Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 30. srpna 2014

Potíte se? Kupte si medvídka mývala!

   Hmm, uznávám, že s bulvárností dnešního titulku jsem to trochu přehnala. Mýval vám proti pocení nejspíš nepomůže, ale tahle parafráze věty z Hrabalových Postřižin mi v hlavě straší už hodně dlouho a ani nevím proč :) Ale nebojte, v článku najdete tip na věc, která je proti pocení účinnější než tisíc mývalů :)


Dove Maximum Protection s granátovým jablkem a verbenou

   Začneme rovnou tím nejlepším a tím je nová parfemace tohoto antiperspirantu. Musím říct, že nepatřím mezi ty, kteří se extrémně potí, ale když je venku 35°C, tak se tenhle výrobek vážně hodí.
   Zpočátku jsem trochu bojovala s vůní - popsala bych ji jako minerální dezinfekci se sladkým odérem. Naštěstí je silnější jen při aplikaci, později se hodně zjemní. A jak říkám, během měsíce jsem si na ní zvykla a je mi i příjemná. Jen je škoda, že v obchodech nejsou nějaké testery, protože antiperspirant je v krabičce a ještě jsou dírky na jeho vrchu přelepené fólií. Na výběr je ještě klasická verze bez parfemace a okurková, ale pokud si je nemůžete očichat, tak je to poněkud nedomyšlené.



  Každopádně výrobek plní svoji funkci naprosto skvěle. Podle návodu ho aplikuji večer po sprše a ráno už ho nedávám. Takto se mi nestane, že bych si ho při oblékání utřela do trička (to pak dělá skvrny, ale jdou jednoduše vyprat). Opravdu celý den se nepotím a i v letních vedrech se mi stalo, že jsem spíš měla zpocený kříž a dekolt než podpaží :D A to se normálně rozhodně nestává.
   Plusem je určitě jeho konzistence, která je krémová, trochu mastnější, takže nevysušuje pokožku a naopak ji ještě opečovává. Navíc ubývá opravdu pomalu, protože ho stačí jen troška. Pro mě je to asi nejlepší antiperspirant (následovaný roll on od Garnieru s minerály) a určitě si v budoucnu ráda koupím ten okurkový :) Cena 139 Kč je sice vyšší, ale vzhledem k množství, které neubývá, a účinkům ji nepovažuji za nesmyslnou :)



Oba obsahují soli hliníku, což nebude asi pro největší přírodní fanoušky, ale zrovna tohle neřeším, ani nevím proč :)

Invisible Dry roll on

   A jak jsem nadšená z prvního výrobku, tak tento mě moc nedostal. Ne, že by byl špatný, ale je průměrný.
   Má jemnou vůni, takovou tu klasickou Dove, která se mi nikdy neomrzí. Z celé řady, kterou jsem dostala, jsem si na testování nechala právě roll on, protože je mám nejraději. Ze sprejů se dusím a nepřijdou mi tak účinné, klasickým tuhým antiperspirantům jsem taky nepodlehla. 



   Oproti kuličkovým antiperspirantům od Garnier je tenhle lepivější a taky déle zasychá. Garnier je téměř po aplikaci suchý, tady máte ještě čas si vyčistit zuby :) Účinky mi přijdou o trošku slabší - s Garnierem máte větší pocit suchého podpaží a taky o něco déle vydrží. Skvrny na oblečení opravdu nezanechává, ani na bílém, černém a barevném oblečení přesně tak, jak slibuje. Myslím, že na zimu bude bohatě stačit, ale zase díky lepení a delšímu schnutí se vrátím k oblíbenému Garnieru :)
   Cena je okolo 79,90 Kč a objem je klasicky 50 ml.

   Vítězem dnešního článku je určitě Maximum Protection, který mi přijde vážně skvělý. Co vy, máte s ním zkušenost?

Přeji hezký zbytek víkendu :)

Děkuji zastoupení Dove za poskytnutí produktů.
 

