Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 17. září 2014

SpaRitual Citrine a Opaline - matné efektové nadlaky

Krásnou středu všem :)

  Dnes tu mám pro vás dva naprosto úžasné krasavce - matné šupinkové nadlaky od SpaRitual, které stojí vážně za to :)


  Oba laky spojuje několik vlastností - obsahují dostatek třpytivých částeček, dobře se nanáší a rychle schnou. Vzhledem k tomu, že se jedná o matné nadlaky, mají trochu tendenci praskat a loupat se víc než klasické lesklé top coaty. Není to však žádná hrůza a na matné laky si vedou lehce nadprůměrně.
  Citrine i Opaline jsou naneseny v jedné vrstvě přes klasický černý lak v odstínu Street Smart, který je také od SpaRitual.


Citrine

  Jak už název napovídá, jedná se o žlutý lak s teplým podtónem a oranžovými odlesky. Oproti Essence Night in Vegas není tak oranžový a lépe se nanáší. Přestože se mi v lahvičce více líbil fialový Opaline, Citrine mě naživo dostal víc :) Je nádherný, zářivý a to se mi na něm líbí. Mohli jste ho vidět např. i na růžovozlatém Strawberry Field Forever.






Opaline

   Fialový kolega je jemnější, něžnější a na černém laku podle mě tolik nevyniká. Částečky jsou fialové a růžové a jejich množství je stejně bohaté jako u Citrine. Oba jsem zkusila nanést i na bílý lak a Opaline na něm vypadal moc hezky, velice něžně, až étericky. Škoda, že jsem to nestačila vyfotit :(







   Oba laky jsem zkusila přetřít lesklým top coatem a musím říct, že mě v této podobě zas tak neuchvátily. Samozřejmě záleží na vkusu každé z nás, ale myslím si, že SpaRitual odvedl dobrou práci, když zvolil matný finish. Obzvláště na podzim a v zimě vypadají matné laky skvěle :)

   Laky seženete na eshopu SpaRitual a ve vybraných salonech. Cena je 371 Kč za 15 ml laku.

   Tak jaký se vám líbí víc? Citrín nebo opál? :)




18 komentářů:

  1. jeeee oba su krasne :) na tej ciernej sa mi asi viac paci Citrine :P

    OdpovědětVymazat
  2. Krasavci jsou oba, ale i když mám ráda fialovou, tak tady mě daleko víc dostal Citrine. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky jsem spíš na fialovou a líbí se mi víc citrouš :D

      Vymazat
  3. Oba jsou krásné, ale stejně se mi víc líbí opál. Na nějakém světlejším laku by se mohl rozehrát v plné kráse... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se nějak nemůžu rozhodnout, jestli se mi to líbí, nebo ne...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou naživo nádherný, fotky jim podle mě ubližujou...

      Vymazat
  5. Týjo, to je fakt bomba, hlavně ten žlutý :-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou krásné, nehtíky vypadají jako poseté nějakým drahým kamením. A souhlasím s Tebou - ten žlutý Citrine na nehtech tak nějak víc vynikne a nehty jsou s ním božské.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. jj, na tom zlatom je veľmi dobré, tá fialová tam fakt zaniká. Skús ho dať na nejaký nude, fialové odlesky na telovej farbe v prípade Demure Vix od teba vyzerali super :-) Vzťah ja a šupinky som už spomínala keď si ho mala s ružovým, ale keby som mala vybrať z týchto dvoch prípadov, víťazne by vyšiel práve ten zlatý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou béžovou je to skvělý nápady, díky <3

      Vymazat
  8. Tyhle efektove laky mam myslim od China glaze, jen teda ne matne a i kdyz mam matny vzhled moc rada, u tohoto efektu se mi to moc nelibi, ubira mu to "na krase" mi prijde. Takze to mam vlastne presne naopak jak ty:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Na to, že sa aj mne vždy viac páčila fialová, tu ti musím dať za pravdu, že žltý je na nechtoch krajší. Dosť by ma zaujímalo ako by si fialový viedol na ružovom alebo modrom laku... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tmavě modrém krémovém nevypadal špatně, ale zkoušela jsem to jen na jednom nehtu :) Hmm na růžové by mohl být zajímavý :))

      Vymazat
  10. Mám Opaline, je super....ale teď koukám že Citrine na té černé je také božíííí a to jsem se ho bála....tak příště. Z veletrhu jsem si přivezla 9 kousků a včera mi Lenička z Mikrosvetbyellen přivezla dalších 5 ks. Před veletrhem jsme utrácela za OPI-ky, tak se teď musím trochu krotit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)