Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 6. září 2014

Ohlédnutí za podzimním veletrhem World of Beauty & Spa

Krásný podvečer :)

  Mám tu pro vás menší info z dnešní návštěvy veletrhu World of Beauty & Spa, který se konal v Praze v Letňanech. Takže, co bylo k vidění, za kolik a čemu jsem neodolala?

  Článek neberte jako velký report, spíš shrnutí, co mě zaujalo. Nefotila jsem každý stánek a v hale s produkty na nehty jsem ani nebyla. Na jaře tam byly hlavně gely, akryl, samolepky, lepidla... Samolepky mám a to ostatní nepoužívám, takže ani nebyl důvod tam strčit nos. 
  Za to v první hale jsem našla vše, co jsem chtěla a pro co jsem šla. Celou tu dobu mi dělala společnost trpělivá Siu a za to jí moc děkuji :)


   První zastávkou měl být SpaRitual, který byl nakonec druhý, protože nám chvilku trvalo ho najít. Chtěla jsem hlavně omrknout nové kolekce Home a Wander a musím říct, že kdyby byly ještě prodejné (zbytek byly neprodejní vzorky, jinak totálně vyprodáno), tak jsem odešla asi se 7 laky navíc :D Ty jsou tááák krásné... no už se těším, až si je v září objednám z eshopu :)
   Ceny byly krásné, veletržní, laky levnější o 78 Kč, tělové mléko o 183 Kč atd. Vzala jsem si tělové mléko s indickým kadidlem, které jsem už měla ve vzorečku a naprosto si ho zamilovala. 228 ml mě stálo 620 Kč.
   Do zásoby jsem si koupila i 2 jemné pilníky, které jsou prostě dokonalé. Za 35 Kč dostanete pilník prvotřídní kvality, který vám vydrží měsíce. O čemž se přesvědčí i Žabka, které jeden z těch dvou putuje díky uhodnuté hádance na Facebooku.
   A ještě jsem si vzala dva laky (220 Kč/ks). Nový odstín Flutter jsem měla vyhlídnutý už déle, na krémový Symmetry mě upozornila Siu, která si ho taky koupila.
   Se službami sparitualího stánku jsem byla naprosto spokojená, vždy skvěle poradí a opravdu ráda jsem poznala Marcelu Mořkovskou, o které jsem se krátce zmínila v rozhovoru s její dcerou. Chvíli jsme kecaly o novinkách a tak různě :) Až půjdete na jaře na veletrh, tak tento stánek určitě nevynechejte.







   Ještě před návštěvou SpaRitualu jsme narazily na Sleek. Chtěla jsem si koupit paletku Arabian Nights, ale neměli jí. Tak jsem si konečně pořídila rtěnku v odstínu Smother, kterou mi letos na jaře úspěšně ztratila pošta a ani jsem neměla chuť objednávat novou. Teď jí mám a za 139 Kč :)


   Jak mi Milani není moc sympatické, tak jsem chtěla zkusit růžičkovou tvářenku. Ty nejnovější odstíny bohužel neměli, tak jsem vzala odstín Tea Rose. Cena 200 Kč není zrovna echt výhodná, když na eshopu stojí 199 Kč :D Uvidíme, jak si spolu sedneme, když jsou tyhle tvářenky tak chválené.




   Zastavila jsem se i u stánku Saloos, kde jsem si koupila kokosovou péči v Tropic verzi. Měla jsem vzorek od Sabči a doslova jsem se do té vůně zamilovala. Bohužel v dm drogeriích mají jen čokoládu, vanilku a pomeranč, a z internetu se mi jednu věc nechtělo objednávat. Byla za 152 Kč.



A docela mě Saloos překvapil - bio kosmetika a nešetří naše lesy :D Tolik (zbytečných) letáčků!

