Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 10. září 2014

Illamasqua potřetí: Baptiste a Smash

Vítám vás u dnešního lakovacího článku :)

   Dnes zakončíme trilogii Illamasqua. Po odstínech Radium a Load a Throb a Obsess vám ukáži Baptiste a Smash, které mi půjčila Verunka.


Baptiste

   Asi jedna z nejvíc dramatických fialových barev, které jsem kdy na nehtech měla. Jedná se o tmavší fialovou s výrazným růžovofialovým třpytem, který dokonale zvyšuje kontrast laku (víte, co myslím, že jo :D). Zároveň trochu hází odlesky do modra - jak říkám, dramatická fialová :)



   Lakoval se moc dobře (2 vrstvy), schnutí byl průměr, ale díky horku (lakovala jsem na začátku srpna) se mi v laku udělaly miniaturní bublinky. Ne hned po aplikaci, ale třeba 4 hodiny poté. Stihla jsem ho nafotit ještě před tím, takže je téměř nemožné je vidět. Přisuzuji to spíše vlivu počasí, protože v takových vedrech dělají bublinky snad všechny laky. Vydržel mi s podlakem 4,5 dne.
    A taková zajímavost - hrozně smrděl! To vám byl odér, hmm... Trochu kysele jako starší laky. 




   Lak mi hodně připomněl odstín Electroshot od Sephory, se kterým jsem ho taky srovnala. Sephora je ale tmavší, s méně výrazným shimmerem, který je více do modra, a má daleko širší štěteček, se kterým se špatně manipuluje.

Seshora dolů: Illamasqua Baptiste, Sephora Electroshot, Illamasqua Baptiste, Sephora Electroshot

Seshora dolů: Illamasqua Baptiste, Sephora Electroshot, Illamasqua Baptiste, Sephora Electroshot

Smash

   Čistá zelená bez jakýchkoli podtónů, to je Smash. Přestože mám hodně zelených laků, krémově středně zelený nemám žádný. Je zajímavý, bláznivý a docela se mi líbil. 
   Rozhodně se mi ale nelíbila jeho konzistence - hustší, lepivá. Na fotkách mám pouze jednu vrstvu. Když jsem dala dvě, měla jsem díky přílišné hustotě silnou vrstvu laku, která vypadala jako gelovky. Ostatně ani ta jedna vrstva nevypadá moc vábně...
   Kvůli horší konzistenci taky neschnul nejlépe. Pokud nemám něco ráda, tak to jsou husté laky - blbě se nanáší a neschnou. Výdrž 4 s podlakem, takže slabší průměr.






   Že bych nějak jásala z laků Illamasqua, se říct nedá. Z těch 6 mi nejlepší přijde Obsess a i tak si myslím, že je cena poněkud přehnaná. Takže budu číhat na slevy, ale o koupi jiných laků této značky neuvažuji. Aspoň ušetřím :))

Tak který se vám z těchto 6 odstínů líbil nejvíce? Nebo máte u Illamasqua jiného favorita?






20 komentářů:

  1. Chci Tvoje nehty, to je tak něco dokonalýho..♥

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou super barvy, chci tu zelenou :-) Můžu se zeptat, kdy bude vyhlášení soutěže Gabriella Salvete?

    OdpovědětVymazat
  3. Ale farby sú naozaj nádherné a tie Tvoje nechtíky, juj. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, ty máš tak krásný nehty! Fialová se mi moc líbí, zelená je na mě už moc ujetá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát ♥ Ta fialová byla vážně krásná, o tom žádný pochyb :))

      Vymazat
  5. Na laky Illamasqua jsem ještě vyloženě pozitivní recenzi nečetla, takže bych do nich rozhodně neinvestovala :). Vůbec už mě přešla touha investovat do laků, když v drogerce se už dají sehnat super kousky za fajn ceny :). Každopádně dramatická fialová na mě svou barvou udělala dojem :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, takovou Gabriellu Salvete předčí i mnohem dražší laky :))

      Vymazat
  6. Mne sa paci najviac dnesny Baptiste a potom ten kremovo-bliely :) mam teraz take svetlo-tmave obdobie :D

    OdpovědětVymazat
  7. Najviac sa mi pacil ten Sephoracky :D.... A este ten svetly vyzera super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten tmavější zelený a červený se mi líbí nejvíce. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nehty máš moc krásný :). Ta zelená barva je teda mazec :D, mě se nejvíc líbí červená, růžová, žluto-bílá? :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. z týchto dvoch fialový, ale keď sa pozerám na tú koláž, aká je krásna, tak by som ti najradšej, odhliadnuc od komentára v predchádzajúcom Illamasqua príspevku, napísala že sa mi páčia úplne všetky. Je to také farebné mámenie :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Odstín Baptiste je fantastický! Ale co je na těch fotkách nejkrásnější, jsou Tvoje nehty... *tichý povzdech*

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)