Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 29. září 2014

Soutěž o nové hydratační rtěnky Al Bacio od Gabriella Salvete

   Víkend je za námi. Pokud si chcete zpříjemnit začátek nového pracovního týdne, pojďte si zasoutěžit o 4 nové rtěnky Al Bacio od Gabriella Salvete!

   Tyhle nové lehké rtěnky nejsou moc pigmentované a tak se hodí pro ty z vás, které mají rády jemné zabarvení rtů s dostatečnou hydratací. Jestli by vás zajímala nějaká recenze, mrkněte třeba k Sabče. Já rtěnku testuji teprve pár dní (díky Česká pošto za extra pomalé dodání!).


   Co pro výhru těchto krásek udělat? Jako obvykle je to děsně jednoduché :)

1. Být mým pravidelným čtenářem přes GFC.
2. Odebírat novinky na Facebooku Gabriella Salvete, aby vám neutekly další zajímavé produkty.
3. Napsat do komentáře, jaký odstín byste chtěli a pokud chcete tak napsat, na jaký polibek vzpomínáte nejraději (první, novomanželský, pod Eiffelovkou, rozepisovat se moc nemusíte, vím, že je to osobní :).

Soutěž platí pro ČR a Slovensko a končí 12. 10. v 12:10. Vítězky vyhlásím v pondělí 13.10. v článku s recenzí na můj odstín 01 Bacio :)



Přeji hodně štěstí!

Za poskytnutí produktů do soutěže děkuji milému zastoupení Gabriella Salvete.

P. S. Pokud se vám některé rtěnky zdají být škrábnuté, tak vězte, že jsme do nich nehrabala. Už tak přišly.

71 komentářů:

  1. Podmínky splněny. Nejvíce mě zaujal odstín 02 My Drem :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Vše splněno a nejvíc se mi líbí 05 Wild Red ;)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Podmínky splněny. :) Nejvíce se mi líbí 07 Fiore.
    Nejraději vzpomínám na první políbení se svým přítelem O:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí Wild Rose. S otázkou polibku jsi mě zaskočila, abych pravdu řekla, neumím si vybavit svůj první polibek! Takže ten to určitě nebyl, ale byl to ten, který se odehrál v mém holobytě :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Queen Lucy.
    Nejvíc se mi líbí 09.
    Nejraději vzpomínám na svůj druhý polibek, jelikož ten první nebyl bohužel s osobou ke které jsem něco cítila. Do dneška považuji za můj první polibek, polibek druhý. Bylo to neskutečné, jako v pohádce. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vsetko splnam ;) ta 07 je ako pre mna :)
    Najradsej spominam na bozky od mojho priatela ;)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. 09 Lovely
    nejvíc vzpomínám na první polibek se souasným přítelem
    july.mayova vgmail.,com

    OdpovědětVymazat
  8. Podmínky splněny
    Nejvíce se mi líbí 09, ten je krásný
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. 02 My Dream
    Na žádný polibek si nevzpomínám, fakt ne :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Přes GFC sleduji, like splněn taky :)
    Nejvíce se mi líbí odstín 09 Lovely
    Musím říct, že každý polibek s mým přítelem je ten nejkrásnější :)
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. 07 je krásná barvička :) ráda vzpomínám na první polibek a celkově na ty začátky a tu zamilovanost a tak :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vše splněno, nejvíce se mi líbí 02 My dream.
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vše splňuji a nejvíc se mi líbí odstín 02 My dream..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Podmínky splněny.Nejvíc se mi líbí 09 Lovely :-) Nejradši vzpomínám na první polibek před 13 lety s mým manželem, když mě byl doprovodit a dali jsme si první pusu až jsme se ťukli zubama, dodnes se tomu smějem.Ale dalo se to čekat, ta nervozita, čekání 5 let než se nám to mohlo podařit :-D :-D
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, také splněno:)
    Líbí se mi č.02 a nejraději vzpomínám na první polibek s mým teď už manželem:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Potřebuji odstín číslo dvě, nutně akutně! :D Ten je prostě skvělý! Už jsem ho viděla v tolika recenzích a soutěžích, ale stále jsem neměla to štěstí :)
    Nejkrásnější polibek byl ten první s mým přítelem, s kterým jsem víc než pět let. Bylo to nečekané a krásné, ani nevím, jak jsem se potom dostala domů, byla jsem z toho celá omámená :D
    blueberrypink@seznam.cz
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj. líbí se mi 02. Nejraději vzpomínám na můj první polibek s mým partnerem, se kterým jsem už 10 let :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Všetko spĺňam už dlho :-)
    Najviac sa mi páči odtieň 02.
    simakova.andrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. mne sa páči 02 - Lovely... :)
    ja najradšej spomínam na prvý bozk s mojím priateľom... :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíce se mi líbí odstín 07 Fiore a co se týče polibku, tak si nejvíce vzpomínám na ten, který přišel po prvním "miluji tě" s přítelem :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych moc ráda dostala rtěnku, pravidelně sleduju, ale ne přes GFC (neb, hlupačka, nevím, co to je :-B), prostě si oblíbené blogy otvírám ze záložky. Facebook nemám, takže sledovat nemůžu, ale moc se mi líbí ten odstím "My dream". Takže jakmile přijedu ze zahraničí, naklušu do obchodu a koupím si ho sama :-D Jinak jen tak pro pořádek, tenhle blog je jeden z mých nejoblíbenějších, fakt příjemně se čte. A ten polibek - no, první polibek od manžela asi, moc hezký, něžný, po víc jak měsíci chození :-) A pak taky první polibek na těhotné bříško. Tak asi tak.