   A posledním stánkem, kde jsem si něco koupila, byl ten s Nobilis Tilia. Chtěla jsem se informovat více o slavných biofázích. Paní mi vše krásně vysvětlila, doporučila mi výrobky přesně pro moji pleť pro nadcházející chladnější období a doporučila mi pročištění organismu zeleným jílem, která jsem si i nakonec odnesla ve 250 gramovém balení za 202 Kč. A jako dárek jsem dostala kousek mýdla - na výběr byla levandule, bazalka, citrón a další. Vzala jsem si mandarinku :)


Přičemž vznešená lípa s katalogy taky nešetří :) Ale aspoň jsem si zakroužkovala vše pro svoji pleť.

   Z ostatních stánků jsem si nic neodnesla. Stejně jako na jaře tu byl Cannaderm, Oriflame, Ardell, společně s Milani Jordana, Jenny Lane, Bath Bombs, Ilcsi, Khadi, Artdeco a další. A spousta přístrojů na zesvětlení pigmentových skvrn, masáže, body painting a klasicky bižuterie a různé oblečení, jehož smysl mi tak nějak uniká. 
   Zklamaná jsem byla ze stánku Biooo.cz, kde toho moc nebylo a bohužel balistiky jsou pro mě k ničemu, když nemáme vanu. A pobavil mě stánek se včelími produkty, kde prodavačka byla v kostýmu včelky a jedna na baterky jim tam létala :D





   A nakonec vám ještě ukážu dárečky, které mi přivezla Siu ze Španělska. Značka Lola je pro mě neznámá, ale podle složení je 5 free a barva odstínu Electra je boží. Stejně tak Kiko ve vínovém odstínu s fialovorůžovým shimmerem č. 498. Takže ještě jednou děkuju <3



   Těšila jsem se, že potkám nějakou blogerku a ono nic. Ale je pravda, že Siu mi bohatě stačila :) Takže jí ještě jednou děkuji za doprovod a Verče Mořkovské za lístky.

Co vy, byli jste na veletrhu? Nebo raději chodíte na Interbeauty?

Užijte si víkend :)

31 komentářů:

  1. Pořídila sis pěknou kosmetiku, já jsem ještě na žádném takovém veletrhu nebyla, ale moc ráda bych se na nějaký podívala :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem teď nebyla, ale možná bych šla na to Interbeauty, omrknu osazenstvo :) tady by mě zajímaly ty laky Spa Ritual naživo a taky Ilcsi, to na jaře nebylo. a Saloos letáky mě teda taky dostaly, samozřejmě jsem je doma vyhodila, co s nima - ale do sběru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no docela mě tam pár věcí zaujalo, asi se tam podívám :) jinak krásné věci sis koupila, tu tvářenku mám taky a ještě jsem ji teda neotevřela. měli už u Milanů testery? tehdy mě to dost štvalo, že jsem vlastně všechno brala naslepo...

      Vymazat
    2. Ne, zase neměli testery :// A jsem naštvaná, protože ta Tea Rose je nakonec teplejší a musím jí dát opravu malinko. A přijde mi, že dělala fleky :D Ale tak měla jsem jí jednou, tak uvidíme, jak si povede dál :)
      Jj Ilcsi nebylo a nejsem si jistá i tím Khadi, to jsem taky zaznamenala až teď :)
      A na Interbeauty budu já u stánku China Glaze, tak klidně doraž :D Přivezeme krásný nový kolekce ;)

      Vymazat
  3. Jé, parádní úlovky. Od Nobilis jsem letáčky naštěstí nedostala (uf!), ale Saloos půjde do sběru.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by od NT bohatě stačil ten katalog a papír o jílu, ale tak stane se :D Saloos už je dávno v koši, kdybych to měla všechno číst, tak tu jsem do konce září :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Přiznám se, že na něm jsme ještě nebyla :D A to tam letos jdu pracovně.

      Vymazat
  5. vtipné, že si nikoho nepotkala, když sem stála vedle tebe u kasy :-)

    Ale z holek tam byla třeba Flower Paris, Beauty Koktejl a Alice in Wonderland CZ, které jsem viděla.Ale jen se dvěma pokecala.

