Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 17. srpna 2014

France 2014 (2/2)

Ahoj :)

  Dnes tu mám pro vás další nálož fotek z letošní dovolené ve Francii. Tak snad se vám budou líbit :)

  Jak už jsem psala v první části článku, po 5 dnech dovolené jsme se z centra Francie přesunuli k oceánu, konkrétně do městečka Saint-Gilles-Croix-de-Vie a zůstali tam týden.


Pozor, čeká vás hodně fotek západu slunce. Mám pro něj slabost :)


Příliv...

a odliv. Bavilo mě pozorovat, jak se stejná místa mění jen díky Měsíci :)


V pekařství seženete hodně divný bagety.

Výborná charlotte nikdy nezklame!

Užívala jsem si, že nosím jen tužku na oči a korektor...

... a taky grilování se všemi možnými druhy piv. Například třešňové s králíčkem.

Oslavy 14. 7. se neobešly bez pořádného ohňostroje, který se mi líbil víc než ten letošní pražský na Nový rok.


Překrásná fotka od Francouze :)

Večery jsem trávila sbíráním mušliček, kamínků a jiného mořského haraburdí.

Nebo jedením zmrzliny :) Taková anýzová nebo fialková, to je mňamka!

Tenhle děsně populární tip selfíčka jsem si musela udělat taky :D




A ve volných chvílích jsem seděla na terase a pila pastis
(něco jako anýzový absinth, jen s menším obsahem alkoholu). A užívala si nicnedělání.


Nějak mi to nedalo a snažila jsem se přijít na jména některých rostlin. Strašná profesní deformace...

Navštívili jsme i muzeum sardinek :D V Saint Gilles jsou hodně populární. Jsou bez kostí, ploutviček a chutnají skvěle!

Tuhle krásnou ropušku jsem nesnědla... Ale v Chartres jsme si koupili žabí stehýnka v supermarketu a udělali je k večeři. Chutnali jak jemnější kuře :)

A hvězdici jsem velice milostivě hodila zpátky do oceánu :D

Churros - fritované těsto s pořádnou dávkou nutelly. A kalorií.

   S těžký srdcem jsme řekli oceánu papa a zamířili zpátky do Chartres...




  A ještě jsme navštívili Jargeau, městečko blízko Orléans.


Je celkem blbý, když přijdou přívalové deště a vy zapomenete svojí loď na řece nekrytou...

A pokud jsem vás na Facebooku nachytala, že jsem byla v Británii,
tak mám škodolibou radost :D Tuhle budku dostalo Jargeau od svého partnerského města v Anglii.

Příští den jsme si už jen koupili makronky na cestu a vyrazili domů do Prahy.


   To je konec a francouzské pohádky je konec :) No, doufám, že se tam letos dostaneme i na Vánoce, už teď mi chybí dobré makronky :D

14 komentářů:

  1. Nádherné fotky! Je vidět, že ses měla parádně, jak se na správnou dovolenou patří :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ty západy slunce jsou kouzelné :). Jak já bych chtěla ochutnat ty makronky
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodávají se v některých českých cukrárnách. Ty z Paula nedoporučuji, nejsou nic moc.

      Vymazat
  3. krásné fotky, hlavně ta první je úžasná :3 musím někdy ochutnat to Churros, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na you tube je i hodně receptů na ně :) Asi je taky doma zkusím :)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí fotka s ohňostrojem, zkoušela jsem ho fotit několikrát a takhle krásně se mi to nikdy povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu dělal Julien. Nevím, jak to vyfotil, ale povedlo se mu jich několik desítek... takže všechny :D

      Vymazat
  5. Nádherné fotky! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Dala bych si makronku...Achjo. :D
    Krásné fotky z určitě krásné dovolené. :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé fotky :)) dýchla na mě ta klidná atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  8. Takže díky fotkám mám hlad, chci k moři, miluju Francii a zítra určitě musím vyfotit západ slunce a/nebo nějakej ohňostroj :))) I když safra, ohňostroj byl u nás včera a západy slunce fotím pokaždé, když jdu běhat. To nevadí, pořád mi tu zbývá, že mám hlad, .... :))) Nádherné fotky, doufám, že jste si to užili! :)

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  9. Fotka s tou nafouklou sukní je super :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)