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji :)
    Líbil by se mi odstín 09 Lovely :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Sledujem pod týmto menom :)
    2. Odoberám ako Gabriela Alicien Miklóšová
    3. Strašne sa mi páči odtieň 09 Lovely alebo 05 Wild Rose. Ale všetky vypadajú krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  24. najkrásnejšia je 02 :) a 05 :)
    mona.recenzie@gmail.com
    najčastejšie spomínam na prvú pusu s mojím terajší priateľom :) ja som bola strašne hanblivá a ako sme vedľa seba ležali, vtedy mi dal pusu :) joj :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nejvíce se mi líbí 09, ale 07 a 05 jsou taky krásné :-)
    Nejvíce vzpomínám na první polibek s mým současným přítelem :-)
    fanny.u (zavináč) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. mě se líbí všechny, ale nejvíce 05 :)
    nejraději vzpomínám na svůj druhý polibek od přítele- ten první polibek nebyl na příjemné vzpomínání :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 07
    Nejraději vzpomínám na naši první pusu s přítelem. Kdy jsme spolu byli na plese a neustále se dohadovali, kdo z nás je větší srab dát si pusu :-D No nakonec jsem mu ji dala já.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Líbí se mi odstín 09 Lovely :) Ale všechny jsou nádherné ! :)
    Sleduji ! :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. ahojky:) nejvíc se mi líbí 05, miluju na rtech rudou barvičku, hlavně v kombinaci s černými šaty. Ohledně pusy... no, nejsrandovnější zážitek jsem měla v době, kdy jsem myslela, že dostanu první pusu od přítele a on si zrovna kousl do hamburgru s kopou cibule, takže mrkl na hamburgr, na mě a řekl mi dobrou noc. Tenkrát jsem byla naštvaná, ale dnes se tomu jenom směju:) vše splněno. ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ten úplně první polibek je nezapomenutelný snad na celý život, hlavně když to bylo s někým výjimečným :)
    tyhle rtěnky vypadají úžasně, už jsem je obdivovala v několika recenzích, nejvíc mě však zaujal odstín 09 :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nejvíce se mi líbí odstín 02 my dream :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. My dream vypadá skvěle! Já si pamatuju dobře na svou první pusu ve školce s mým nejlepším kamarádem, ta byla fakt srandovní. Dodnes ho tam vidim stát v těch kšandách...:D

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Odstín 09 Lovely bych vyzkoušela moc ráda.
    l.mokra@email.cz
    Na polibek, o kterém bych mohla vyprávět i vnoučatům bohužel stále čekám.

    OdpovědětVymazat
  34. Nejvíc se mi líbí odstín 09 Lovely :)
    Nejradši vzpomínám na první s mým přítelem :))

    OdpovědětVymazat
  35. Nejvíc se mi líbí My Dream. A první polibek ještě nebyl, takže ahahah. A jinak - soutěž končí v den mých narozenin, což by byl super dárek :D.

    OdpovědětVymazat
  36. Vše splňuji a nejvíce se mi líbí 02 :)
    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, pro mě je absolutně nejkrásnější 05 Wild red. nejraději vzpomínám na polibek s první velkou láskou, sice nebyl úplně "první" ale byl to ten první polibek kdy jsem opravdu věděla že jsem zamilovaná. Martulinka09@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. krásně vypadají odstíny 02 a 09
    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Super! Móóóóóc se mi líbí 09 Lovely! :) Co se týče historicky významných polibků, okamžitě se mi vybavují samé úsměvné příhody (v lepším případě), bohužel rozhodně nejsem ten "správný" romantik jako vystřižený z filmu. Ale svatbu ani děti za sebou zatím nemám, takže ještě není nic ztraceno. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  40. fiore :)
    sledujem lajkujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  41. Vzpomenout si na jeden jediný je problém když jsou všechny tak úžasné. Ikdyž, musím říct že na jeden si pamatuju moc dobře ... přítel zrovna dopapal tvarůžky a že mi půjde dát pusinku. Na to se nezapomíná :D

    Zaujal mě odstín MY DREAM

    OdpovědětVymazat
  42. nejvíc by se mi líbil 02 my dream...a nejradši vzpomínám na všechny polibky s mým přítelem ale ten první byl úplně nej, pocit když si člověk v 25 připadá jakoby mu bylo 15 bylo to tak roztomilý :-)

    OdpovědětVymazat
  43. líbí se mi odstíny 02 a 09
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny vás prosím napsat do komentáře jen jeden odstín, abych věděla, do které soutěžící skupiny vás zařadit. Děkuju :))