    Jinak Arabian nights tam byla... ale dodatečně ji dováželi, cca kolem 11:30. Sestra se totiž na ni ptala, že se jí barevně na netu zdála nejvíce barevně ideální. Ale v reálu ji právě tolik nezaujala :-(

    Nákupy máš ale parádní. A těším se na recenzi tělového mléka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem tě neviděla. A u jakého stánku? Jestli si mě viděla, tak proč si nepozdravila? ;)
      Z těch ostatních nikoho nesleduju, tak jsem se po nich ani nepídila :)
      Hmm škoda, my jsme se pak už u Sleeku nezastavily. Nevadí, objednám z eshopu.
      A co sis koupila ty? :)

      Vymazat
    2. U sparitualu, byla jsem tam asi 40 minut, ségře jsem domluvila mani. A ještě jedna moje čtenářka včera ztratila něco z objednávky, tak poprosila, abych se na to dneska zeptala.

      A pak jsem vedle tebe a Siu stála u placení, ale přepočítávali vám účet, tak jsem nechtěla rušit. Přepočítávali vám to. Verča mi zrovna podívala ještě jeden lak na zaplacení. Já už měla totiž předtím nakoupeno.

      Alici jsem myslela, že sleduješ.

      My bychom to o tom Sleeku taky nevěděli, ale že ségra Sleek paletku ještě nemá, tak se tam chtěla mrknout a tu jedinou z těch, které ji zaujaly, neměli vystavenou. Tak jsme se na ni ptali. Jinak bychom o tom dodání taky neměli páru.

      Já tam byla tentokrát z většiny spíš pro nákupy ostatním a nafotit si kolekce od SpaRitual.
      Ale ségře jsem brala péči na nehty a pilník.
      Kamarádce Lighthouse.
      Jedné bloggerce péči.

      A za mne jsem si koupila pilník s větší hrubostí.
      Sadu Lighthouse a Bouyant (ten oranžový).
      Z Explore Wilderness.
      Z Quest Summit.
      Jeden Conglomerate,, ale nevím z jaké kolekce.
      A Living z Home :-)

      Jinak pak akorát nějaké mýdlo a zkusit ty vosky do aromalampičky z bombcosmetics, že si je Alice chválí.

      Holky mají tento měsíc narozky, tak se šetří.

      Vymazat
    3. omlouvám se, píšu jak čuník. Hrozný překlepy.

      Vymazat
    4. Jooo, je to možný. Tam bylo takovýho lidu, že jsem jen očkem sledovala Siu, jestli se mi neztratila :D A rušit nerušit, na vystavení kuponu jsme nečekaly věčně ;)
      Jj já si právě říkala, že jí třeba ani nemají, že jí neměli v těch stojanech. I tak jsem utratila dost, takže paletka počká do výplaty :)
      Jo ten Conglomerate se mi hrozně líbil, ale už nebyl, jen jeden v těch lacích zdarma a ten jsem nechala pro Siu, ať si vybere.
      Living je, prosím, který? Na netu ještě ta kolekce není a netuším. Z tý se mi nejvíc líbil takový taupe s černými glittříky, ten si objednám :)

      Vymazat
    5. no, taky fakt. Ale neseděli jí ty počty a já už zdržovala ostatní, tak jsem to nechala být s tím, že se potkáme pak ještě třeba při losování v těch 15:00 (z dusna jsem tam ale tak dlouho nevydržela). Lžu, vzala jsem si hrozný boty a cca po třech a půl hodinách na veletrhu jsem skuhrala bolestí.
      Z té zimní je to ten fialový, je zajímavý. Pak bych ráda ještě ten šedý s červenými třpytkami (pískový). A Home z Home... to je ten do modra, s glitry.
      Z Wander mám psanou Arroyo, Nomad a Mirage. Ale tam bych nejraději všech šest.

      Vymazat
    6. jinak se přiznám, že jsem trošku na vážkách... ale koukám k sobě na fotky vzorníků a nějak ten taupe nedokážu identifikovat. Max mne napadá, že myslíš hnědý Starry Night z Wander.

