Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 3. srpna 2014

Outfit: On a beach

Ahoj :)

   Dnes tu mám pro vás rychlý outfitový článek z dovolené. Bohužel, z fotek zas tak nadšená nejsem, protože mi do oči (i přes brýle) svítilo sluníčko, tak se hrozně mračím :D A navíc fotit nějaké zajímavější pózy na pláži plné lidí taky moc nejde :)


   Když jsem v červnu sháněla dlouhou černou sukni, bylo to právě na nošení na pláž s těmito plavkami. A nakonec jsem si jí zamilovala a vesele jí nosím i v Praze :)
   Plavky jsou z F&F z letošní kolekce a jsem s nimi moc spokojená. Nejsou vyšisované a kovové detaily v podobě zipů nezrezly. Jen už je asi ani ve výprodejích neseženete :(
   A protože jsem nemohla nikde sehnat neonově růžový náramek, jaký bych chtěla, koupila jsem si v F&F (Kids) sadu gumiček a nosím je jako náramky :)





plavky - F&F
sukně - Reserved
brýle - Orsay
gumičky do vlasů použité jako náramky - F&F Kids
lak na nehty - Essence Naughty and Pink!




   Uznávám, že je asi trochu zvláštní ukazovat vám tu jen plavky a ještě to nazvat outfitem, ale mně se tyhle tak moc líbí! Baví mě jejich vzor, střih i zlaté zipy. Je pravda, že střihově nejsou zas tak pro mojí postavu a moje oblíbené Lormar plavky asi netrumfnou, ale i tak jsem si je zamilovala a jsem ráda, že jsem oběhala celou Prahu, abych je měla :D
   Mimochodem, pokud opravdu něco nerada nakupuji, tak to jsou kalhoty a právě plavky, protože v 90% zkoušených věcí vypadám jak velryba. Takže si plavky koupím tak jednou za dva roky :D Co vy nerady kupujete za oblečení?





   To je pro dnešek všechno :) Nebojte se rozepsat, jak to máte s nákupy vy a jestli jste si letos nějaké plavky pořídili, popř. co nosíte na pláž :)

P. S. Chtěla jsem si vzít ještě černý klobouk s širokou krempou, ale v obchodech se mi žádný nelíbil a bílý, co mám, by mi neladil k plavkám.

20 komentářů:

  1. Plavky už jsem viděla, sluší Ti :-) Já taky že všeho nejmíň ráda nakupují kalhoty. Tento rok jsem si koupila plavky taky

    OdpovědětVymazat
  2. Plavky ti seknou a jsou z FF viď? :-) Moc pěkné fotky ach moře :p

    OdpovědětVymazat
  3. Plavky ti moc sluší. Máš krásnou postavu. To mládí! Hezky zkombinované! Klobouk jsem koupila v Orsay a jsem moc spokojená. Jinak na ostrém sluníčku se fotit nedá, ale vám se to i tak hezky povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý, mládí! Ty jsi se svou postavou v těch růžových VS důkazem toho, že mládí neznamená zas tak moc :) Jéé, v ORsay jsem byla v pátek, ale klobouk jsme neviděla :( Tak třeba příští rok :)

      Vymazat
  4. Přidávám se k davu, plavky Ti na to krásnou postavu sedí jak prdel na hrnec..:) A moře - ani nemluvim, hned bych tam sebou plácla..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ale přijde mi, že boční pneumatiku zaškrcují víc než ty z Lormaru :/
      P. S. Já píšu jak čině velice často, takže to chápu ;)

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší, ty fotky jsou krásné, už abych také byla u moře :)! Asi vždy přes plavky hodím nějaké volné šaty, vezmu žabky a půjdu :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší a máš krásnou postavu.. jak psala Martina.. ach to mládí.. :o))) a prý boční pneumatiku :D vždyť žádnou nemáš!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky a ty plavky jsou úžasné! A abych se přiznala, nerada kupuji oblečení celkově. Naštěstí jsem ulítla jen na kosmetiku a oblečení je pro mě vždy noční můra. Nic se mi nelíbí, nic mi nesedí...a bytostně nenávidím slevové stojany, které jsou jen plné neforemných hader v divných velikostech. obdivuji ty, co si z toho dokáží vybrat. já vždy musím mít pěkně novou kolekci, která je ještě neprobraná a jsou v ní klasické velikosti. :-D a ze všeho nejvíc nenávidím kupování zimních bot. Teď jsem dvě zimy odchodila v jedněch jediných a na jaře je s těžkým srdcem vyhazovala. A bojím se toho, že budu muset brzy vyrazit na nákup nových.

    OdpovědětVymazat
  8. strašně mi připomínáš Charlottu ze Sexu ve městě :D pěkné fotky! sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene :D :D To už mi říkala Lucka z Život podle Lucie a já jí to nevěřila :D Asi budu muset začít. A děkuju!

      Vymazat
  9. Krásné plavky, taky mám dvoje z F&F :)
    cheap VOGUE

    OdpovědětVymazat
  10. ty plavky jsou boží) já jsem letos sháněla jednodílné a byl to dlouhý boj.. nakonec jsem ale uspěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde si je našla, Baru? :) Já jsem minulý rok kupovala v F&F takové retro, ale s těmi moc spokojená nejsem. Asi mám na ně moc krátký trup nebo co, ale jakmile se namočí, tak se jakoby stáhnou a vezmou s sebou dolů i prsa a nevypadá to hezky :D

      Vymazat
  11. Plavky ti hrozně sednou a moře závidím, já se ani letos k moři nedostanu :/
    Jinak hrozně nerada nakupuju kalhoty a plavky - i když vlastně cokoli,pokud jsem sama a musím sei vždycky pro jiný velikosti chodit sama. Neustále se oblíkat, vyslíkat, přeslíkat, pfff! Čsto to dopadá tak, že po nějaké době ztratím nervy a odcházím z obchodu s prázdnou, protože se mi prostě nechce nic zkoušet :D Letos mám plavky na půl z HMka a z Gate. V HMku jsem si koupila vínový vrch za 200Kč ve slevách a protože spodek nim byl hrozný, tak jsem hledala obyčejný černý spodek a po dloooouhém hledání jsem ho našla až v Gate za 128Kč. Takže v konečném důsledku jsem spokojená, ale zase mám na chvilku od nákupu plavek pokoj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jo, já jsem taky ráda, že mám teď klid :D Minulý rok jsem si sice jedny koupila, ale ty před tím zase 4 roky před :D
      A já si to kabinky vždycky beru víc velikostí, ale tady jsem se přecenila s vrškem a zkoušela jsem asi 4, 2x po jednom ve stejným obchodě a další dva najednou zase v jiným, takže jsem se taky musela několikrát svlékat, ale je to dobrý - mám je :D

      Vymazat
  12. plavky su uzasne neskutocne na tebe vynikli!

    OdpovědětVymazat
  13. Všem vám moc děkuji za krásné komentáře <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)