Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 18. srpna 2014

Recenze mojí GOSH kosmetiky aneb Češky zapláčou

Krásné pondělí :)

   Dnes tu mám pro vás recenzi 4 výrobků značky GOSH, kterou jsem dostala ve swapu od Suzi. Od této značky mám ještě 4 laky (objeví se v samostatném postu) a měla jsem CC cream, o němž jste si mohli přečíst tady. Takže jak jsem spokojená s očními stíny, tvářenkou, tužkou na oči a rtěnkou?


   Hned na začátek musím pochválit obaly - minimalistické, černé, bytelné a u stínů a tvářenky hned vidíte daný odstín. Obal stínů a tvářenek je z lehčího plastu, takže při cestování letadlem se nemusíte bát překročení váhového limitu :P Naopak rtěnka je v těžší pouzdře, které odolává všem nástrahám kabelky.

Oční stíny quattro - Driftwood

   Mám je v nesmrtelné kombinaci bílá, béžová a hnědá. Pro mě naprosto ideální, jelikož nude oční stíny nosím v kombinaci s výraznou rtěnkou ráda a často.
   Nejsvětlejší stín vypadá jak slonovina, ale po nanesení na oko je spíše bílý, jemně třpytivý. Béžový odstín je dle mého asi nejméně pigmentovaný. Má slabší růžový podtón a to se mi na něm líbí - většina béžových stínů zavání okrem. Světlejší hnědý stín mám nejraději. Hází krásné až metalické odlesky a barevně je něco mezi hnědou a růžovou. Používám ho moc ráda. A nejtmavší stín je klasická středně hnědá se zlatými třpytkami, kterých v něm není tolik, jako v jiných stínech.



   Pigmentace je taková lepší střední. Mám lépe i hůře pigmentované stíny, ale ty pigmentovanější mají mastnější konzistenci, GOSH stíny jsou sušší. Navzdory tomu práší jen minimálně a takové máslovité Mary Kay nebo Sleek stíny dělají pod očima větší neplechu. Navíc i přes časté používání vůbec neubývají!
   I bez báze mi drží celý den, jen ke konci jsou už jen méně viditelné. Jinak se neslévají a nemažou.
   Cena je 11,50 € a za tu vám je s klidným svědomím můžu doporučit. Na denní nošení jsou naprosto ideální.

Automatická tužka na oči - Brownie

  Tahle tužka má spoustu superlativ. Je měkká, dobře pigmentovaná, nemaže se, neláme se, dlouho vydrží a je bez jakýchkoli třpytek nebo shimmeru. Odstín Brownie je klasická středně hnědá barva. Navíc má tužka vychytané balení. To má na jednom konci tuhu a na druhém houbičku na rozmazání a ořezávátko. Houbička je jediná na nic - je tuhá, tvrdá a tužku spíše stírá než rozmazává. Ale ořezávátko je skvělé a během vteřiny s ním vrátíte tužku to původního, ostrého stavu. 
   Kromě houbičky, kterou nepoužívám, jí nemůžu nic vytknout. Stojí 7 € a na výběr je celkem 6 odstínů. Láká mě Black in Black a Raw Grey.



Tvářenka - Flower Power

   Tahle tvářenka je skvěle pigmentovaná. Musím jí dávat málo a po troškách, abych nevypadala jak Marfušenka :) Pak je ovšem úžasná. Je to taková starorůžová s výrazným teplým podtónem, která tvář rozzáří víc než 10ti hodinový spánek a procházka na horském vzduchu dohromady. Hrozně ráda jí nosím na jaře a v zimě, kdy mám světlou pleť a Flower Power jí dodá ten správný dívčí šmrnc.


   Krásně drží opravdu celý den, nijak nevoní a bohužel trochu práší a rychleji i ubývá. Tuším, že tento odstín už není v prodeji. Původní cena byla 12 € a to mi přijde i o trochu víc než bych čekala, protože tvářenky Catrice stojí zlomek ceny a jsou o něco lepší. Drží mi ale lépe než věhlasné tvářenky Bourjois a je i lépe pigmentovaná, takže za mě ano :)

Rtěnka Velvet Touch - Burgundy

   A když jsem celou dobu téměř chválila, tak teď budu zase kritizovat. Jak už jsem řekla, s obalem rtěnky jsem naprosto spokojená. Horší je to už s obsahem. Rtěnka je sice dobře pigmentovaná, krémová a mastnější, ale chvilku po aplikaci se mi pod ní začnou dělat šupinky. A ne ty malé, ale rovnou velké šupiny jak z kapra. Takže mám za hodinku dvě rty jak Saharu.



  Přitom s barvou jsem naprosto spokojená - Burgundy je krásně zastřená červená, která mi dokonale sedí k mé nažloutlé pleti. Jak vidíte na fotce, je lesklejší. Výdrž u tohoto odstínu není špatná, ale kvůli vysoušení jí na sobě moc dlouho nesnesu. A posledním plusem je velice jemná vanilková parfemace.
   Cena je 7 €, což není zas tak moc, ale za sebe ji bohužel doporučit nemůžu.