      Vymazat
  44. Krásný je odstín 02 a pak 09. Vzpomněla jsem si na svou první pusu s přítelem. :)
    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Určitě 02 :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji jako karwen, Gabriellu také sleduji, moc bych si přála odstín 07 Fiore. Nejraději vzpomínám na první polibek se svým manželem :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduju :)
    Hrozně se mi líbí odstín 02 - pokud ho nááhodou nevyhraju, asi si ho půjdu koupit :D A k tomu polibku - nikdy nezapomenu na to, když mi dává pusu můj malej bratránek (dobře, už je nu 8, malej už není). Je to jeden z nejlepších chlapů, který v životě mám :)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Obojí sleduju :) Líbí se mi odstín 07, ten by se ke mně asi hodil nejvíc :)

    Nejvíc vzpomínaný polibek.. tak ty mám rovnou dva! :) Jednou, to je už hodně dávno, mě šel jeden nápadník doprovodit k domu a šlo vidět, že se hrozně stydí, dala jsem mu pak pusu na tvář a odešla dovnitř. A za chvíli volal, ať jdu ještě dolů na chviličku. Tak jsem šla a rovnou bez nějakýho slova jsem mu tu pusu vrazila a byla super :)

    Druhý se stal nedávno a asi taky nikdy nezapomenu :) nejhezčí na něm bylo, že se vlastně ani nestal :D Nápadník se na mě tak zadíval a řekl: víš, co je nejkrásnější na prvním polibku? A já že nevím... A on řekl: ta chvíle předtím. Když se k sobě dva blíží, když cítí svůj horký dech a letmý dotek na rtech. A u toho, co to říkal, to i dělal-přibližoval se. A pak přestal a já úplně hotová :)) K opravdovýmu polibku pak nikdy nedošlo.

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduju jako Kája R. a Gabču přes fejs samozřejmě taky:)
    a mě se teda moc líbí 02 - dream:) Ta barvička je užasná:)

    OdpovědětVymazat
  50. 07 Fiore by se mi líbila :)) obojí samozřejmě už delší dobu sleduji a ten polibek... no... jak se do hry dostane přitažlivost, ten pocit je vždy prostě nepopsatelný, těžko vybrat jeden jediný :))

    OdpovědětVymazat
  51. 09! :)))
    denie257@gmail.com
    Najradšej spomínam na prvý ozajstný bozk :)))

    OdpovědětVymazat
  52. Sleduji přes GFC. Nejvíc se mi líbí odstín 02.
    Na polibek zatím čekám :)
    trisedm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji
    Nejvíce se mi líbí 02
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  55. 09, 02 Rozhodně nikdy nezapomenu na ten první polibek, byl prostě první s tím nejlepším klukem.
    majketka.bukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. pravidelným čtenářem jsem a Gabrielu taky sleduji :)
    líbí se mi odstín 09 Lovely a můj nejmilejší polibek je s přítelem náš první, 2. května pod třešní :) i proto, že byl 2. května :D
    Lenka-Hanackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Jednoznačne 02.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Podmínky splňuji :)
    Já ráda vzpomínám na první polibek od svého bývalého přítele :),určitě ten!
    z odstínu bych ráda zkusila 02 :),ten vypadá krásně (odstín lovely už vlastním)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Wild red vypadá dost dobře! Já nejraději vzpomínám na první pusu s přítelem - na čarodky na kolotoči, ať žije moje maloměsto:)

    OdpovědětVymazat
  60. Splněno. :)
    Moc se mi líbí odstín 09.
    frambuesa.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Já bych hlasovala pro My Dream :) a na polibek vzpomínám nejraději na ten na zastávce, 4 trolejbusy mu tenkrát kvůli mně ujely... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý deň,

      Vy ste v nejakom druhu problému finančnej pôžičky? alebo potrebujete rýchlu pôžičky upratať svoju debetnú a vrátiť sa k podnikanie Na nízkou úrokovou sadzbou vo výške 2%? Ak áno, kontaktujte nás okamžite cez náš e-mail nižšie: exxonmobil191@outlook.com

      Žiadosť o úver údaje nižšie:

      1) Úplné názvy: ............
      2) Sex: .................
      3) Vek: ........................
      4) Štát: .................
      5) Telefónne číslo: ........
      6) Povolanie: ..............
      7) Mesačný príjem: ......
      8) Výška úveru Potrebný: .....
      9) Pôžička Doba trvania: ...............
      10) Účel úveru: ...........

      Vďaka.

      Vymazat
  62. fiore je krasny :)
    a spominam si na prvu pusu ktora bola strasne nesmela a vobec som hu nečakala :D bolo to od super kamoša a potom sme spolu začali chodiť ale nebolo to ono a stale na tie mlade časy spominame s usmevom :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  63. nejvíce se mi líbí 02 My Dream
    Jinak vzpomínám na svůj první ,,polibek" s mým nynějším přítelem :) on to ani polibek moc nebyl, spíš taková lehká pusa na rty :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)