Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 22. září 2014

Jak jsme se s bíbíčkem od Misshy neskamarádily

Krásné pondělní ráno :)

   Dnešní článek bude příkladem recenze na něco, co není vůbec špatné, ale z čistě subjektivních důvodů se to jeví mizerně. Ano, všemi vychvalované BB Perfect Cover od Misshy mě zklamalo na plné čáře.


   Pořád jsem chtěla vědět, co mají všichni na asijských BB. Prý jsou krásně světlé a dokonale kryjí a hydratují. Problém jsem jaksi měla s odstínem - většina má růžový podtón, tudíž naprosto odlišný od barvy mé pleti. Nejvíc do žluta se mi zdála tato 21 Perfect Cover, tak jsem si jí v lednu koupila v menším balení (20 ml) na zkoušku.

   Hned musím říct, že to balení je totálně nekvalitní. Během prvních 2 týdnů se červený štítek rozlepil a odhalil své temné já... Tedy světlé. Ve finále je fajn, že ještě vidíte, kolik máte bíbíčka uvnitř, ale že by to vypadalo nějak hezky...


   Problémový byl nakonec i odstín. V prodejně vypadal krásně žlutošedě, po vymáčknutí z tuby tak taky vypadá a po rozetření ukáže svou skrytou barvu - zdá se mi hodně růžový s šedým podtónem a to mi vůbec nesedí. Chápu, že pro bledulky musí být skvělý, ale pro mě je tato barva jaksi nežádoucí. Ale je zvláštní, že to dělá až po důkladném rozetření, jako by trochu oxidoval...

Ten růžový podtón se celkem skrývá a viditelný je hlavně s bleskem, proto vypadají fotky tak zvláštně :)

   Konzistenčně je trochu hutnější a díky tomu se hůře roztírá. Nečetla jsem, že by s tím ostatní měli problémy, ale já mám problém ho hezky zapracovat do pleti. Přijde mi, že dělá trochu mapy a jsou vidět jednotlivé tahy prsty nebo štětcem. A to jej jako všechny makeupy vklepávám, neroztírám. Tak nevím, co dělám špatně, ale u jiných produktů s tímto problémy nemám.

   Krytí je střední až vyšší. Nevím, jestli je to odstínem nebo konzistencí, ale připadám si s ním, jako bych měla na obličeji masku. A efekt masky u makeupu nesnáším! Vím, co bych čekala od něčeho, co se jmenuje Perfect Cover, ale znám i slušně krycí makeupy, které vypadají opravdu přirozeně (třeba Fluidní makeup od Yves Rocher).

Srovnání odstínu s CC od Gosh, CC od Gabrielly Salvete a makeupu 3in1 taktéž od GS.

   S hydratací a výdrží nemám problém, obojí tenhle rudoch zvládá skvěle. Krásně hydratuje a je skvělý hlavně na zimu. I 12 hodin po aplikaci mám stále co odličovat, i když už je ho cca půlka z obličeje pryč.

Zdroj

   A neodpustím si ještě jednu poznámku. Nevím, u jaké blogerky jsem to četla (klidně se přihlaste :D), ale psala, že jí asijská BB ucpávají póry. Tak jsem schválně zkusila BB vysadit a... Do týdne mi zmizela půlka černých teček a menších pupínků! Po 2 týdnech jsem zkusila zase PC používat a do 2 dnů znovu malé ucpané póry. Tento vysazovací pokus jsem zopakovala ještě dvakrát a vždy se stejným výsledkem. Ano, pleť mám hroznou, ale žádné jiné BB, CC nebo makeup mi toto nikdy nedělal. Takže na tom asi něco bude a já tímto děkuji té neznámé blogerce za upozornění - příště už si BB z Asie jen tak nekoupím (i když nerada házím vše do jednoho pytle, tak svoji pleť do sázky dávat nechci).

   Verdikt? Pro suchou až normální pleť s růžovým podtónem super, pro smíšenou se žlutým podtónem velké ne :) Přestože ho výrobce doporučuje i na mastnou pleť.

20 ml koupíte za 188 Kč. 50 ml pak za 449 Kč.

Co vy a asijská BB? Nebo máte raději klasické make upy?

Přeji vám pohodový start do nového týdne :))

34 komentářů:

  1. Ja mam s nim presne opacne skusenosti :DDD Odtien skvely (aj ked mam 13 ale mala som aj 21), obal drzi, mam pocit ze ma pred rokmi zbavil teenagerskeho akne (resp zmizlo ked som ho zacala pouzivat), akurat jedno co mi nesedi je ze NIC nevydrziiii :/// na mne sa ako keby zlieval do map -.- bohuzial aj napriek tomu ze mi uplne nesedi, je to moj staple product lebo nepoznam nic svetlejsie ako 13 -.-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já to psala, že se jedná o hodně subjektivní recenzi :D
      Tu 13 jsem na vlastní oči snad ani neviděla :)