15 komentářů:

  1. Dove invisible dry mám doma a tak různě na střídačku ho používám. S tím lepením a delším schnutím souhlasím. Jeho klasickou vůni mám ráda a celkem mi vyhovuje :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám zkušenost ani s jedním, první deodorant bych chtěla vyzkoušet a mohla bych narazit na nějakou akci :) A ten druhý bych chtěla vyzkoušet, ale ve spreji, na něj jsem četla hodně pozitivních recenzí
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda přešla na přírodní deodoranty, protože se potím fakt hodně a ani ty hliníkové na mě moc nefungují. O hliníku i silikonech (ve složení těhle antiperspirantů je jich opravdu hodně) jsem psala na blogu, je kolem nich mediální bubák, ale realita je jinde. Mě jen zaráží ta doporučená aplikace na noc, to je pro mě období, kdy nechávám pokožku volně dýchat, tak by mi to asi nebylo příjemné.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silikony i hliníkové sloučeniny ve složení poznám, vím, že tam jsou :) Ta aplikace mě taky zarazila, ale zase je to logický :)

      Vymazat
    2. Nepochybovala jsem, že hliník a silikony poznáš :), jen jsem reagovala na tu poznámku o obrázku o hliníkových solích. Hledala jsem o tom informace a nenašla jsem nic, co by potvrzovalo jejich škodlivost pro člověka. Hliník se totiž často spojuje s rakovinou prsu... Takže to, že je neřešíš, vlastně není špatně ;)

      Vymazat
    3. Jo tak :) Ten článek jsem u tebe právě četla a sama jsem vždycky narazila jen na články, kdy bylo psané, že studie přímo dokazující, že tyhle soli vyvolávají nádorové bujení, neexistují. Kdybych třeba měla záněty potních žláz, tak to budu asi řešit, ale nikdy jsem to neměla, tak je mi to celkem jedno a nechávám to na každém, jestli Al ano nebo ne :)

      Vymazat
  4. Mám podobný od Rexony a ten je fakt suprovej, také mě skoro stoprocentně ochrání před pocením. Myslím, že složením je to to samé, jen tento by mi asi více voněl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ten od Rexony se snad jmenuje stejně, taky Maximum Protection :D A myslím, že je dělali i dřív než Dove :)

      Vymazat
  5. Ten Rexona má stejný složení jako Dove, stejnou krabičku, stejný všechno, ulívala jsem se u deodorantů nedávno v práci :D A je výborný, to je fakt, nicméně děsně rychle jsem antiperspirant vypotřebovala. Asi jsem s tím krémem plýtvala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně přijde, že ho stačí vážně trošička a už ho používám cca 3 měsíce :) (na střídačku s tím ID)

      Vymazat
    2. Každopádně děkujeme za tvůj ulejvací rozbor :D Mi to připomíná Garbier Blur Cream a ten od L'Oréalu - oba spadají pod stejný koncern jako Rexona a Dove pod Unilever a mají taky dost podobný vlastnosti a složení, jen Garnier je bezbarvý.

      Vymazat
  6. Tiež používam produkty z rady "Maximum Protection", Rexonu aj Dove, podľa mňa ide zrejme o totožné produkty, minimálne účinkami. Pre mňa ide o spásnu vec, keďže sa potím pomerne dosť. Inak, čo sa týka tej nočnej aplikácie, tak je efektívnejšia si myslím, ak ho použijem len ráno a aj keď nechám zaschnúť, efekt je možno polovičný - teda aspoň u mňa.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam ten klasicky a vonia prijemne. Ale pouzivam ho len sporadicky pretoze je to aluminiova bomba a preferujem skor prirodne antiperspiranti. Ale funguje aj u mna skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na mně nefunguje nic, ale i tak ho asi zkusím, protože tobě důvěřuji :-) Třeba aspoň trochu pomůže. Někdy mi trochu zafunguje Driclor, ale to už je síla.

    OdpovědětVymazat
  9. Dova som skúšala ešte dávnejiše, myslím aniperspiranty, ale nebolo to nič moc, naviac robili dosť veľké fľaky. Už dlhšie roky som spokojná s Garnierom a nejak to ani neskúšam meniť, skúšala som fakt všetko - Rexonu, Addidas, Dove skrátka kadečo, ale Garnier u mňa vyhral, robí najmenej fľakov na oblečení a vydrží veľmi slušne celý deň. Avšak tá novinka Garnier Deo to bol skôr krok dozadu, ten vydrží krátko. Toto Maximum Protect možno skúsim.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)