Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 6. srpna 2014

Růžovozlaté mámení

   Dnes tu mám pro vás takový tip. Abyste věděli, miluji růžové laky se zlatým shimmerem nebo třpytem. Jenže většina má jako základní tekutinu růžovou s teplým podtónem a ve finále lak vypadá až korálově a to mi nesluší :( Takže jsem byla vážně moc ráda, když jsem zjistila, že SpaRitual Strawberry Fields Forever tento podtón nemá a je vážně ohromně slušivý :)


   Tento odstín najdete ve stálé nabídce a můžete si koupit i miniaturu s 5 ml. Vzhledem k tomu, že je nadčasový a nešlápnete s ním vedle, jsem za zařazení do stálého sortimentu ráda :) Protože není nic horšího, když si oblíbíte nějaký lak z limitky, on vám dojde (nebo zhoustne nebo ho ztratíte) a najednou máte smůlu.



   No nic, SFF je krásně pigmentovaný lak, který při troše šikovnosti slušně kryje už v první vrstvě. Růžová je krásně sytá a shimmer (i když je jen málo viditelný, obzvláště na fotkách) lepšímu krytí taky trochu přidá. Kvůli lepší výdrži a sytosti jsem ale stejně dala 2 vrstvy, protože jsem perfekcionistka :)


   Lakování by bylo bez problémů, kdyby nedělal bublinky. Když bylo horko, tak jsem je měla na každém prstu a když bylo okolo 23°C, tak asi jen na 3 prstech. Zkoušela jsem ho na Multi-taskeru od SR i Diamond Force od Gabrielly Salvete a z hlediska bublinek jsem nepocítila žádný rozdíl. Možná se jen tenhle kousek moc nepovedl, kdo ví. Mezi vrstvami vždy dlouho čekám a z vlastní zkušenosti vím, že bublinky jsou na mých nehtech způsobené právě horším lakem.
   Naštěstí to jedna slabší vrstva top coatu snadno zakryla a bylo po bublinkách. Ale i tak mám radši laky, které tento krok vysloveně nevyžadují :)

   Schnutí nebylo vůbec špatné a výdrž taky ne. Bez nadlaku dal 5 dní, pak se mi začaly trochu ošoupávat hrany nehtů.


   Ten jeho krásný zlatý shimmer jsem podpořila efektovým nadlakem s šupinkami v odstínu Citrine, který má matný finish. O něm a jeho bráškovi Opaline vám chystám článek, ale čekejte ho spíše až na podzim. Nafotit oba na co nejvíce lacích mi dá zabrat :)
   No řekněte, není to krása? Jahodové pole zalité zapadajícím sluncem <3





Zoya Reece vs SpaRitual Strawberry Fields Forever

   Nakonec přikládám ještě srovnání se Zoya Reece, které napadlo nejen mě, ale i čtenářku Jarku :)

   Mám-li je porovnat vzhledově, tak je Zoya tmavší a základní tekutina je více do fialova než do růžova. Shimmer má daleko výraznější a je zlatozelený. Na rozdíl od SpaRitualu taky pruhuje.
  Konzistenčně je Zoya vodovější, hůře kryje, lépe schne a nedělá bublinky. A je také hůře dostupnější (žádný český eshop ji nevede, najdete ji na ebay).
   Podobný je ještě China Glaze Strawberry Fields, ale sama ho nemám a Chiny mi ani nedrží, takže jeho koupi neplánuji.

Zleva doprava: Zoya, SpaRitual, Zoya, SpaRitual

Zleva doprava: Zoya, SpaRitual, Zoya, SpaRitual

Zleva doprava: Zoya, SpaRitual, Zoya, SpaRitual

   Jahoďáka seženete zde nebo v salonu SpaRitual v Josefské v Brně, v Praze např. v salonu Miriam Tejklové v Maiselově ulici. A SpaRitual bude mít tradičně i stánek na veletrhu World of Beauty and Spa v Letňanech (5. - 6. 9.), kde si ho můžete koupit s výraznou slevou a bez poštovného :))

Jak se vám líbí? Plánujete návštěvu veletrhu? :)

Za poskytnutí laku děkuji českému zastoupení firmy SpaRitual.

20 komentářů:

  1. Líbí se mi moc a mám ho taaké jupí :) můj první SpaRitual. Vydržel mi 3 dny ale ruce byly hodně namáhané, kdybych toho moc nedělala určitě by dal i více dní. S citroušem vypadá moc zajímavě :) A na veletrh se nechystám snad někdy v budoucnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :( Kdybys přijela, zařádily bychom spolu u laků :DD

      Vymazat
  2. Jsou to teda nádherný kousky. Ten efektový top vypadá báječně. Moc hezký. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je úžasný, i ten fialový :)) Jen se u nich trochu šoupou špičky, takže jsou po pár dnech lesklý a zbytek matný :D

      Vymazat
  3. Lak je krásný a s tím citrinem ještě krásnější! Na veletrh se nechystám. Jaká barva od Zoyi by ti udělala radost?

    OdpovědětVymazat
  4. Je opravdu krásný... :) A ten efektový, hmm... Proč mi tohle děláš? :))

    OdpovědětVymazat
  5. jahodové pole :-) šupinkové laky ma zatiaľ za srdce nechytili, ale ružovým nepohrdnem nikdy. ja plánujem návštevu nášho veľtrhu ;-) aj keď s iným názvom... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Chcela som už konečne vyskúšať laky od Sparitual a tento bol jedným z tých, čo ma zaujali a tebe teda veľmi svedčí, takže naozaj zvažujem objednávku :)

    OdpovědětVymazat
  8. naozaj krásna farba a obdivujem ako pekne máš nechty nalakované :))

    OdpovědětVymazat
  9. Lak je krásný a máš nádherný nehty :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Růžový lak nikdy nezklame, je to podle mě taková klasika :) Jinak ten šupinkatý je boží!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný lak, moc Ti sluší :) S tím efektovým to též vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi obě kombinace, resp. lak samotný i s přidaným efektovým:) Ve srovnání mě ale naopak více zaujala Zoya. Když už růžovou, tak nějakou pěknou tmavší se shimmerem nebo třpytky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta Zoya taky líbí víc, je taková zajímavější :)

      Vymazat
  13. Davnejsie sa mi tiez pacili laky s roznymi shimmermi a ruzovy so zlatym som mala tusim z Avonu :)) V poslednej dobe sa mi strasne pacia kremovky a hlavne neutralne..na tom sparitualnom veltrhu snad nejaky najdeme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam toho najdeme tolik, že si budeme vyčítat, kolik jsme utratily :D

      Vymazat
  14. Krásné fotky a precizní nalakování! :) Barvička moc krásná, takové já můžu na všechny způsoby a divím se, že žádný takový podobný ještě nemám. Na nehtech vypadá opravdu moc hezky. Možná se mi i víc líbí bez toho efektového topu s šupinkami :))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné drápky. Do SPAritual jsem totálně zamilovaná, takže mi vždycky uděláte radost. Preciznost manikury opravdu obdivuhodná ! Asi se nad sebou budu muset zamyslet...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)