Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 8. srpna 2014

Intenzivní regenerace vlasů z drogerie

Zdravím vás u dnešního příspěvku :)

   Celý život bojuji se dvěma problémy s mými vlasy - mastí se, ale konce ale délky mám hrozně suché. Takže mám problém vybrat si péči na míru. Ta pro suché vlasy mi je často zmastí a ta na masticí se vlasy je zase nehezky vysuší. Zatím mi nejvíc vyhovovala řada Elséve s argininem, ale po víc než roce užívání si na ní vlasy zvykly a začaly plihnout, takže jsem musela hledat něco jiného. Zkusila jsem tedy řadu Intensive Repair od Dove.


   Celá řada je určena pro poškozené vlasy a měla by je regenerovat i zevnitř, nejen na povrchu. Díky ní by nemělo docházet k dalšímu poškození vlasů, takže sloužit i preventivně. Řada obsahuje, šampon, kondicionér, expresní kondicionér, kondicionér ve spreji, masku a noční sérum. Já zkoušela šampon, expresní kondicionér a právě sérum. A jaké jsou?

   Všechny tři výrobky především krásně voní. Opravdu jemně, nenuceně tak, jak to umí Dove :) Balení je u všech povedené, bytelné. Jen u kondicionéru je celkem nepraktické ve sprše, protože do víčka nateče voda a odmítá opustit své stanoviště. A pak je to trochu fuj... Ve výrobcích jsou silikony a sulfáty, ale jsou bez parabenů.

Šampon pro poškozené vlasy

   Úplně klasický pěnivý šampón, kterého nepotřebujete moc :) Vlasy krásně umyje, nezatíží a opravdu změkčí. Nejsou po něm zplihlé, hrubé, vrzavé, prostě vypadají skvěle. Ale zmíněný šampon s argininem uměl moje vlasy i trochu vyživit, nejen změkčit. Interval mezi mytím nijak neovlivňuje, stejně tak schnutí vlasů (protože po některých šamponech vlasy ne a ne uschnout).
    Balení 250 ml koupíte za 70 Kč, 350 ml pak za cca 90 Kč. 



Expresní kondicionér

   Měl by vlasy regenerovat jako maska, ale během 1 minuty. Já ho dávám stejně tak na 2-3 minuty. Vlasy jsou po něm vážně jemné, uhlazené, ale ne mastné. Vážně mi připomíná nějakou jemnou masku :) Kadeře jdou dobře učesat, takže vám kartáč nesebere půlku kštice. Jen mi přijde, že ho musím použít víc a celkem rychle ubývá.
    Jeho objem je 180 ml a stojí okolo 110 Kč (podle akce a prodejny :).



Noční sérum

   Aplikuje se do vlhkých vlasů (ale není problém i do suchých) večer a přes noc se nechá působit. Neoplachuje se, protože slibuje lehkost účesu bez zatížení. Zpočátku jsem k němu byla trochu skeptická, protože všechny bezoplachové věcičky mi vlasy zmastily a mohla jsem je mít znovu. A tohle je první věc, po které vážně nemusím. 
   Sérum je lehké a do vlasů se téměř hned vstřebá. Všimla jsem si, že když je poté vysouším fénem, jsou méně suché a hrubé, vážně jemné. Sérum je na dotek cítit, nevsákne se do vlasů plně a trochu je obalí. Když si kulmuji vlasy, tak mi přijde, že se také více lámou a to hned (i když mám keramickou kulmu). A když jsem je zkusila natočit po použití séra, tak takové nebyly. Takže mi sérum přijde fajn i jako ochrana před teplem.
   Cena je 140 - 160 Kč za 120 ml a vydrží opravdu dlouho, protože stačí 3-4 pumpnutí (vlasy mám na lopatky). Osobně mi přijde o něco lepší než kondicionér.

Sérum se prodává v krabičce, tak aby vás to v obchodě nezaskočilo :)



   A jaké jsou účinky? Vlasy jsem měla krásně lehké a vzdušné, nebyly nijak zatížené a silikonově uhlazené. Byly měkké, ale nevšimla jsem si, že by se méně lámaly (nepočítám-li příhodu s kulmou) nebo, že by se mi méně třepily konečky. Vlasy vypadaly už na pohled méně suše a krepatě, ale nebyly tolik lesklé jako po konkurenční řadě s argininem. Celkově bych je doporučila spíše normálním vlasům, které chtějí něco navíc. Pokud máte hodně zničené vlasy, tak vám šampon a kondicionér moc nepomůžou. Sérum mi naopak přišlo pro suché délky naprosto ideální a ráda si ho koupím i v budoucnu :)

Co vy a vlasovka Dove? Jaké výrobky vám zregenerovaly vlasy?

Užijte si víkend!

Děkuji zastoupení firmy Dove za poskytnutí produktů.

Ceny jsou orientační. Vážně.

9 komentářů:

  1. Mám typ vlasů jako Ty. Od Dove jsem na vlasy nic nezkoušela, vlastně jen jsem si občas půjčila mamky šampon na barvené vlasy. Ale ty jejich jemné vůně miluji. Z téhle řady bych si vybrala kondicionér ve spreji (škoda, že jsi ho nezkoušela) a noční sérum :) Hlavně na chalupě se mi totiž opravdu nechce oplachovat ještě něco dalšího kromě šamponu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ty vůně ráda :) Jsou takový relax od všech těch převoněných a až agresivních parfemací :) Jj tn kondiconér ve spreji mě taky láká, přemýšlela jsem, jestli si ho nekoupím místo toho séra :) Navíc šampon a kondiconér už jsou vypotřebované, ale séra mám ještě půlku :)

      Vymazat
  2. Šampon jsem měla a byla jsem s ním spokojená :) zbytek bych chtela vyzkouset

    OdpovědětVymazat
  3. mala som tento šampón a kúpila som si ho už niekoľkokrát. Asi vyskúšam aj to sérum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sérum je dobrý a hlavně je ten účinek hned viditelný :)

      Vymazat
  4. To sérum teda vypadá hodně dobře! Asi se po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě hlavně vlasy zregenerovaly po ostříhání těch hnusných roztřepených konců a pak si dávám pořád masku z Oriflamu Milk and Honey + olejíček do konců vlasů a vlasy mám od Té doby neroztřepené a zdravé :). Od Dove jsem zatím měla jen ten balzám a byla jsem spokojená
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si tu hlavu musela oholit, abych neměla tyhle problémy :D Protože už tak 3 cm od kořínků mívám vlasy suché :(

      Vymazat
  6. taktiež používam na vlasy dove a aj to sérum je to paráda vlasy su po nom užasne vyživené lesklé a vyzeraju super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)