Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 19. září 2014

Outfit: I ♥ Marks & Spencer with all my heart(s)

   Už jsem se vám někdy zmínila, jak velkou slabost mám pro věci z Marks & Spencer? Asi za to může fakt, že miluji všechno britské a je jedno, jestli se jedná o jídlo, knížky, hudbu nebo oblečení :) Ostatně film Láska nebeská není mým nejoblíbenějším jen tak pro nic za nic.
   A kousek té krásné země mi připomíná každá návštěva Marks & Spencer, kam rádi chodíme pro vynikající jídlo a já pro oblečení a doplňky. Mým nejnovějším úlovkem je pak srdíčková halenka z aktuální podzimní kolekce.




   Tu jsem zkombinovala s klasickými černými slimkami a lesklými lodičkami a kabelkou, které důvěrně znáte např. z tohoto článku. Kabelku mám od prosince, nosím jí opravdu často a pořád vypadá krásně. Lodičky jsou pak jedny z nejpohodlnějších bot na podpatku, které mám. Hlavně díky měkké výplni uvnitř boty, které skvěle tlumí nárazy chodníku.




blůza - Marks & Spencer
kalhoty - H&M
lodičky - Marks & Spencer
kabelka - Marks & Spencer
náušnice - I am
rtěnka - e.l.f. Rich Red





   Jinak u halenky bych uvítala menší velikost. Tohle je 36 (34 se k nám v tomto modelu nedováží) a přijde mi dost volná, hlavně, když dám ruce od těla. A taky je vzadu hodně dlouhá a trošku mi trvá ji nějak zacmouchat do kalhot :D Ale materiál je moc příjemný a nelituji jediné koruny, kterou jsem za ní dala (cena 999 Kč, já jí kupovala s 20% slevou minulý víkend, takže 799 Kč).





Tak jak se vám srdíčka líbí? A který obchod milujete vy? :)

Přeji krásný víkend ♥


25 komentářů:

  1. Krásná halenka. Musím říct, že ti ohromě sluší. A fotky jsou také moc povedené. Já mám nejradši asi F&F ;-)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. F&F mám hned za M&S :) Ale M&S má i jídlo, tak vede :D

      Vymazat
  2. Halenka je fakt nádherná. Já momentálně nejraději chodím do C&A :-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je moc pěkná, přemýšlím, že bych se na ni taky zašla mrknout... :) Já mám ráda F&F a Marks&Spencer též, protože mají právě i skvělé jídlo. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. F&F mám taky moc ráda :) asi je to tím, že taky pochází z UK :D

      Vymazat
  4. Halenka je krásná, nikdy bych to od sebe nečekala, ale poslední dobou se mi věci s podobnými roztomilými vzory hodně líbí. Šmrnc celému outfitu dává rudá rtěnka, na těch fakt ujíždím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem na vzory hodně, hlavně, když jsou barevně velmi kontrastní :))

      Vymazat
  5. Halenka je krásná, s tou červenou rtěnku skvěle ladíš! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to, já mám nejradši asi veromodu a FF

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší. Já mám oblíbených obchodů několik. Na většinu věcí H&M, na kalhoty jedině Pimkie a na body CCC.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky z CCC nejsou vůbec špatný, souhlasím :))

      Vymazat
  8. úžasná košile a super fotky, tady jsi úplně nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. neukradli ťa z Francúzka náhodou? :-D Ty sa tam svojím javom úplne hodíš, veľmi krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ne, ale poněkud jsem jím načichla :D

      Vymazat
  10. Moc pěkný outfit, velmi ti to sluší! :-) halenka mi přijde velikostí fajn, alespoň na těch fotkách nevypadá vůbec, že by byla větší. :-)
    Můj oblíbený obchod je v poslední době Camaieu, jak se mi tam dříve moc věcí nelíbilo, tak teď bych vykoupila snad všechno, kdybych mohla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ona je znatelěn větší, když není zastrčená v kalhotech a nemám ruce od těla :)

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší! :) Já osobně bych si tuto halenku nekoupila, protože bych se v ní necítila, ale ty jsi ji moc pěkně zkombinovala s ostatními kousky oblečení a opravdu ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná halenka a celek jako takový :-)
    S obchodem M&S mám ale jen špatnou zkušenost co se kvality týká - kosmetika je špatná (ale to bych čekala), ale i oblečení, džíny se mi rozpadly do půl roku, což je horší než čína :-( Při těch cenách.... ale pro jídlo tam zajdu ráda. Ale zase ty ceny no... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Je pravda, že třeba jedno tričko, co mám, je z docela slabě utkané bavlny a trochu žmolkuje... Taková ta bio bavlna. Ale jinak se mi nic nerozpadlo (zatím naštěstí!) :)

      Vymazat
  13. Tady mě jenom napadá to rčení, že je žena odrazem svého muže. Nedivím se, že se do tebe zamiloval Francouz!

    OdpovědětVymazat
  14. Halenka má super potisk, osobně bych si jí ale nekoupila. Nemám ráda neprojmuté věci, přijde mi že zbytečně zabíjí ženskou siluetu. Sluší zkrátka jen štíhlým dívkám, jako jsi ty ;) já bych vypadala jak veliká srdíčková krabice :D Kdybych tě potkala na ulici, určitě se ohlédnu! Co se týče obchodů, na botky hlavně CCC a Clarks. Miluji Pietro Filipi, ale ty ceny... ty ceny! Naštěstí nejsem nějaký velký nákupní maniak a do šatníku toho pořizuji minimálně. Každopádně do M&S nebo FF mířím skoro vždy a neodcházím s prázdnou. Měj se hezky, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji za komentář :))
      V Pietro Filipi mají nádherný věci, ale jak říkáš, ty ceny! A v jejich outletu mají jen velké velikosti :(
      Jsou ty Clarks hodně kvalitní? Stále hledám kvalitní boty na zimu :)

      Vymazat
  15. Clarkse mohu doporučit. Mám do něj dvoje boty. Polobotky tahám třetí rok skoro denně (včetně neplánovaných bahenních výletů) a mají lehce ošlapaný podpatek. Na celodenní lítání po dlažbě různých tvarů a tvrdosti naprosto ideální. Pak mám ještě klasické lodičky. Pravděpodobně jediné v životě, které mě nikdy nikde netlačily. I přesto, že jsou na tenkém podpatku, jsou stabilní jak klínek. Nevím jak to udělali, ale kdyby bylo víc takových výrobců obuvi, mám v botníku jenom high heel. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)