Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 20. srpna 2014

Zářivé léto s Essence Colour & Go

   Je tu středa a s ní lakovací článek. Těšili jste se? :)
   Dneska po delší době zabrousíme mezi laky z drogérie, konkrétně Essence a jejich řadu Colour & Go, které jsem dostala jako dárek od zastoupení Radoxu pro vytvoření této koláže. A když už jsem je tu měla, tak jsem si řekla, že je i zrecenzuji.


  Jak víte, laky Essence jsem nějak přestala kupovat z určitých důvodů. A o to víc mě překvapil jeden z těchto dvou. Ale pěkně po pořádku...

Naughty and Pink!

   Moc hezká zářivá růžová s teplým podtónem, to je Naughty and Pink! Je celkem výrazná, ale ne neonová, jako je víčko flakónku. Osobně mi nepřijde zas tak moc zajímavá a myslím, že ani nestojí za větší povšimnutí. Má hodně vodovou konzistenci a nehezky zatéká pod kůžičku, takže musíte lakovat nehty výhradně ve vodorovné poloze (obvykle nehty nelakuji na stole nebo jiné podložce, ale ve vzduchu, mám pak volnější pohyb zápěstí).
   Tím, jak je vodový, i špatně kryje a i když jsem se snažila, pro dokonalé krytí bez kocourů jsem musela aplikovat 3 vrstvy. A ty dost nepříjemně dlouho schnuly. Bez nadlaku a s podlakem vydržel 3-4 dny, takže jako většina Essence laků z této řady.







Flashy Pumpkin

   Kdo mě sleduje déle, ví, že nemám ráda oranžovou. Ba dokonce k ní mám jistý odpor. Proč? Nesluší mi. Nesluší snad nikomu :D A jak Firefly od SpaRitual změnil můj pohled na neonky (a teď si dokonce kupuji i neonově žluté boty, ha), tak Flashy Pumpkin změnil můj pohled na oranžovou. 
   Nikdy neříkej nikdy. A já si říkala, že se mi nikdy nebude líbit oranžová. A teď jí mám ráda. Protože tahle zářivá dýně je vážně kočka - sofistikovaná, zářivá, bláznivá i sexy. Baví mě nosit ji k bílým šatům, hnědorezavé kabelce a botám a opálené pleti. Vypadá to prostě dokonale, i na letním typu jako jsem já (protože podzimnímu typu by to sedlo víc).
   Kryje ve dvou vrstvách, má lepší konzistenci než předešlý lak, ale schne podobně mizerně - i 5 hodin. Takže je lepší aplikovat nějaký rychlosušící top coat, který vám prodlouží výdrž i na 5 dnů.







   A nakonec tu mám i jeden nail art s oběma laky. Zelený je pak Illamasqua Smash, který mám půjčený od Verunky.





   Takže jaký je verdikt? První odstín za mě ne (málo pigmentovaný a hůře schne), naopak dýňáka vám můžu doporučit :) Pokud máte doma rychlosušící nadlak...

Který z dnešních laků se vám líbí víc?

Hezký zbytek dne :)

29 komentářů:

  1. Mně se líbí obě barvy :) ale mít tvé krásné nehty..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Essence má nejlepší laky :)))) krásné odstíny :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta oranžová barva je vážně moc hezká, až jsem dostala chuť nějakou oranžádu hodit na nehty. Ale především se mi líbí tvůj nail art, ten se ti vážně povedl!

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se víc líbí oranžová už proto, že na růžové laky si moc nepotrpím, ale to schnutí je fakt opruz,brrr. Nail art se Ti moc povedl, já jsem na tyhle věci strašně nešikovná, takže jsem veškeré pokusy už vzdala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten oranžový nevypadá vůbec špatně :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí ten růžový, oranžovou barvu moc nemám ráda :). Ale ta 3. kombinace je super
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí ty fotky v písku, je to super, originální :-) Zrovna dneska jdu do drogerky omrknout nějaké ty Essence laky, tak uvidím jesli nějaký pořídím :-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. První mám taky, ale děsně dlouho jsem ho nelakovala :) A oranžová se mi začala líbit taky až letos!