      Vymazat
    7. Ne, Starry Night určo ne. Z tý Home to byl ten úplně vlevo ve stojánku. Možná světlo klamalo, ale zdál se mi hnědošedokrémový s černými třpytkami :) Jinak mě Home moc nezaujala, snad ještě ten červený.
      A Wander chci celou, mini sadu a k tomu Nomad a Mirage ve velkým :D Asi se zruinuju...
      Jinak my jsme šly po 12 hod., musela jsme dělat ještě něco na blog a do práce a Siu taky něco měla.

      Vymazat
    8. úplně vlevo je ten šedý pískový, a já ty třpytky viděla červeně. Ale je fakt, že světlo tam bylo špatný. Ale ten je teda parádní :-)

      Vymazat
  6. Krásně jsi pořídila! Byla jsem jen na Interbeauty, tak nemám srovnání. Jedu nakupovat do USA nebo spíše za spolužačkou zavzpomínat na staré časy.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že jsem ještě ušetřila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co sis odnesla, Markét? :) Jn, já se zase neudržela :D

      Vymazat
    2. Už to vidím na Facebooku :) Na těmi matnými lesky od Sleeku jsem taky přemýšlela, ale ty barvy mi moc neseděly, škoda :( Tož pěkné věci jste si pořídila, slečno :D

      Vymazat
  8. ááá, tak teď mě začalo mrzet, že jsem nemohla jít :)
    Ale zase koukám, kolik jsem ušetřila :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak to muselo být super, příště musím taky jet! :) jen už vidím, že se určitě neudržím a koupím i co nepotřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je může být problém :D Já naštěstí koupila jen to, co jsem chtěla. Nejlepší je, vzít si jen přijatelné množství financí a kreditku nechat pěkně doma :)

      Vymazat
  10. Od Sparitual me ani tak nezaujaly laky, jak ty jejich kremy, kdyby jsi udelala nejakou mensi recenzi na ten krem, byla bych rada. Co se tyka Milani, tak tuhle znacku ja mam treba hodne rada a tyhle tvarenky jsou bozske, jen pozor, je fakt hodne, hodne pigmentovana..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze na mléko určitě bude! Milani - máš pravdu, je hodně pigmentované a štětcem se jí jen musím lehounce dotknout, jinak vypadám jak Marfušenka :D Jinak mám od nich jen jeden laky, který je moc hezký, ale nedá se použít jako glittrový top coat, protože je v něm velká koncentrace třyptek, ale zároveň malá na normálně krycí lak. Přemýšlím o jedné rtěnce, Double Espresso tuším :)

      Vymazat
  11. Letos jsem nebyla, nějak došly finance :/ A já to tam vždy roztočím poměrně ve velkém, takže jsem záměrně nešla i když jsem doslala vstupenky zadarmo,abych se zbytečně netrápila :D protože bych chtěla zas všechno, no jo nákupní maniak. U nobilis bych asi zkoupila celou novo řadu Lípa, ta mě hodně zaujala. Nějaké pilníčky a laky by také skončily v košíčku. A peeling tropic bych také vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj na tu Lípu jsem v letáčku taky koukala a zaujala :) Uvidím, jestli něco přihodím k objednávce až budu brát ty biofáze a hřebíčkovou vodu :)
      A Tropic není peeling, ale olej ;)

      Vymazat
  12. Mne vobec nevadilo cakat :)) Som sa trochu vzila do koze chlapa, ktory caka, az si zena vsetko doskusa a donakupuje :D Pofotila som si, dala som co-to na fejsbucik, zahrala sa hru na mobile..a tam v tom stanku Nobilis mali aj stolicku a dobre slane krekry..trosku som im to tam vyjedla, ale tak..nedalo sa odolat..
    Som rada, ze sa laky pacia :)) som zvedava, ci budes spokojna aj na nechtoch..s Lolou som trochu na vazkach :P

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké úlovky sis odnesla. ;) Já jsem stánku SpaRitual nakonec odolala, ale doplnila jsem si sbírku kosmetiky od Sleeku a Milani (mimochodem jejich růžičkové tvářenky jsou fakt super, určitě nebudeš zklamaná) a u včelího stánku jsem taky nabrala něco na zkoušku. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)