Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 15. září 2014

Catrice Camouflage Cream - zázrak nebo hrůza?

Dobré ráno, čtenáři :)

   O korektoru od Catrice se toho napovídalo a napsalo mraky. Zpočátku, že se jedná o zázrak zázraků, nedávno zase jako o propadáku a zklamání roku. Jestli vás zajímá, co na něj říkám já, tak čtěte dál.


   Co se týká balení, tak mi tohle kalíškové vyhovuje. Sice není nejpraktičtější do kabelky nebo na cesty (brush needed), ale zase právě nanášením štětečkem docílím lepšího krytí, výdrže a vzhledu jako takového. Kdežto, když mám korektor v tyčince, tak ho nanáším přímo a nedosáhnu tak dobrého vzhledu. A k používání štětečku se u něj nedokopu :)
   Mimochodem, když jsem u toho balení, tak jeho kvalita není nic moc - u jednoho balení mi prasklo víčko a to mi korektor nijak nespadl na zem, jen se vezl v autě. Škoda, že není bytelnější.


   Odstíny mám dva. V zimě mi sedí Ivory, po dovolené i Light Beige (i když musím být vážně hodně přismahnutá od moře). Oba jsou se žlutým podtónem, což vítám. Málokdy narazím na světlý odstín korektoru nebo makeupu, který nemá růžový podtón. Ivory není úplně dokonale světlý, korektory od NYX jsou oproti němu bílé (a zdají se i lépe pigmentované). Light Beige má opravdu hodně silný nádech do žluta a to dokonce i na mě, žlutáska řešetlákového.
   Ivory mi přijde lépe pigmentovaný a o něco sušší. Light Beige je mastnější a podle mě se i rychleji stírá. Ostatně tím snazším stíráním trpí oba. Osobně bych radši korektor, který se do pleti maximálně vpije a neobtiskává se vám na mobil, když telefonujete. Ale pokud se nedotýkáte obličej (a závidím vám to :D), tak s vámi vydrží cca 8 - 10 hodin (po zapudrování), což není špatné. Všechny ostatní korektory mi z obličeje zmizely do 3 hodin po aplikaci.



   Konzistencí jsou oba dle mého spíše mastnější tuhé korektory. O krémovosti nemůže být moc řeč a nechápu, jak je někdo může používat pod oči. Pod nimi se opravdu špatně roztírají, děláte si šílené vrásky a ještě to vypadá divně. A to nemám kůži okolo očí zas tak suchou...
   Ale je skvělý na jizvičky a pupínky, ty zakryje skvěle. Stroupky nezvýrazňuje, takže vypadá dobře. S pigmentací je podle mě na tom nejlépe ze všech drogérkových korektorů, které jsem kdy zkusila (Rimmel, Astor, Dermacol, Essence, Miss Sporty, Gabriella Salvete, Garnier). Výdrž se mi zdá také lepší než u ostatních kandidátů.

Bez makeupu, jen s korektorem.

  Podle mě je to nejlepší korektor na pupínky a jizvičky z drogérie (výdrž, pigmentace, cena). Nesmíte od něj očekávat přílišné zázraky. Pokud ho chcete po dávat pod oči, tak bude zklamané. Tam podle mě patří spíše tekuté korektory :) 
   Seženete v Rossmannu za 75 Kč. Hmotnost korektoru jsou 3 gramy.

Co vy říkáte na legendární Camouflage Cream? Sedí nesedí? Povídejte, zajímá mě to :))

37 komentářů:

  1. Ještě jsem nezkoušela, kryje ale krásně. Já bych ho spíš používala pod ty oči, ale to zase nedoporučuješ, tak asi do té koupi nepůjdu :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho pod oči používám a je podle mě super. :) Takže vyzkoušej, jak sedne tobě, protože každému sedne jinak.

      Vymazat
    2. Každému sedne něco jiného, na mě je prostě moc tuhý (pod oči) :)

      Vymazat
    3. já ho používám právě pod oči a je jeden z nejlepších co jsem zatím zkusila,ale dávám jen pidi vrstvičku a vrásky zatím tolik nemám takže ty malé nezdůrazňuje.

      Vymazat
  2. Já už stihla vypotřebovat jedno balení a za mě super. Na nedokonalosti a pupínky jako dělaný :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky už mám jedno za sebou a zrovna ten Ivory je tradičně všude vyprodaný, i v Rakousku :D

      Vymazat
  3. Nemůžu mu přijít na chuť když jej používám se štětečkem. Zdá se mi, že pak dělá nepřirozenou vrstvu. Takže jej používám prstem, a jakž takž to zvládám. Ovšem pod oči fakt ne-e, souhlasím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to s ním štětečkem moc nejde :D. A pod oči ho používám tak, že ho nejprve nechám (hodně) rozehřát na prstu a pak už ho jen vťupkám a vrásky si nedělám myslím :D bez toho nahřátí mi to ale taky nejde, to je pak nepřirozené až běda

      Vymazat
  4. Mám Ivory, ja s ním zakrývam cievky, po oči určite nie, úplný súhlas, tam patrí niečo ľahšie a tekuté..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám radši ty úplně lehounké tekuté korektory :)

      Vymazat
  5. Já jsem s ním pořád na vážkách, jako krytí dobré, jen mi asi vadí konzistence.

