Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 15. srpna 2014

Outfit: Pop art

Dobré ráno :)

   Asi si budete klepat na čelo, proč jsem dnešní příspěvek nazvala pop art. Nevím proč, ale dnešní outfit mi ho připomíná. Barevné posprejované pozadí, styl oblečení (krátké áčkové šaty, legíny) a trochu i líčení. Vlastně je to takové moderní pojetí šedesátek, opravu hodně volně inspirované. Česká popartová Británie před 50 lety :D.

   Fotky jsou od úžasně šikovné Siu (jejíž blog mě poslední dobou baví asi nejvíce ze všech), která mi nabídla, že bychom mohly jí společně vyfotit nějaké outfity. Cca 80% póz vymyslela ona, za což jí moc děkuji, na tohle jsem opravdu hodně nekreativní :D Ale prostředí a oblečení jsem poctivě vybrala sama!




   Tenhle outfit nosím moc ráda - je úžasně pohodlný a hodí se na dny, kdy je teplo a nechce se vám vytahovat epilátor nebo žiletku (protože určitě nejsem jediná, koho tyto procedury nesmírně otravují :). Jen na delší cesty místo lodiček radši beru černé lesklé balerínky.





A jedna suprově upravená od Siu. I když k realitě má trochu daleko :D

tunika - F&F
legíny -  F&F
lodičky -  Marks & Spencer
kabelka - Marks & Spencer
lak na nehty - p2 Summer to go




   A nakoneeec... společné foto!




Tak co říkáte na dnešní outfit a výsledek naší meziblogové spolupráce? :)

Užijte si víkend <3

P. S. Na očích mám žlutý stín, ale je mizerně pigmentovaný, tak přijímám tipy na matné žluté stíny barvy slunečnice, nejlépe mono :)

24 komentářů:

  1. Jsi kráska a ty žluté nehty k tomu jdou nejlépe! :) Spolupráci chválím, vás dvě sleduji opravdu ráda a dohromady mi teda vůbec nevadíte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc! Jestli bude mít Siu zase někdy čas a třpělivost se mnou, tak to asi zopákneme :)

      Vymazat
  2. Nádherný outfit, krásné fotky, boží nehty. Se žlutým stínem teda neporadím, bohužel.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny palce nahoru! Krásné fotky, moc Ti to sluší a puntíky úplně miluju, takže pro mě peckovní outfit. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotky. Vybrala jsi skvělý outfit, ty puntíky k tobě skvěle pasují :) Navíc ty žluté nehty jsou k tomu úžasné. Super spolupráce, fakt se vám to holky moc povedlo.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Radu, vážně nás to těší :) (teda mě určitě :D)

      Vymazat
  5. Parádní! Více outfitů, ANO! Moc ti to sluší. Skvělé fotky a vůbec vše. Na blog Siu určitě kouknu, úplně se těším, že má někdo hezké fotky a zajimavé outfity. Jestli se líbí tobě, tak mně budou také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že nebudeš zklamaní, Siu je originální a to mě baví :)

      Vymazat
  6. Skvělé fotky, nádherný outfit! Oboum Vám to sluší! Meziblogová spolupráce je skvělá :) Krásnej je i ten žlutej lak
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, konečně nějaký tip na zajímavý módně se orientující blog (dlouho jsem na nic zajímavého nenarazila), slečna vypadá zajímavě. :)
    A Tobě to moc sluší, i když pop art by byl asi ještě o něco ujetější... ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to určitě :) Přemýšlela jsme, jestli fotky neupravit ve stylu Andyho Warhola, ale asi byste z nich nic neměli :D

      Vymazat
  8. Moc pěkný :) a nechápu, kam jsi odložila to akné, co jsi nedávno ukazovala :O ! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit Ti moc sluší - je zajímavý a něco takového nepotkávám každý den! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že spolupráca dopadla super :) Fotky sú krásne a žltý lak je k tomu ako stvorený. Si mi pripomenula, že aj ja mám žltý lak vo svojej zbierke, ale akosi som na neho zabudla a toto leto ani nebol na nechtoch.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky! Veru, Siu je šikovnica. Nielen čo sa fotenia týka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný outfit a fotky!
    A obě jste krásné holky!
    Pěkný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, více outfitových článků, určitě! :)
    Jinak - ty boty tě asi trochu tlačily, že? Zdá se mi, že máš trochu červené nohy. A nejvíc se mi paradoxně líbí fotka, kde není vidět outfit, ale je na ní "pouze" tvá tvář a nehty (mám na mysli tu čtvrtou fotku od vrchu) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni sedí akorát, ale když je dusno, tak mi otékají nožky :/ A normálně do nich dává silonkový ponožky, tak to spíš nohy kloužou než že by nyly utisknuté.
      Ta čtvrtá fotka se mi taky líbí nejvíc .))

      Vymazat
  15. Moc hezké, pop art je vždy výzva. Jinak žluté matné mono stíny má 100 % Inglot https://www.facebook.com/media/set/?set=a.156738177788214.31689.128164883978877&type=3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuju, na Inglot jsem vůbec nevzpomněla, blbka. Dneska jedu na Chodov, tak to omrknu :)

      Vymazat
  16. Oooh dakujem pekne za tolku pochvalu <3 Urcite by som s tebou este rada fotila, ak budes mat zaujem ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)