      Vymazat
  2. Uveríš mi, že som ázijské BB nevyskúšala....och, aká trápna blogerka, však?:D ale trvalo mi to dlho, kým som sa rozhýbala a chcela ho skúsiť...no a to už bolo práve v tej dobe, keď sa začali objavovať recenzie podobného typu ako máš ty...a ja som si uvedomila, že vlastne neznášam efekt úplnej masky, nepotrebujem maxi krytie, upchatých pórov mám aj bez BBčka dosť a potrebujem zmatňujúce make-up....takže v konečnom dôsledku som aspoň niekde ušetrila peniažky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj Eliško, já kromě tohohle taky nezkoušela žádný jiný :) Jak jeden čas byly všude, tak mě to úplně odrazovalo od koupě...
      Vidíš, byla jsi aspoň chytřejší a nekoupila ho :) Jako nevěřící Tomáš jsem tohle samozřejmě neudělala...

      Vymazat
    2. aj ja som trápna, lebo som ázijské BB neskúšala :-D a maska? to nie, to si môžem dať rovno Dermacol, spraví rovnaký výsledok

      Vymazat
    3. :D :D Hele ono je víc takto trapných :D
      Myslíš Cover makeup? Ten mě nikdy nelákal jako MU, max jako korektor :)

      Vymazat
    4. ten by som na celý ksicht nedávala, ale mám ďalšie dva a vyzerám, ako keby som išla natáčať film, taká som umelá :-D takže budú len na fotky, aj to len počas obdobia, keď som o niečo tmavšia

      Vymazat
  3. Já nepoužívám ani make-upy ani BB, takže zkušenost žádná :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Mě naopak toto BB moc vyhovuje. Přes zimu používám odstín č. 23 a přes léto 27, které má výrazně žlutý podtón. Do pleti se mi zapracovává skvěle, žádné tahy nejsou vidět a rozhodně s ním nemám pocit masky. Hold každý musí vyzkoušet, zda mu sedí či nikoliv. Je to všechno hodně individuální :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem už pár asijských BB zkoušela a jediné, co mi vyhovovalo je Missha Signature Real. Všechny ostatní mi ucpávaly póry a sem tam vyskočila a i nějaká vyrážka. Na jaře jsem přešla na minerální makeup od Jelly Pong Pong a už bych neměnila... i když teď na zimu se budu muset kouknout po něčem světlejším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I vyrážka? Ježiš, co do toho dávají??

      Vymazat
  6. Ja som si toto BB kupila asi pred 2 rokmi - a za ten cas sa moje make-upove preferencii zmenili, uplne ma presla chut na plne krytie. Navyse tiez suhlasim, ze pri kazdodennom pouzivani tento BB upchaval pory. Ja som vsak pre neho teraz nasla skvele vyuzitie - miesam ho s CC Bourjois, ktore je pre mna uz tmave a ma strasne mizernu vydrz. V tejto kombinacii mi vznikne nieco, co ma vyborny odtien, krytie tak akurat a vcelku fajn vydrz :D Nepouzivam to sice kazdy den, tak dufam, ze prehnane upchavanie porov sa nevyskytne..
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ten zbyteček Misshy teď míchám, s hoodně tmavou 2 právě makeupu 3in1 od GS a to má pak krásný žlutý podtón :)
      Budu držet palce, aby póry nezlobily :) Nebo spíš BB...

      Vymazat
  7. Mám taky to malý balení v odstínu 21 a jsem celkem spokojená, odstín mně teda úplně nesedí, mám sice růžový podtón, ale i tak to dělá trochu nepřirozenou barvu. S roztíráním to řeším tak, že před nanášením použiju krém, případně smíchám na ruce rovnou krém s BBčkem, to je pak o hodně přirozenější, ale zas to tolik nekryje. Právě přemýšlím, jestli koupím další balení, nebo zkusím něco jinýho. Normální make-upy nepoužívám, z evropských BBček jsem zatím nenašla to pravý a jiný asijský se celkem blbě shání. V jedné giveaway jsem vyhrála BBčko Utip a to je super po všech stránkách, ale je to jen malý balení a ze zahraničí se mně objednávat nechce, tak nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já pod něj taky dávám krém (jako pod všechny), ale stejně je takový divný :D
      To ti asi neporadím, já jsme spíš na ty středně krycí MU :)

      Vymazat
  8. já se hlásím :D Skin79 teda Missha nepřekoná, co to mi udělalo na obličeji, to jsem nezažila, ale ani Missha nebyla úplně OK... měla jsem teda jen několik pytlíčků, ale ve finále to dalo na 14 dní používání, ze začátku fajn, sice trochu maska a krytí bych čekala větší, ale i odstín docela šel, ale pak se mi zase začala pleť kazit. nevím, co tam míchají, silikony jsou přece i v "evropských" MU a BB a ty mi až na výjimky nevadí... ale už to radši neriskuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslela, že si to byla ty nebo Verča z Cosmetic Jam a nakonec ty :D
      Přesně, taky by mě zajímalo, co v těch krémech dělá neplechu :/

