Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 29. srpna 2014

Šminkomix od Avonu

Zdravím vás :)

   Pro dnešek jsem si nachystala recenzi (+líčení) 4 výrobků dekorativní kosmetiky Avon, které jsem dostala od českého zastoupení. Dřív jsem od Avonu měla kde co a dnes si spíš kupuji jen automatické tužky na oči (ty mají výborné), rtěnky, občas lesky, tvářenku, lak... I když listovat katalogem mě baví asi pořád :)


Ultra Glazewear Lipgloss Plum Dazzle

   Celkově by se dal shrnout jako průměrný lesk v nádherném odstínu. Barva je krásná zastřená fialková s kapkou hnědé a růžové a s většími stříbrnými třpytkami, které bych osobně v lesku mít nemusela, ale vyloženě mi nevadí. Pigmentace je střední. Vůni nemá téměř žádnou, ani chuť, což oceňuji, protože mě parfémované výrobky na rty dráždí v hrdle - a to rozhodně příjemné není :)
   Nijak nelepí, naopak je spíše mastnější (obsahuje olej z arktické borůvky). Rty nevysušuje, ale ani nehydratuje a vydrží cca 2 hodiny. 6 ml v plné ceně stojí 199 Kč, ale je často ve slevě okolo 99 Kč, což je podle mě adekvátní cena. Pokud se vám líbí nějaký odstín, jděte do něj, jinak si myslím, že se jedná o průměrný výrobek.




Řasenka Big & Daring

   Objemová a prodlužující řasenka se zahnutým maxi kartáčkem mi vyhovovala téměř jako všechny řasenky od Avonu (výjimku tvoří SuperShock Mascara). Krásně řasy oddělila (i když kartáček má docela řídký), zahustila, prodloužila a hlavně natočila (i když z fotky to moc patrné asi nebude)! Musím říct, že mám přirozeně dlouhé řasy, ale jsou rovné a bez natočení nejsou nic moc. Takže v tomto mi řasenka ohromně vyhovovala. 
   Má ovšem i své nevýhody. Mohutný kartáček není moc vhodný na spodní řasy a většinou to končí opatláním spodního víčka barvou. Taky mi přijde, že dělá malinké hrudky a hlavně se neskutečně špatně odličuje. Dvoufázovým odličovačem rychleji sundám i kteroukoli voděodolnou řasenku. Na druhou stranu, pokud vám řasenka často opadává nebo se rozmazává okolo očí, asi tenhle držák oceníte :) Navíc po 3 měsících nevyschla a pořád krásně maluje, jen možná dělá víc hrudek než na začátku.
   Cena je 239 Kč za 10 ml, což je dost, ale opět jí seženete za polovinu a to už rozhodně jde.





Fixační sprej na makeup

   Upřímně - po prvních dvou použití se mi zdál hrozný a nakonec jsem si ho i oblíbila.
  To, proč mi ze začátku vadil, byl jeho lepkavý finish, který na obličeji zanechával. Naštěstí po několika minutách zmizí. Kdyby ale přetrvával, tak je ze spreje propadák, protože odmítám být jako mucholapka :)
   Pleť nevysušuje, neucpává póry (kvůli slunečnicovému oleji jsem se trochu toho bála) a opravdu prodlužuje výdrž makeupu. Tvářenka mi s ním vydrží celý den a dokonce i pudr dává půl dne (obvykle je fuč do 2 hodin). Makeup nijak nerozpíjí a nedělá fleky. Sama ho používám hlavně v horkých dnech a tehdy, kdy potřebuji, aby mi líčení vydrželo opravdu celý den bez chybičky. Navíc obsahuje vitamin E, lecithin a ureu :) 
   Jedinou výtku mám k rozprašovači, který podle mě dělá příliš velké kapky. Raději bych na sebe stříkala mlhu než déšť :)
   125 ml koupíte max. za 199 Kč, v katalogu jsem ho viděla i za 99 Kč, které jsou za takový výrobek dle mého víc než skvělá nabídka :)





