolí.


   Od kamarádky Žanety jsou dostala naprosto úžasný balíček! Můj milovaný Earl Grey, krásný lak od Kiko z Říma v úžasném hořčicovém odstínu 369 (a navíc podobný ani nemám), rtěnku od Alverde z kolekce Elegant Dark (ideální na podzim pro obměnu tohoto líčení) a to nejlepší nakonec - po domácku dělanou směs na muffiny! To je tak úžasný a jednoduchý nápad, že jsem z něj pořád nadšená a nominuji ho na dárek roku :D




   A od zastoupení Radoxu jsem dostala krásný balíček pro vytvoření osvěžující koláže. Sprchové gely jsem si vážně zamilovala a laky na nehty od Essence (Naughty and Pink!, Flashy Pumpkin) mě mile překvapily. Článek o nich bude příští středu. Dále bylo v balíčku tvořítko na led, konvice na nápoje, brčka, lžíce na zmrzlinu a houba na mytí. Takže moc děkuji a zdravím milou Danču z PR agentury ;)



   No, myslím, že jsem na nic nezapomněla :) Dejte mi vědět, čemu jste v těchto horkých dnech neodolali vy :)

Mějte se hezky a přeji úspěšný start do nového týdne!

17 komentářů:

  1. Moc povedené nákupy a dárek od kamarádky já úžasný :-). Gumicky se mi taky líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ten lak na nehty je superovní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, článek o odlakovačích, konečně. Myslím, že to je ta věc z celé manikůry, která mi ničí nehty nejvíc, takže už se moc těším! A ta švestková rtěnka je úžasná, je k dostání i v ČR?
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je normálně v českých dm, v takových těch menších stojáncích :)

      Vymazat
  4. Z kosmetiky jsem si nekoupila nic, ale dostala jsem dva úžasné dárky k svátku a sice štěteček od MAC 219 od mého muže, což vnímám jako opravdu dobrý výkon na chlapa, a dále žlutý krystal od Versace. Ten je na léto ideální a taky mi ho přivezl můj muž, který umí parfémy vybírat. Vždy se trefí a já skoro nikdy :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné novinky sis pořídila :) Líbí se mi barvy laků, které jsou vyloženě letní.

    OdpovědětVymazat
  6. ha, ten článek o Dermacol laku mi unikl, jdu ho dohnat... jinak ten růžový Essence lak mám, je krásný a skvěle drží, celkově mě ty jejich laky překvapují, mají úžasné odstíny a za tu cenu je to bomba, drží mi klidně i pět dní

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkné nákupy, těžko říct, co se mi líbí nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta Alverde rtěnka je nádherná podobnou mám od GS :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujalo mě vše co sis pořídila. Škoda, že lak na Dermacol je takový jaký je. Sprchové gely mají super barevné balení a těším se až uvidím rtěnku na rtech :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta rtěnka je teda mazec.. Já jsem o víkendu zapadla do parfumerie Marionaud či jak se to píše a teda pěkně naštvaná.. Hledala jsem nějaký takový tmavší odstín a vůbec, fakt vůbec, tak jsem nic nekoupila..:o/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím, tyhle hodně tmavý rtěnky se nějak špatně shání :( A tahle je právě hnědofialová, hodně zajímavá. Jinak mě napadá jen Rimmel Kate 04, ale ta je krémová. Jinak takhle dostupnější rtěnka mě moc nenapadá :( Zkus mrknout v dm, občas je tahle kolekce ještě k vidění nebo ve výprodejových košících ;)

      Vymazat
  11. Poslední dobou těžce ujíždím na sprcháčích, v těch vedrech se člověk tak těší až vleze do sprchy a užívá si to spolu s nějakou úžasnou vůničkou :-) Takže mě moc zaujaly radoxy :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta Alverde rtěnka se k tobě hrozně hodí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ta Alverde rtěnka vypadá božsky, ještě bych o ní ráda viděla recenzi a fotky na rtech.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)