      Vymazat
  9. Taky jsem si ho koupila s velkým nadšením, jak je boží. No a po deseti minutách od nanesení šel dolů. Jednak vůbec nekryl, ale jako dobře no, jenže za chvíli se mi udělaly takový šupinky.. prostě úplně brutálně vysušoval a na pleti seděl a nic nedělal. Druhou šanci jsem mu ani nedávala a letěl hned pryč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysušoval? Tyjo, to je zvláštní jak se lidem jeví úplně odlišně :)

      Vymazat
  10. U mě zatím vítězí Skin79 a Etude House a opačně nejšílenější zkušenost mám s Lioele, to mi udělalo na obličeji hotový Saigon. Většinou vybírám podle swatchů na netu a tam nikdy nepoznám, jestli je bbčko do žluta nebo růžova. Ve finále mi přijde, že je všechno žluté a já samozřejmě potřebuje růžové. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já zas žluté a je to vše oranžové nebo růžové :D

      Vymazat
  11. Kdysi jsem měla vzoreček a jelikož má taktéž smíšenou pleť a ještě žlutý podtón, mám na něj stejný názor. bylo to růžové a vytvořilo na obličeji neprodyšnou masku. já jsem od asijských BB vyzkoušela mraky vzorečků, dost možná třeba takových 15 kousků napříč značkami a nenašla jsem tam nic, co bych si koupila v plném balení.

    OdpovědětVymazat
  12. No já jsem to psala. To bylo ještě v době, kdy jsem zobala HA (takže tvářička super), ale jakmile jsem na sebe začla patlat tuhle pekelnou věc, vypadala jsem v tu ránu jak 13-letej školák. Jinak byl skvělej, v zimě i ten odstín mi vyhovoval (růžovou nepozoruju, to by šel z domu hned) a pleť krásně zporcelánoval, skoro airbrush effect. A tubička mi taky držela v cajku celou dobu. Kdes ho prosím tě kupovala?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho přímo v prodejně Missha na Václaváku :)

      Vymazat
  13. Tak já jsem právě ten typ,které sedí.Jsem světlá s růžovým tónem pleti a hlavně suchou pletí, takže pro mě paráda.Je tedy pravda, že ho střídám, takže fakt nevím, jak je to s mými póry.A taky , nejdřív nanesu štětcem a pak musím ještě trochu rozetřít prsty do ztracena, ale i přesto ho mám ráda.Mám ho velké balení a s tou pumpičkou je to paráda.Pak mám takové malé balení signature real complete a obal pořád drží dobře, tak je to asi kus od kusu.

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle jsem nezkoušela, ale od měla jsem vzorečky Signature Real a ten mě nenadchnul, dělal docela masku. Ale já má celkově s makeupy problém, že mi zvýrazňujou šupinky na nose, takže už přes dva roky používám jenom Vip Gold od Skin 79, teď dopotřebovávám druhý velký balení. Ten mi vyhovuje, sjednotí pleť, vypadá přirozeně a žádný šupinky. Kupovat a zkoušet makeupy mě neláká, i když naposled jsem zkusila ten hydratační s výtažky z orchideje od Dermacolu a nebyl tak špatný, ale na BB to nemá.

    OdpovědětVymazat
  15. Já tyhle produkty moc neřeším, na pleť, ale mám teda BB krém od Missha z řady Signature, občas ho používám, je lehoučký, kryje slabě, přijde mi fajn:) Celkem hledím, že BB krém dokáže udělat masku, jsem myslela, že BB krémy jsou prostě lehounké a lehce krycí.. No nevyznám se v tom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ty asijské BB krémy dokážou krýt i hodně :) Ty evropské jsou většinou jak tónováky :)

      Vymazat
  16. Tenhle BB krém jsem si koupila po vlně pochvalných recenzí a hrůza! Krytí nanic, blbý odstín a strašně mi ucpával póry. Takže za mě fakt ne. Raději obyč make-up od Maybelline a kvalitní korektor :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já miluju Signature Real Complete, na ten nedám dopustit :) Odstín, balení, krytí, výdrž, nic mi neucpává, hydratuje, neobsahuje žádné fujtajbly, prostě pecka:) Tenhle jsem měla ve vzorku a přišel mi zbytečně moc krycí, jako by dělal masku...

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem ho použila párkrát hlavně v zimě a nebyl až tak špatný konzistencí, ale barva mi nevyhovuje a vždy se stejně vracím k mému oblíbenému Teint Idole Ultra od Lancome.

    OdpovědětVymazat
  19. Problem s azijskou kozmetikou moze byt aj v tom, ze v Azii platia ine normy na kozmetiku ako v Europe.

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám od Misshy BB Cho Bo Yang a jsem spokojená. Mám světlou pleť s růžovým podtónem, sušší tváře, mastnější nos a jednička mi barevně sedne perfektně. Kryje podle mě víc než dost, i když světlé chloupky nad rtem mi taky celkem zvýrazňuje, musím to pořádně rozmazat. Jak je to s póry nevím, nemaluju se moc často a taky dost čistím. Skin79 mi naopak póry na tvářích ucpal brutálně, černých teček jsem na nich zbavovala tak dva měsíce..

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)