Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 8. září 2014

Kdo maže, ten jede - s Niveou a Dermacolem

Zdravím vás :)

   Léto už se chýlí ke konci, většina z nás už se vrátila z dovolené, kde se koupala ve slané mořské vodě a vystavovala kůži slunečním paprsků. Není divu, že je teď naše kůže suchá. A když suchá, tak to chce zamířit někam do obchodu a koupit nějaké mazání. Jaké je např. to od Nivey a Dermacolu?


Nivea tělové mléko Pure & Natural 

   Je určené pro velmi suchou pokožku, takže pro nadcházející (pod)zimní měsíce je ideální. Vůni má velmi jemnou květinovou, avšak je celkem sladká, skoro až medová. Na kůži vydrží okolo 2 hodin, což je takový průměr :)


   Mléko má zvláštní konzistenci - velmi viskózní a gelovou. Díky tomu se skvěle roztírá a stačí ho opravdu troška. Ze začátku se mi stalo, že jsem ho dala standardní množství a pak se mléko vůbec nechtělo vsáknout, protože ho bylo jednoduše moc. Takže s ním ještě ušetříte :)
   Pokud ho dáte opravdu málo, vstřebá se během pár minut. Zpočátku trochu lepí, po chvíli tento pocit přejde. Pokožku zanechává příjemně vyživenou, hydratovanou a promaštěnou. Hydratace vydrží opravdu celý den do té doby, než se znovu umyjete. Nijak nepálí a to ani po holení.
   Používám ho ráda, ale o koupi znovu neuvažuji, protože mě jeho vůně zas tak nechytla za nos. Plus vidím ve složení, které rozhodně není úplně přírodní, ale neobsahuje parabeny, silikony a minerální oleje.
   Seženete v drogériích za přibližně 99 Kč za 250 ml.



Dermacol tělové mléko s tibetským jasmínem

   Jak Dermacol nemám ráda, tak musím uznat, že parfemace sprchových gelů a tělových mlék vážně umí. Taková rebarbora nebo višeň, to je pecka. A stejné je to i s krásně vonícím jasmínem.


   Mléko vážně věrně kopíruje vůni jasmínu - je omamné, sladké, vonící po letních nocích. Tu vůni jsem si naprosto zamilovala, je překrásná. Hodí se na léto i jaro, na slunečné i deštivé dny. Asi se mi nikdy neomrzí, ale chápu, že ne každý má rád těžkou vůni jasmínu :) Na pleti vydrží o něco déle než mléko od Nivey, ale max. o 1 hodinu.
   Není tak gelovité a konzistenčně působí jako klasické, dobře roztíratelné mléko. Jeho hydratační účinky mi nepřijdou vůbec špatné. Bála jsem se, že nebude nic dělat jako mléka např. od Baley. Ale pokud nemáte opravdu suchou až atopickou kůži, tak vám nejspíš bude stačit. Sama potřebuji pořádnou hydrataci, jinak mě hned všechno svědí a toto mléko mi bohatě stačilo :) Měla-li bych ho porovnat s předchozím produktem, tak tento se lépe vstřebává a je o něco mastnější, hutnější (ale o malinko).
   Jak je na tom lépe s vůni a vstřebatelností, tak je to horší se složením - parabeny tam jsou hned všechny čtyři. Plusem je určitě sójový olej, bambucké máslo, avokádový olej a vitamin E. Takže v rámci možností dobrý. Cena je podobná, 200 ml stojí 99,90 Kč.




Za sebe vám můžu doporučit obě mléka, sama plánuji znovu koupit to s jasmínem od Dermacolu :)

Čím se v tomto období mažete vy? Máte zkušenost s jedním z mlék?

Přeji úspěšný start do nového týdne :)

21 komentářů:

  1. Aktualne?Mandlovym olejom. A spokojnejsia som uz dlho nebola...pokozka je bombasticky hebka a vlacna aj na druhy den.A inak s Pure and Natural uz mam skusenosti myslim,ze mi vyhovovalo,najoblubenejsie z Nivey je ale telove sufle!