    OdpovědětVymazat
  9. Já na essence zanevřela úplně. Bez nadlaku mi vydrží možná den, pak se začnou odlupovat. Dýňovka je fakt supr barva, ale nic pro mě, na neonky vážně nejsem.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  10. Já už Essence laky kupuji také minimálně. To už musí být, když mě zaujme třeba nějaká limitka. Většinou ale sahám po efektových lacích, které Essence celkem umí.
    Jinak z těchto laků mě moc nezaujal ani jeden, ale přecijen bych se asi více přiklonila k tomu oranžovému, růžovou totiž příliš nemusím:) Za to mě ale moc zaujal tvůj nailart, vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Víc se mi líbí první, pořád jsem si nenašla cestu k oranžové... :) Jako studenému typu mi fakt moc nesluší. :) A nemám z nich ani jeden, vlastně už jsem si asi rok a půl nepořídila snad žádný lak od Essence... No, nějak mě po té inovaci přestaly lákat. Možná je čas to napravit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že inovace se mi jim dost nepovedla - nemají tak hladkou konzistenci, hůř schnou a nedrží :/

      Vymazat
  12. Mě se líbí také obě barvy!! :-) Ten nail art je naprosto dokonalý! Ta zelená to pěkně oddělila :-)

    OdpovědětVymazat
  13. mne určite ten prvý ! :) oranžové laky nemám v láske
    nail art je podľa mňa super :) pekne skombinované s tou zelenou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten růžový vapadá moc hezky, ale bohužels laky od Essence nemám dobrouzkušenost, vždy je mám hned druhý den oloupané
    Pokud bys měla zájem, u mě na blogu právě probíhá giveaway: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/08/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se loupou na konci toho druhého dne bez podlaku, s ním je to ok :)

      Vymazat
  15. Nemám rada keď lak schne pol dňa a keď si myslím, že je už konečne OK, tak sa mi o niečo otlačí...grrr. Takže tieto laky kupovať nebudem, ale nail art je vážne veľmi pekný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně... na povrchu suchý, při ťuknutí o sebe nelepí a pak se dostaví ten prostěradlový efekt...

      Vymazat
  16. já tyhle laky essence docela můžu, tak dlouho mi teda neschnou, dávám nadlak od astor a za 10 minut hotovo. ta orazžová není marná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s nadlakem je mám taky během chvilky suchý, ale jinak je to bída. Ty starší mi schnuly lépe, ty inovované (měla jsem jich celkem 5) dělají takovouhle neplechu :/

      Vymazat
  17. Mám na to stejný názor jako ty. Růžová je sice fajn barva, ale už mě prostě nenadchne v žádném odstínu, zatím co Flashy Pumpkin je fakt supr :-) asi pro něj taky skočím!

    OdpovědětVymazat
  18. Víš, co mě zaujalo víc než barvičky laků? To, že si nehty lakuješ ve vzduchu - to mě dostalo :D To bych nedokázala!

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  19. mne sa najviac paci zaverecny nail art :)) by som neverila, ze ruzova a oranzova vyzeraju pri sebe tak uzasne ..a pritom staci kvapka zelenej :)

    OdpovědětVymazat
  20. úžasný nail art! já mám Essence laky ráda, všechny teda dávám ve dvou vrstvách, ale mají fajn barvy a výdrž i schnutí mi naopak u všech vyhovuje... a dobře se mi lakujou, štěteček je akorát na moje nehty :)

    OdpovědětVymazat
  21. Taky jsem hned koukala, co že to jako píšeš, že ti oranžová nesluší, však je moc krásná a slušivá.Takže jsem ráda, že tenhle lak , změnil tvůj pohled na tuto barvu :-)

    OdpovědětVymazat
  22. farebne by som si vybrala samozrejme ružový, keby som si o ňom prečítala. nuž, ale Essence a tieto laky ma bohužiaľ sklamali, nechce sa mi ani príspevok robiť s tými, čo som si kúpila ešte minulý rok :-( takže zhrnutie, asi by som si po prečítaní nevybrala ani jeden. a u teba sa mi páči oranžový a nail art :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z téhle řady měla ještě jiné 3, co jsem kupovala v Německu, když tu ještě nebyly a poslala jsme je dál, nějak mě za srdce nevzaly :( A ten růžový taky možná půjde, ale dýňáček se mi líbí :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)