    OdpovědětVymazat
  6. Pod oči mi tiež nevyhovuje, ale na nejakú tú vyrážku alebo rozšírenú cievku sa hodí super. Mám odtieň Ivory a na zimu by sa mi hodil ešte svetlejší, ale nejako extra to nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je pravda, že není zas tak světlý, jak se o něm říká :)

      Vymazat
  7. Mno tak že bych si ho pořídila na ty pupínky? Já mám jeden tuhý korektor od Rimmelu, který je pod oči dobrý, ale zase pupínky šíleně zvýrazňuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhý se zeleným středem? Ten jsem měla a nebyl špatný, ale tenhle není tak suchý a je lépe pigmentovaný a déledržící :)

      Vymazat
  8. mně pod oči vyhovuje skvěle a je to můj každodenní pomocník :))

    OdpovědětVymazat
  9. já bych ho potřebovala právě pod oči, takže s ním zkušenost nemám a ani mít nebudu

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel sem nesehnala odstíny Ivory a Light Beige je tmavší než bych potřebovala a je až moc do žluta. Pod oči ho nepoužívám vůbec, protože je moc hutný a zapracovat (ani štětcem) prostě nejde, aniž by si člověk vytáhl oční okolí až za hlavu a jako baset fakt vypadat nechci. B) Mno a vzhledem ke žlutému podtónu vypadá divně i na obličeji, takže za mě fakt propadák, no.

    OdpovědětVymazat
  11. Kryje dobře, ale nekoupila jsem si ho :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nezvýrazňuje stroupky? Něco takového by se mi hodilo, ale zatím jsem na korektor, který by mi z nich neudělal divný suchý bílý flek, nenarazila... To už skoro zní, že bych ho přeci jen mohla zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je vážně nezvýrazňuje, což je skoro zázrak. Obvykle vypadají korektory na stroupkách vážně hrozně :D

      Vymazat
  13. já ho miluju, je to můj nejoblíbenější korektor :)

    OdpovědětVymazat
  14. na pupínky a jizvičky bych ho potřebovala, takže určitě zkusím, když ho všichni tak chválí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já s ním nekamarádím, se štětečkem neumím a prsty se v kalíšku běžne nerada hrabu:D Na pupínky mám raději korektory v tužce a pod oči mám lososový concealer od Skinfoodu, který je sice taky kalíškový, ale čert to vem, ten nanáším pouze ráno:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prstem do něj taky nerada sahám, pak to mám za nehtama a to mě přivádí k šílenství :D
      Já si teď pod oči koupila ten slavný houbičkový antiage od Maybelline, tak jsem zvědavá :) Od Skinfood jsem několikrát chtěla zkusit ten banánový, ale pro mě ty tuhé pod oči vážně asi nejsou a na pupínky je prý průměrný.

      Vymazat
  16. ja ho ešte stále nemám, po toľkých rokoch a toľkých článkoch :o) po prečítaní tipujem, že mne by pod moje oči veľmi vhodný nebol, ale na ti jazvičky by sa veru hodil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On na trhu ale není zas tolik let, tuším rok a půl..? :)

      Vymazat
    2. mala som pocit, že už je to dlhšie, ale tak mne ten čas letí nejako rýchlejšie :-D

      Vymazat
    3. A nebo možná jo a mně ten čas zase neutíká :D

      Vymazat
  17. Já bych ho teda měla jen pod oči, tak nevím.. Ale za tu cenu to asi někdy risknu a zkusím ho, nejhůř si ho nechám na nějaké jiné využití.. Nebo třeba mi náhodou bude pasovat i pod ty oči:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jo :)) Okolo očí nemám žádnou Saharu, ale fakt mi tam nesedí, nevím :D

      Vymazat
  18. Já mám asi jinou pleť, protože používám jen pod oči.Ikdyž už mám kristova léta, tak vrásky pod očima zatím nemám, takže žádné zvýraznění, jen zakrytí toho, jak se mi jakoby ztenčuje kůžička - nevím, jak to popsat, když korektor nedám, tak to není žádná hrůza, nemám žádné pytle, ale s korektorem je to lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm a mně je 22 a vrásky už mám megahluboký od 14 let, to je v háji :D

      Vymazat
  19. Já to s ním mám pořád jak na houpačce, jednou mi přijde jako propadák, jindy je mi příjemný... Nevím, čím to je. Ale pod oči si ho může dát jenom masochista, vždyť bych si musela vytahat všechnu kůži, abych ho zapracovala.

    OdpovědětVymazat
  20. Já ho poslala pryč...sice zakryl, ale byl děsně vidět, taková omítka, pudrovitý nános a to jsem ho zapracovávala, jak jen to šlo. Navíc mi šíleně zvýraznil suchá místa.

    OdpovědětVymazat
  21. Taky ho používám už cca přes rok a je super používám ho i pod oči a nemám s tím žádný problém . Takže asi taky záleží jak komu sedne no :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)