Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 22. srpna 2014

Soutěž o 4 balíčky novinek Gabriella Salvete - UKONČENO

Dobré ráno, odpoledne i večer najednou :)

   Dnes tu mám pro vás zase jednu soutěž a to 4 balíčky posledních novinek od Gabrielly Salvete!


   Podmínky dnešní soutěže jsou jako vždy jednoduché :)

1. Být mým viditelným čtenářem přes GFC.
2. Podpořit naší milou Gábinku likem na Facebooku. Aby vám neunikly další novinky a soutěže :-P
3. Do komentáře napsat číslo balíčku, který chcete (opravdu jen jeden) a připsat váš email (stačí jen část před zavináčem, ale pak se mi musíte ozvat v případě výhry sami).

   Všechno :) A z jakých balíčků můžete vybírat?

Glitter Enamel v odstínu Diamonds, oční stín 07 a voděodolná řasenka Infinite

Glitter Enamel v odstínu Cold Red, oční stín 10 a voděodolná řasenka Infinite

Glitter Enamel v odstínu Electric Rainbow, oční stín 09 a voděodolná řasenka Infinite

Glitter Enamel v odstínu Electric Rainbow, oční stín 08 a voděodolná řasenka Infinite

  Vítěze vybere random z každé skupiny soutěžící o daný balíček a všechny 4 vyhlásím v samostatném příspěvku 6. 9. 2014. Končíme 5. 9. ve 23:59 :)

Soutěž platí pro Českou a Slovenskou republiku.

Hodně štěstí :)

Tímto děkuji Lence Čarkové z Ogilvy zastupující GS za poskytnutí produktů do soutěže :)

86 komentářů:

  1. Sleduji jako Charmedka
    Like jsem dala
    Libi balicek c. 2
    Charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by se líbila jednička. :)

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduju, lajkuju a ráda bych balíček č. 4 :) darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mi se líbí 1 :-) Gábinku sleduji již nějakou chvíli, Tebe také :-) crazygingersdiary (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi 2 :))
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. všechno všude sleduji a nejvíc se mi líbí balíček č. 1, bílé stíny jsou jediné, co používám a na mých starých už škrabu dno :)
    littlegem

    OdpovědětVymazat
  7. Balíček 1 a mail je sherbatsky@seznam.cz :)
    GS sleduju už dlouhooo :)

    OdpovědětVymazat
  8. brala bych balíček č.2:)
    lucisa.n

    OdpovědětVymazat
  9. nutně potřebuju bílý stín, takže 1. :)
    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné balíčky! :) Moc by mě potěšil balíček č. 1. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi č. 2 :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jak se to všechno krásně třpytí... :))
    Já bych brala balíček č.3, ty modré se mi hrozně líbí. :)
    karamba.lou

    OdpovědětVymazat
  13. SLeduji dlouho :)
    Like splněn :)
    Nejvíce se mi líbí balíček č. 1
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Podmínky jsem splnila :) Nejvíc se mi líbí balíček č. 3 :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Podmínky jsem splnila :D Nejvíc se mi líbí balíček číslo 1.
    Martacosmetics@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. balíček č. 2
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. podmienky splnené :) Najviac sa mi páči balíček 2 :)
    kristina.konkolova96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíc by mě potěšil balíček č. 3 :)
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Balíček č. 2
    kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Podmínky splňuji již dlouho :) Nejvíce se mi líbí balíček č. 1
    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Balíček č.2 by se mi moooc líbil :-D Podmínky splněny :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Podmínky už mám delší dobu splněné :)
    Moc se mi líbí balíček č.3
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Balíček číslo 2.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Belíček číslo 1
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz
    Balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tebe i GS sleduju už dlouho :)
    Balíček č.2
    PetraJ.Hozova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem lajkujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    balík 2

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    najviac sa mi páči balíček č. 2 :)

    reichlova.petra

    OdpovědětVymazat
  29. Moc se mi líbí balíček číslo 4 :)
    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Nejvíc se mi líbí balíček číslo 2
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Všechno splňuji =)
    nejvíce se mi zamlouvá balíček č. 3
    Martulinka09@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Podmínky už déle splňuji, krásná giveaway, třeba se jednou štěstí usměje :). Líbí se mi balíček č. 4.
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Hezké balíčky, do oka mi padla 4. :)
    ven.kric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Líbí se mi balíček č.3 :)