    OdpovědětVymazat
  2. Jasmín asi vyzkouším, protože jasmín je srdcovka. :) Já se momentálně mažu tak nějak vším, co mi doma zbylo (nějaká Balea, Fann care a já nevím, co ještě... :) )

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teďka tělové mléko od Balei, ale v zásobě mám taky tělové mléko od Nivei, úplně to obyčejné v tmavě modrém obalu :) Od Nivei jsem dlouho vypotřebovávala ten krém z plechovky a tu jejich vůni prostě miluju :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mažu se Bione mlékem, ale to mě nudí. Já raději různý oleje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty zase nebaví mě :D Hmm a šampon od Bione na tvoje doporučení nebyl vůbec špatný, bych mohla zkusit nějaké to mazání :)

      Vymazat
    2. Od Bione mám ráda měsíčkové nebo levandulové tělové mléko, v práci pak používám moc ráda jejich krémy na ruce (třeba zase s měsíčkem, nebo čokoládový krém na ruce, s obsahem kakaa), nejsou moc hutné, ale jsem zvyklá se mazat po každém umytí rukou a navíc oceňuji rychlou vstřebatelnost, kvůli práci na pc:o)) A poslední dobou jsem se zamilovala do jejich výrobku Snídaně pro pleť:o)) Objednávám na jejich e-shopu, protože sortiment v obchodech není moc široký...

      Vymazat
    3. Snídaně pro pleť? Zní to žravě, mrknu na eshop :)) Díky za tip, Marcelko ;)

      Vymazat
  5. od Dermacolu mám tělové mléka nejradši, voní totiž úplně božsky a skvěle hydratují :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mažu se tělovým máslem od Cien :-) mám kakaové máslo a trochu mi vadí jakoby umělá vůně. jinak super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jejich másla jsou hodně chválený, ale taky se bojím té hodně chemické parfemace, na to mám celkem citlivý čumák :)

      Vymazat
  7. mažu Dermacolem s betakarotenem, v zoufalé snaze o prodloužení opálení :D jinak ta jejich rebarborová vůně, to je fakt něco! sprcháč mi už dochází a asi to bude jeden z mála, co si koupím podruhé, protože je to neskutečná vůně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Rebarbora se jim fakt povedla :)) Škoda, že ještě nemají krém nebo mléko :/

      Vymazat
  8. Mně za posl. měsíce hodně moc překvapilo mléko playbou.Brala jsem ho v akci v DM - plno kuponů a plno slev a vyšlo mě na pár kaček,ale opravdu nelituji a příště koupím klidně i za plnou.Krásně se vstřebá, absolutně nelepí.Pak miluju od Avonu (ano od Avonu :-D ) tělový krém , tuším s arganovým olejem v takové růžové kulaté krabičce a to je fakt paráda a mám ho už potřetí.Problém mám spíš s ručkama, nevím už čím mazat a jsem bezradná, tak neuvěřitelně mi praskají a bolí prsty až v nich mám horečku a prsty nenatáhnu už dva týdny.Veškeré mazání od kožní selhávají a to i kortikoidy - jsem z toho nešťastná :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je mi líto :( Nezkoušela si ten Pityol nebo dýňový olej do vlhkých rukou?

      Vymazat
    2. Taky bych se přimlouvala za to zkusit ten dýňový olej na vlhké ruce... A potom mám vyzkoušený Bepanthen (je buď krém nebo mast, 100ml stojí okolo 130,-) na různé prasklinky, vyléčil třeba popraskané ruce mojí babičky:o)

      Vymazat
    3. Pityol vyzkoušený, bepanthen také.Ale ten dýňový olej ještě ne.Nyní jsem to měla tak hrozné, že jsem na pár dní musela mazat zase kortikoidy a zase ten samý scénář, dva dny se to lepšilo a nyní zase stopka, takže to zase vzdávám, ale aspoň horečku v tom nemám.Děkuju za rady holky :-)

      Vymazat
  9. Je fakt, že nivea Pure & Natural mě taky vůbec nenadchla vůní, takže tyto produkty v drogérce úplně přehlížím a nemám ani chutě je kupovat. Zato Dermacol, to je jiná. Mám tělové mléko limeta a hroznové víno a teda voní krásně, hydratuje úžasně a vstřebává se ještě líp. :) Jasmín asi v drogérce očuchám. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som teda ne krémovanie totálna lajdáčka..:) Ale, mala som jazmínový sprcháč Dermacol - perfektná, neoklamaná vôňa..

    OdpovědětVymazat
  11. s tým Dermacolom som fotila nechty a plánujem si ho kúpiť aj ja, lebo ja patrím k fanúšikom jazmínu. Naopak nepatrím k fanúšikom Nivei, takž aj po druhý krát by som teda vybrala Dermacol. Ja používam ešte stále Afriku od Balei, to maslo nemá dno :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)