Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 9. srpna 2014

France 2014 (1/2) + vyhlášení vítěze o balíček z Francie

   Víkend je v plném proudu, tak si to dnes žádá něco oddechovějšího. Proto vám přináším první díl fotorománu z naší dovolené ve Francii a Švýcarsku :) A v článku najdete i vyhlášení vítěze poslední soutěže :)

Znovu jsem si zalétala a přesvědčila se, že je to nejkrásnější způsob cestování. Hned po něm je loď :)

A když se k tomu přidá západ slunce... 

Hned zpočátku jsme jeli do Švýcarska. Celé dny nám pršelo a přes den teplota byla od 6 do 8°C.
A já měla v kufru lehký letní svetříky a šaty...

Ale někdy vykouklo sluníčko a to pak bylo nádherně!


Představte si malou vesničku na švýcarskofrancouzských hranicích, kde je sotva jeden supermarket.
Ale továrničky na hodinky Bvlgari a brutálně drahé Jaeger-LeCoultre :D

Vážně byla malá...

A protože je ve Švýcarsku všechno nesmyslně drahý, zajeli jsme na jídlo do Les Rousses ve Francii.

A dali si tam dokonalé sýrové fondue <3 Protože na druhé straně barikády by bylo min. 4x tak dražší a stejné :D

V pevnosti Les Rousses jsme navštívili sklepy plné sýrů... Puch čpavku tam byl víc než omračující.

Ale sýry měly skvělé. Jakpak by ne, když dostali tolik certifikátů o kvalitě :)

V pevnosti se sýry už nedělají, ale i tak vám to rádi ukážou :)


Po 2 dnech jsme se vrátili do Chartres, kde už vrcholily přípravy na svátek 14. 7. a všude se vyvěšovaly vlaječky.

Samozřejmě jsme nezapomněli oběhnout pár obchůdků v centru a makronkovou kavárnu :)



Jejich květinové trhy mě nikdy nepřestanou bavit :))

Fotku obrovské katedrály v Chartres jaksi narušila moje maličkost...

Tady už naštěstí ne :)

A další den jsme jeli na týden k Atlantiku.
Ale to uvidíte až v druhé části článku, kterou tu objevíte za týden :)

   A teď, když jsem vás oblažila fotkama, se vrhneme k vyhlašování soutěže. Ušila jsem si na sebe tak trochu bič... protože Facebook je totálně mimo a zobrazí mi jen 185 jmen stránek a lidí, co mě sledují i na fcb. namísto 250. Takže vlastně ani nemám možnost to kontrolovat. Proto všem teď budu věřit a příště si dáme klasicky soutěže jen přes GFC. A že vás čekají do konce prázdniny ještě 2 krásné :)

   Soutěžních komentářů bylo 66 (ty svoje a další doplňující jsem nepočítala). A vítězným se stal ten s č. 26, což je... Nikola Orechovská! Nikče gratuluji a jdu jí napsat email :) Vy ostatní můžete své štěstí zkusit příští týden, protože bude soutěž se 3 výherci :)



   Mimochodem, kdyby vás zajímalo, co si představím pod pojmem Sladká Francie, tak jsou to levandulová pole zalitá zapadajícím sluncem, Francouzky v černých kalhotách, pruhovaných tričkách s šátkem a baretem sedící v pařížských kavárnách a zvuk akordeonu vyhrávajícího v Montmartru :)

Hezký zbytek víkendu a Francii zdar <3

19 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyni a tiše závidím :D.

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, miluji makronky :3 krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji vítězce a fotky jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne fotky, jde videt, ze sis to tam skvele uzila:). Moc hezka mista jsou na fotkach zachycena..

    OdpovědětVymazat
  6. Pokus číslo dvě, původní komentář se mi kdovíproč neodeslal... Co je to za lak na té fondue fotce? Je vážné krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, ve spamu nic... Je to Gabriella Salvete 128, ale už se nedá sehnat :( Možná někde v blogsale..

      Vymazat
    2. Nedá sehnat... v jedné zapadlé drogerii u nás ji pořád mají :D Jen jsem se stále neodhodlala ke koupi, protože jeden Gabi lak už mám (temně rudá 122, z té samé drogerie) a s vlastnostmi nejsem nijak spokojená. Kryje až ve třech vrstvách, dlouho schne a výdrž mi taky nepřijde nijak závratná. Vím, že jsou tyhle laky oblíbené, ale ten můj mi moc nevyhovuje a nějak se mi nechce zkoušet další.
      Odstín je ovšem vážně pěkný, krémovou tmavou (nebo alespoň tmavší) modrou aby člověk pohledal. Všude samé třpytky nebo shimmer, což na svých nehtech nechci.
      Ještě tam mají tmavší modrý lak od Miss Sporty, ale ten mi zase přijde moc svítivý, takže jsem ho taky zatím nekoupila. Já totiž nechci jen tak ledajakou modrou, chci úžasnou a dokonalou modrou :)
      Mojí představě zhruba odpovídá toto: http://4.bp.blogspot.com/-Xnf2SObIW7g/URoq9WDn94I/AAAAAAAABOM/thxbL-mqMgc/s1600/IMAG0413.jpg, ale výrobci laků mě odmítají vyslyšet.

      Vymazat
    3. Tak to je asi hodně zapadlá drogérka :D Já ho mám už rok a myslela jsem si, že zapadlejší obchod nikde není :D Ta 128 kryje dobře ve 2 vrstvách a drží, i když tyhle starší neinovované laky vydrží tak o den dva méně než ty současné. A je světlejší než ta, co bys chtěla :)

      Vymazat
    4. Ceny jsou ovšem na rozdíl od sortimentu zcela aktuální :D Světlejší odstín mi v tomhle případě zas tolik nevadí, je to moc hezká modrá. A na nohách snesu i světlejší odstíny :)

      Vymazat
  7. rozprávková dovolenka.takto nejak si ju predstavujem.

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera, hrozně bych taková místa chtěla vidět naživo :)!

    OdpovědětVymazat
  9. ďakujem veľmi pekne ! :) fotky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou nádherné, dala bych si makronky a sýrový fondue :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)