Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 21. září 2014

S Gabriellou Salvete na houbách

Přeji krásnou neděli :)

   Od nástupu do práce mě zastihly 2 věci - permanentní stres a nedostatek času. Takže se každý kousek volné chvíle snažím ukořistit pro sebe a nějak ho zužitkovat. Tak třeba včerejší sbírání hub - řekla jsem si, že bych vám rovnou v lese mohla nafotit lak od Gabrielly Salvete č. 154, který mám od Hanky. Světlo nebylo nic moc, ale aspoň máte menší zpestření - nemůžu vše fotit u nás v ložnici :))



  154 si můžete pamatovat z tohoto článku, kde jsem ji srovnávala s odstínem Rule of Honor od Nail Perfect. Je to hnědofialová barva připomínající lilek se stříbrným jemným shimmerem. Trochu pruhuje, ale nijak mi to nevadí. Skvěle se nanáší a ke krytí stačí 2 vrstvy. Schne rychle a i krásně drží. Je to prostě Gabriella Salvete, takovým lakům nejde nic vytknout :)





   A kdyby vás zajímalo, jestli jsme něco našli, tak jo. Jen to dlouho trvalo, protože na houby bylo moc mokro. Ale tu největší jsem našla já! :D

Ó ano, s minimem makeupu a rozcuchaná od větviček :D

  Je mi jasný, že fotky jsou bídný a příště už v lese fotit nebudu :D Ostatně ani loňský pokus moc dobře nedopadl...

Chodíte na houby? Nebo vám nešmakujou? A co říkáte na 154? :)

15 komentářů:

  1. Jasně, že já jsem maniak na houby :D i je baštím :) ulovila jsi pěknýho hřiba, jestli pak nebyl červavý, protože jsou hodně náchylný na to.

    OdpovědětVymazat
  2. Já na houby hrozne rada chodím, ale nejim je:D jinak si myslím, ze tento lak se do lesa přímo hodi:) a fotky vůbec nejsou zle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám je klidně pošli, u nás není hub nikdy dost :D

      Vymazat
  3. Lak je na mě asi moc tmavý, ale bože můj!! Ta houba :-D ,... Fotky mi přijdou celkem povedené ;-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Na houby nechodím, ale jím je. Mamky přítel je sbírá ve velkém a kdyby je sbíral ještě někdo, tak se celou zimu nejí nic jiného než houby :-D
    Lak vypadá pěkně, takový podzimní, houbový... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky su fajn, nestresuj :D Inak ti to moc s hubou slusi, si prirodzene pekna i bez makeupu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, jsou děsný :D Ale zase nechci utrácet za lightbox a světla...
      Eeh, kecko :D

      Vymazat
  6. Já se těšila na ruku, svírající hřiby... :D To by lak aspoň vynikl... ;)
    Jinak ale vypadá moc hezky, tmavé já ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houbu s nějakým prima slimákem, fuj :D

      Vymazat
  7. Chodím, šmakujou, ale lak se mi nelíbí ;) Ale k houbaření se hodí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se náhodou fotky líbí. :) A vypadáš dobře i s tím minimem líčení, to taky musím říct. :))

    OdpovědětVymazat
  9. na hríboch som nebola od 17-ich, takže si vieš spočítať, ako veľa rokov to je :-D lak je veľmi krásny a nemyslím si, že sa exteriérové fotenie nevydarilo, nič tomu nechýba ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)