    OdpovědětVymazat
  35. Líbí se mi dvojka.
    Vše splňuji. Čestný slovo. :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. ahoj:) moc se mi líbí balíček č. 4 a jsem ráda, že jsi to nakonec zkombinovala takhle a ne nějak jinak:) tuhle řasenku bych ráda vyzkoušela, zatím jsem moc nenarazila na kvalitní voděodolné, které by nebyly hrozně předražené, tak třeba to bude právě tahle:) vše splňuji:) ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Najviac sa mi paci prvy balicek ;)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. mě se nejvíce líb balíček č. 1
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. GFC Cosmetics and me
    janca-777@seznam.cz
    Balíček č. 2, červená je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  40. Balíček č. 1, sleduji přes GFC jako Zdeňka ;)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj ráda bych si zasoutěžila o balíček č. 3. Gabrielu sleduji již dávno a tebe taky ;-) lucie.bartosova

    OdpovědětVymazat
  42. 1. GFC: Katarína Kačuriková
    2. like udelený
    3. veľmi sa mi páči balíček č.2
    4. katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Nejvíc se mi líbí druhý balíček :)
    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Líbí se mi č.1 :o)
    czg.i.r.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. líbí se mi dvojka :) ver.pelcova(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji jako Maryka1 a like pod Mary Ku :)
    Líbí se mi balíček č. 2
    Maryka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. ahoj,u mna boduje balicek c.4 nicole003@orangemail.sk

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, mě se líbí číslo 4.
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  49. balíček 1,škoda,že mi nejde modrá..krásne odtiene
    driecnaslecna

    OdpovědětVymazat
  50. Juuu, krásné ceny. Tak to se taky připojuji, Gabriellkou mě vždycky každej dostane :D Líbí se mi č. 2.

    anisek.nailblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Podmínky splněné, balíčky jsou všechny krásné! :) Ale nejvíce mi padl do oka ten druhý :)
    blueberrypink@seznam.cz
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Vše splňuji :) nejvíce se mi líbí balíček č. 1
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. tak tyhle balíčky jsou vážně parádní, úžasná giveaway a hlavně potřebuju tu řasenku a laky!:D
    za mě balíček 4)
    Gabču lajklou mám, tebe sleduji jako Kája R.
    Tak milé štěstí, usměj se na mě, prosím:D
    karolina.rucklova1(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Páni, musím pochválit, balíčky jsou fakt super! U mě vyhrává ten druhý teda.
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. mne by sa hodil balíček č.2
    sledujem :) a Gábinu som like-la :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Njn splňuju vše,i Gabču podporuju svým likem už nějaký ten pátek :D Líbí se mi balíček č.1.
    lucitka.sim

    OdpovědětVymazat
  57. E.Srncova@seznam.cz

    Určitě číslo 1 :)

    OdpovědětVymazat
  58. Všechno splňuji a líbí se mi balíček č.2 :)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. balíček č. 4 :)
    nikolaorechovska(zavinač)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. mne by sa najviac páčil 2. balíček :) jana.kolkusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Vše splňuji a líbil by se mi balíček č. 2 :)
    lenka_jas@centrum.cz
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  62. Balíček číslo 1 :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. podmienky splnene... balicek c. 2 email: lenka.habova.dk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Podmienky splňujem už nejaký ten čas :)
    Balíček č.1
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  66. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    Nelarichterova@gmail.com
    2

    OdpovědětVymazat
  67. Balíčky jsou moc pěkné, vůbec jsem se nemohla rozhodnout, které číslo napíšu, ale nakonec tedy 1.
    nikitka1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Líbil by se mi balíček č.1
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Brala bych balíček s číslem 3. :)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Balíček č.2 :)
    missi.bialik@gmail.com
    Fb, gfc: Missi Bialikov

    OdpovědětVymazat
  71. Nejvícese mi líbí balíček č.3
    karolin.uhrova@seznam.cz
    GFC Karolína Uhrová, FB Karolina Uhrová

    OdpovědětVymazat
  72. GFC karwen, Facebook sleduji, moc bych chtěla balíček č.3, mikuskova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Nejvíce se mi líbí balíček č. 1:)
    GFC: Anežka V..á
    FB: Anežka Koroze


    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Samozrejme sledujem teba aj gábinku:)) No a vybrala by som si balíček číslo 2! Jedny tieniky od Gábi už mám a som spokojná. mail je : alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Balíček č. 1
    michkasparova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Balíček č.3
    Sleduji Tě jako Adéla :)
    frambuesa.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Krásná soutěž, nejvíc se mi líbí balíček č. 2
    GFC: dajens
    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. nejvíc se mi líbí č. 2 :)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Mě se teda nejvíc líbí neutral balíček č.1 :)
    katka.mastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová
    nejvíc se mi líbí balíček č. 3 :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj, sleduji pod svým jménem.
    Líbil by se mi balíček č. 2
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)