   A nakonec je tu pár fotek líčení se všemi zmíněnými produkty :)







   Takže, když to shrneme - CC cream ano, oční stíny ano, laky na nehty ano, tužka na oči ano, tvářenka ano a rtěnka ne. Skóre 5:1 mi říká, že je vážně škoda, že GOSH není v ČR (protože na českém eshopu je jen zlomek nabídky). Našim slovenským kolegyním a čtenářkám přeji, ať si tuhle kosmetiku užívají do sytosti. A Češkám přeji, aby jim nějaká hodná duše ze Slovenska poslala aspoň něco malého na vyzkoušení :)

Lákají vás výrobky GOSH? Popř. máte tip na něco echt dobrého od této značky? :)

P. S. A až něco od nich zkusíte, nebuďte z tý kvality moc vykulený ;)



17 komentářů:

  1. Ja patrím medzi tie šťastné, ktoré si ju môžu užívať do sýtosti, u nás majú vo fann parfumérkach obrovský stojan + automaticky zľava 10% s kartičkou fann.:) Skvelé sú ich lesky so svetielkom vo vrchnáku, mám od nich obrovský bronzer, kvalitatívne je výborný, len farbou som si nie istá - možno pre niekoho tmavšieho. Tieto "guľaté" tiene sú podľa mnňa lepšie v porovnaní s inými, čo ponúkajú - štvorcový obal, tiene sú umiestnené v pásoch (tie za mňa nebrať), inak lícenky sú naozaj príjemné a určite chcem toto:) : http://eshop.fann.sk/dekorativna-kozmetika/detail/gosh-lip-laquer-lesk-na-pery-002-lovely-lips/
    Vyčerpávajúci komentár:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty laky na rty mě hodně zaujaly! A světýlkový lesk jsem viděla snad u Suzi, ale nejsem moc lesková .)

      Vymazat
  2. Gosh chodím okukovat celkem pravidelně, ale hned při prvním nákupu jsem sáhla dost vedle a trošku mě to odradilo... Pořídila jsem si stíny stejné jako máš Ty - v šedavých odstínech (na stránkách už jsem ho nenašla) a poslala jsem je dál. Pigmentace děsně mizerná a výdrž nulová. Moc mě to mrzelo. Pokukuju ale poslední dobou po stínech v tužce Forever Eyeshadow - mají neuvěřitelně zajímavé odstíny - ne jen ten "standard", který člověk najde všude. Jen se nemůžu rozhodnout mezi Plum, Beige a Silver Rose... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé vážně? Mně tyhle přišly pigmentované celkem slušně :) Občas jsou prostě některý odstíny mrchy..

      Vymazat
    2. Byla jsem z toho fakt překvapená - a mrzutá, protože odstíny to byly nádherný. Ale nezatracuju GOSH a až si budu chtít udělat radost, mám vytipováno, pro co si zajdu :)

      Vymazat
  3. Od téhle značky jsem zatím nic neměla, lákala by mě tužka na oči v červné verzi a škoda rtěnky, protože odstín je to fakt nádhernej a moc Ti sluší! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla jen lak na nehty, ten byl takový vcelku průměrný. Ale nalákala jsi mě na tužku na oči, tak se mi líbí hodně. Ani stíny bych nepohrdla. No, třeba někdy pojedu na výlet někam, kde Gosh mají. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně, já jich mám několik a jsou lepší jak OPI:) Až po týdnu se sotva začnou olupovat...

      Vymazat
  5. O téhle značce slyším poprvé. Moc se mi líbí Tvé líčení :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. to je škoda, že u nás tato značka není, ráda bych něco zkusila :) já mám jenom jeden láček a s ním jsem maximálně spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  7. Barva rtěnky je prostě úžasná! Jenom je škoda, že tak šupinatí :/ Celkově je škoda, že se tahle značka u nás neprodává, pouze na eshopech, protože mít ji v drogerce, určitě do ní jdu! Ta tvářenka se mi hrozně líbí - v poslední době na nich začínám ujíždět :)))

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  8. Vzdy ked idem do Popradu, parfumka Fann je jedna z mojich neodmyslitelnych zastavok. Mam od Gosh fixku na pery, BB cream a BB puder. Vsetko je v dost dobrej kvalite ^^ trebars ako Loreal ci Max Factor (tak plus minus) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Barva rtěnky je boží, ale fakt to vypadá na neplechu :/ Ale tvářenku bych hodně ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gosh kozmetiku mám veľmi rada. Asi ako u každej značky, aj tu sa nájdu horšie aj lepšie veci. Mne veľmi vyhovuje ich CC krém, očné tiene, lesky na pery, teraz aj tá novinka lak na pery, ceruzky na oči, fixky na pery, riasenky... snáď som na nič nezabudla :D Lícenky, bronzery a laky na nechty som ešte neskúšala. Jedinú negatívnu skúsenosť som zatiaľ zažila len s rúžmi :( Na perách sa mi akoby tak zlievali do fľakov, farba sa nedala rovnomerne naniesť... Asi by som sa na rúže od nich už nahovoriť nedala. Ale tak nikdy nehovor nikdy...

    OdpovědětVymazat
  11. och, ten rúž ma teraz mrzí, tak som sa na neho na tebe tešila, keďže sa mi na tebe také odtiene veľmi páčia a ja také nosiť nemôžem :-( mám doma 5 odtieňov Velvet Touch, ale ani jeden mi nerobil takéto problémy, práveže som si chválila, že mi toto nerobia a pekne hydratujú, veeeľká škoda. ale aspoň že ostatné ako tak uspeli, lebo by som sa cítila ako pako, čo som ti to poslala :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, já jsem hrozně ráda, že jsem jí mohla zkusit i tak a s balzámem to jde .) Ty recenze jsem u tebe četla, proto mě to hodně překvapilo :/ Možná mě ta rtěnka škádlí :D

      Vymazat
  12. Raz som dostala na narodky očné tiene GOSH, nikdy som nič od GOSH neskúšala, ale po roku používania môžeš s kľudom prehlásiť, že sú vynikajúce, sýte odtiene, ktoré je vidieť na očiach, žiadne nevýrazné farby, takže pigmentácia je fakt vynikajúca a vydržia na očiach celý deň, ja som žiadnu bázu pod očné tiene nikdy nepoužívala, maximálne občas použijem korektor alebo púder na zjednotenie farby, inak fakt nič.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)