Krémová barva na rty a tvář

   A nakonec totální propadák letošního roku! Musím říct, že jsem nejspíš celý tento výrobek nepochopila. Má se to používat jako báze, barva na rty, tvářenka, stíny, makeup a zároveň rozjasňovač. Ale je to v takové barvě a konzistenci, že to nesedí ani na jednu funkci.
   Barva je totiž příšerně oranžová s jemnými třpytkami a dost mi připomíná levné korektory z drogérií. Vážně bych chtěla vědět, kdo si dá tuhle oranžádu jako makeup. Na tvářenku je to zase moc světlé, na rtěnku zvláště oranžové, na bázi a stíny moc mastné.
   Pigmentace není nic moc, musela jsem několikrát přejet, abyste něco viděli. Navíc díky mastnotě se barva rychle stírá, flekatí a vypadá to jednoduše příšerně. Jo a cena 129 Kč je za 4 g vážně směšná, protože tohle nestojí ani za 1 Kč.
   Ne ne, prostě řada Color Trend nestojí za nic a i taková Essence je lepší.




   A nakonec tu mám pro vás líčení s výše uvedenými výrobky - jako tvářenka pomerančová tyčinka, lesk Plum Dazzle a řasenka Big & Daring.





Všechny výrobky najdete u své Avon Lady, popř. na eshopu www.avon.cz. Zaujalo vás něco?

Mějte se hezky a přeji pohodový víkend :)

18 komentářů:

  1. Zaujal mě lesk, ale jinak mě Avon nebere a většinou jsem byla s jeho výrobky spíše zklamaná.. :/
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zaujal ten lesk i poprvé vidím, že řasenka dělá pěkné řasy, ty hrudky na fotce nejdou vidět. Já taky ráda listuju katalogem, třeba i 3x :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenka vypadá docela zajímavě, ale v jejich nakupování sem teď vyhlásila stop stav, protože jsem hrozný sysel.B) Nad fixačním sprejem sem už párkrát uvažovala, ale vždycky to vzdala s tím, že stejně nebude fungovat, ale když s ním máš dobrou zkušenost, tak mu časem dám šanci.

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi ten lesk :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. riasenku akurat testujem ale zatial som velmi spokojna :) fixacnym sprejom som zatial na chut nedosla takze ten by som si asi nekupila, ale nikdy nehovor nikdy, kym clovek nevyskusa nevie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Lesky ráda nemám a zbytek taky moc nezaujal, tak asi zůstanu u svého "nebudu kupovat Avon"... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z vecí spomenutých v recenzii ma láka ten fixačný sprej na make- up. AVON, ako taký už moc nemusím, ale mám stále niekoľko obľúbencov, ako napr. sprchové gély, osviežujúce spreje, výrobky na starostlivosť o nohy, čistenie pleti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky jsem ho omezila, ale jak říkám, občas překvapí a automatické tužky jsou moje stálice :)

      Vymazat
  8. Jó Avon, to je moje vzpomínka na gympl. Kamarádka byla Avon lady, o hodinách jsme listovaly katalogy, očichávaly parfémové stránky. Mívala jsem od nich takové ty ovocné sprcháče, ale přestali dělat vůně, které se mi líbily. Z gymplu mi vydrželo ještě pár věcí, bronzující kuličky, které asi není možné vypotřebovat, stříbrná tužka na oči a stín v tyčince. Všecky tři produkty jsou docela fajn. Už jsem od něj ale nic neobjednala hodně dlouho a asi už ani neobjednám. Ta řasenka ale fakt dělá pěkné řasy.

    OdpovědětVymazat
  9. ta řasenka vypadá úžasně! :) zrovna mám doma katalog Avon, tak uvidím co si nakonec objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nový jsem zrovna ani neviděla, musím mrknout online, protože tetu, která dělá AL jsme nějak prošvihla :/

      Vymazat
  10. Mě zaujal ten fixační sprej. Tedy ten mě zaujal hned, když ho představili jako novinku. Moc velkou důvěru jsem do něj nevkládala, přeci jen si stříkat něco lepkavého a mokrého na obličej, ještě když jsem čertvě namalovaná, se mi nepozdávalo. Ale může to být fajn věc, jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj já se ho taky bála, tomu od Alverde jsem ani moc nevěřila a tenhle mě mile překvapil, takže jsem ve finále moc ráda, že jsme ho dostaly na tom eventu, protože výdrž makeupu prodlouží rozhodně víc jak báze od Dermacolu :)

      Vymazat
  11. Muhahaha tak nejsem jediná, kdo podlehl strašně záhadný hnusný bílý tubičce se záhadným obsahem. Tak možná v zimě, až brutálně vyblednu, místo tý tvářenky... Ale na to to má fakt blbou barvu. Achjo. Tak koš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)