Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 24. září 2014

Glittrový sen od Gabriella Salvete

Krásnou středu všem :)

   Dnes tu mám pro vás jeden fialkový lak z řady Glitter Enamel od Gabriella Salvete v odstínu Sogno (italsky sen - Gábi má plus za pěkné názvy). A jaký tento glittrový krasavec je?


    Hned na začátek musím říct, že jsem se na glittrové laky hodně těšila. Na třpytky jsem zatížená a vše s nimi miluji. Nakonec jsem ale by z nových laků trochu zklamaná - jedná se spíše o efektové nadlaky a jsou všechny stejné, nepočítám-li odlišnost barevných glittrů. Čekala jsem třpytky v barevné tekutině, které by kryly ve dvou vrstvách a to se bohužel nekonalo. Sugar a Stars mi přijdou zajímavější.





Na odstínu 119 od GS.

   Sogno je světle fialový lak s růžovým podtónem. Tedy jen glittry - tekutina je čirá a gelovitá. Díky tomu hůře schne, ale zase déle vydrží a odstraňuje se lépe než jiné glittrové laky. U tohoto nemusíte použít alobal a pouze stačí nechat na nehtu chvilku odličovací tampónek s odlakovačem a poté stáhnout jako klasické pískové laky.
   Obsahuje holografické glittry - čtverce a dvě velikosti hexagonků, takže je opravdu hodně výrazný, což se mi moc líbí :)






Přes 154 od GS.

   Jak jsem psala, výdrž není špatná (na glittrové laky) a označila bych jí jako lehce nadprůměrnou (4 dny bez nadlaku). V jedné vrstvě na krémovém laku dá i 5 dní.
   Zkusila jsem ho nanést i samostatně. Jak je jako efektový nadlak krásně hustý, tak jako klasický lak nestojí za nic. I po 3 vrstvách mi stále prosvítá nehet a to jsem se opravdu snažila lakovat pořádně. Jenže menší hustota glittrů a gelová konzistence tekutiny neumožňuje nanést lépe krycí vrstvu.
   Schne s mírně hrubým povrchem. Třpytky naštěstí dobře přilnou k povrchu nehtu, nepříčí se a neopadávají.

3 vrstvy - bohužel lepší fotku se mi nepodařilo udělat.


  Co říct závěrem? Lak, který je lepší jako efektový nadlak, krásně vydrží, ale pokud nejste na glittry zatížené, tak pro vás nebude lakovým must-have kouskem :)

Jak vás zajaly Glitter Enamel od Gabriella Salvete? Nosíte je samotné nebo přes jiné laky?

Za poskytnutí odstínu Sogno děkuji zastoupení Gabriella Salvete.

20 komentářů:

  1. Máš pravdu v podstatě to jsou jen samé glitry v jiné barvě, mám jen 2 a myslím, že to bohatě stačí. Sogno jsem zkoušela i na nude lak a vypadalo také dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj on bude vypadat skvěle an spoustě lacích .) Chtěla jsem ho ještě dát na ombre nehty, ale nestíhala jsem :/

      Vymazat
  2. Na tvých nehtech vypadá vše krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné tak pro ty si musím jít. Taky jsem strašný milovník třpytek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jeden (růžový), ten vypadá líp než tyto. Nosím ho ve dvou vrstvách samotný. Ale docela brzy mi v lahvičce zatuhl. :/
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla si ho dovřený? Zatuhnutý lak během půl roku není normální...

      Vymazat
  5. pekne si to nakombinovala dokonca mne sa páči aj tá foto, dke je iba sám a nevadí mi, že vidieť aj necht.....ja mám podobný od Essence., ale popravde ma až mrazí, keď si predstavím to odlakúvavanie:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D A přitom jsou vážně horší laky na odlakování :)

      Vymazat
  6. No nádhernej je, naživo i nafocenej:)

    OdpovědětVymazat
  7. naprosto božské ♥ hlavně ty druhé nehty jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se líbí akorát v lahvičce, na nehtech už, podle fotek, moc ne. Takže doma je asi nepotřebuju. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky :) S tou GS 154 je překrásný :)

    Tento lak jsem si letos pořídila na léto, třpytky miluji. Opravdu skvěle drží a celkem dobře se i odlakovává.

    OdpovědětVymazat
  11. vždy, keď som sa k nim priblížila v drogérii, tak som ich tam nakoniec aj nechala. no počas celej doby som ich obdivovala v postoch ostatných blogeriek, to mi nejako stačilo. veľmi sa mi páči na tom tmavom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je pravda, že v drogérii sice září, ale moc nezaujmou. Škoda, že nejsou nalakované na tmavých vzornících v jedné vrtsvě.

      Vymazat
  12. Krása, s tým čiernym lakom to vyzerá božsky! :) Ako nočná obloha.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)