Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 3. září 2014

Illamasqua podruhé: Obsess a Throb

Dobré ráno :)

   Asi si pamatujete moje zklamání z laků Illamasqua, které jsem letos na jaře dostala k narozeninám. A protože se to Verunce nezdálo, půjčila mi svoje 4 Illamasquy na vyzkoušení. Takže vám dnes ukáži krásný Obsess a všemi zatracovaný Throb.


Obsess

   Naprosto dokonalá nádherná neonka - růžová s kapkou fialové. Ohromně slušivá, poutavá, prostě dokonalá. Pořád jsem se s ní dívala na ruce a říkala si: Fakt pěkný... fakt :D
   Lakoval se moc dobře, měl krásně hladkou konzistenci a skvěle kryl už v první vrstvě, ale dala jsem klasicky dvě. Schnutí - kapitola sama o sobě. Z těch 6 vyzkoušených mi jakžtakž schnul právě jen Obsess, což přikládám i lehce polomatnému finishi, který schne lépe než krémovky (na fotkách je lesklejší než ve skutečnosti). Nevím, že zrovna tyhle laky mi neschnou zas tak dobře. Tedy schnou, ale i po dlouhé době si do nich udělám otlačeniny.
   Výdrž byla střední, s podlakem 5 dní. Musím říct, že se jedná asi o nejlepší Illamasquu, kterou jsem zkusila a vážně uvažuji nad objednáním někdy, až bude na eshopu zajímavá akce.





   A ještě jsem ho zkusila porovnat s odstínem Peace Out Purple od Color Club, který je gelovější, méně krycí a o malinko fialovější. Illamasqua je lepší. Aby ne, za tu cenu.

Ukazovák a prsteník: Color Club Peace Out Purple
Prostředník a malíček: Illamasqua Obsess

Ukazovák a prsteník: Color Club Peace Out Purple
Prostředník a malíček: Illamasqua Obsess

Throb

   Poněkud zatracovaný odstín a už chápu proč. Problém rozhodně není v jeho pigmentaci - ta je skvělá. Jedna vrstva vypadá dokonale. Ovšem sytost téhle krásné krvavě rudé může být na škodu. Všude na papírech dělá červené stopy, dokonce i na autě a lakovaných dveřích lednice. Připadala jsem si s ním trochu zvláštně, jak slimák, co všude zanechává rudou stopu slizu... tedy barvy :) A když odevzdáváte životopis s velkým červeným čárancem, který vypadá trochu jako přeškrtnítko, tak to vypadá děsivě. A trapně k tomu :)
   Top coat vám v tomto případě moc nepomůže, protože se ze špiček stejně ošoupe, stejně jako barva. 
   Konzistence se mi zdála trochu hustší a taky hůře schnul než Obsess. Finish má nádherně lesklý.





   A teď k dalším problémům - hodně mi popraskal. V laku byly po 2 dnech různé prasklinky, bylo jich tam hodně a podlak je neovlivnil (zkoušeno na Diamond Force od Gabrielly Salvete a Multi-Taskeru od SpaRitualu). Přikládám to velkému množství pigmentu a malému obsahu pojidla.
   A od toho se odvíjí i výdrž. Potvrzuji to, co bylo vyřknuto na blozích poté, co se tento odstín objevil v jednom z beauty boxů. Drží špatně. I s podlakem se už druhý den loupal na palcích, třetí den i na ukazovácích a prostřednících. A to je u mě velká bída. Obzvláště s 2 vrstvami podlaku.
   Barva krásná, ale vlastnosti ne. Takže o tomhle laku neuvažuji a dále budu za dokonalou červenou považovat 114 od Gabrielly Salvete, se kterou jsem Throb i srovnala.

Ukazovák a prsteník: Illamasqua Throb
Prostředník a malíček: Gabriella Salvete 114

Ukazovák a prsteník: Illamasqua Throb
Prostředník a malíček: Gabriella Salvete 114

Oba laky koupíte zde na oficiálním eshopu za 14, 50 liber, což není zrovna málo a do Throbu bych je rozhodně neinvestovala. Do Obsess ráda.

A který z těchto krasavců vítězí u vás? Máte rádi Illamasqua laky?

Užijte si zbytek dne :)

21 komentářů:

  1. No ja ti neviem, mňa táto značka nikdy nejak nelákala. Nemám od nich vyskúšaný ani jeden lak a asi ani nevyskúšam. Ako pozerám blogy, tak máloktorý odtieň sa vydarí. Z tvojho článku by sa mi páčil Throb, ale tá výdrž je bieda. No a ten čo je na tom s výdržou lepšie, sa mi zasa nepáči farbou :-)
    Ķaždopádne, ale článok je super, síce nechcem ani jeden z lakov, ale čítalo sa mi o nich moc príjemne. Vieš to proste podať, Nikol ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že z těch 6 jsem spokojená jen s tím Obsess, ale zase za tu cenu...
      A moc děkuji za dodatek, Veru :) Udělala si mi s ním velkou radost :))

      Vymazat
  2. Throb mám doma taky a jsem tak příšerná, že jsem ho za tu dobu ještě nevyzkoušela. Asi se bojím té červené, vyhledávám spíš ty se studeným podtónem, takhle rudou jsem na rukách ještě neměla. Barva je to ale krásná, ale ty vlastnosti mě odrazují.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona možná na fotkách mate, ale mým studeným rukám seděla skvěle :)

      Vymazat
  3. Throb mám taky. Je to nádherná barva, ale ty červené čáry všude jsou strašné.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že červených laků mám několik, ale tyhle byly bezkonkurenčně nejintenzivnější :)

      Vymazat
  4. Wáu, to jsou nádherné laky, moc se mi líbí, jaký dělají dojem, asi víc se mi líbí ten růžový :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. wow, oba laky jsou úplně překrásné! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Oba vypadají skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Růžovka je dokonalá :) Throb se mi vlastně ani moc nelíbí, ta Gabriella je mnohem hezčí.

    OdpovědětVymazat
  8. Obsess je nádherný a vypadá na tobě naprosto úžasně. <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ten růžový Obsess ach, takovou růžovou nemám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Obsess by bol vďaka odtieňu moja obsession :-) Mne červené čiary robia asi všetky červené laky, niektoré stránky v knihe vyzerajú, ako keby som si zvýrazňovala pasáže :-D Throb zapožičaný mne (tiež z boxu) mal lesk slabý a s podkladovým a vrchným mi vydržal dlhšie. Za cenu týchto lakov ma však veľmi neohúril a na investíciu do nich ma určite značka nenalákala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to nedělá Orly Unfaithul, 114 od GS minimálně. Tenhle je vážně extrém, hlavně na té ledničce :D

      Vymazat
  11. Neonka je krásná! Throb mám doma, jako asi většina. Kromě červených čar se mi hlavně odlupuje nikoliv ze špiček nehtů (jako pěkně vychovaný lak), ale pěkně od prostředku. Je to fakt úžasné, když mám uprostřed nalakovaného nehtu najednou díru... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? No to je vážně nevychovaný neřád!
      Mně se tohle u žádnýho laku nikdy nestalo.

      Vymazat
  12. jůů, Obsess je kráááásný! já mám obecně s červenýma lakama problém, čmrkance mi fakt dělají všechny, i když použiju topcoat. většinou je nosím na podzim, takže za chvíli přijde období spisů plných červených čárek :D

    OdpovědětVymazat
  13. mne tieto cervene ciary robi Raspberry od Essie, s inym lakom to nemam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)