Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 1. září 2014

Srpnové novinky aneb Letní megahaul

   Hned na začátek bych všem školákům a studentům chtěla popřát úspěšný nový školní rok :) A vysokoškolákům ještě krásných 27 dní prázdnin :D

   A hned na druhý začátek, prosím pěkně, bych se chtěla omluvit za svoje srpnové selhání a nákupy větší než je zdrávo. Tudíž dnešní novinkový článek s tipy kde, co a za kolik, bude trochu delší než obvykle :)


   Začneme asi nekosmeticky. Nečekaně mi přišlo poslední stipendium z VŠ (paní na studijním říkala, že po státnicích už žádné nebude). A i když bylo nejnižší ze všech, musela jsem si ho nějak užít a koupila jsem si hned něco na sebe :)

Tyhle savana ťapky z F&F se mi hrozně líbily a když jsem je viděla ve slevě za 134 Kč (PC 269 Kč), tak jsem neváhala.
Bohužel se musí nosit se silonovými ponožkami, jinak máte šíleně sedřenou patu, protože ten neonový okraj je hodně ostrý.

Klasický černý kecky jsem kupovala jako náhradu za ty, které mi minulý podzim rozkousala naše ramlice. Cena 249 Kč (F&F)

Mint kecky jsou taky z F&F, ale byly za 124 Kč :) Jo a jsou moc pohodlné.

Tramtadadá - čtvrtý pár bot koupený během jednoho týdne (jojo, já vím...) jsou mé od jara vyhlídnuté a nádherné sandály
na širším podpatku ze zelenkavého semiše. Jsou ohromně pohodlné, slušivé a kdybych měla dalších 499 Kč, tak si je
koupím ještě v černé a indigově modré :) Opět F&F.


   A abych neměla moc bot, koupila jsem si i 2 topy.

Hodně casual tílko z F&F mě stálo cca 170 Kč. Je moc příjemné a je škoda, že ho už letos
moc neunosím a bude si muset počkat na příští rok. Barva je o trochu světlejší a malinko do zelena.

Jakmile jsem tohle tričko uviděla na stránkách Orsay, věděla jsem, že ho musím mít.
Když mě bude bolet v krku, jednoduše ho ukážu Francouzovi a on už bude vědět :)) Cena 299 Kč.
Materiál je lehčí, příjemný a trochu prosvítá, takže bez béžové podprsenky ho raději ani nenoste.

V Orsay mě taky zaujaly tyhle elegantní číčy. Pořád přemýšlím, jestli mám ty řetízky oddělat a nechat je bez nich.
 Co myslíte? Stály 99 Kč.

   A pak byl srpen ve znamení kosmetiky... Začnu asi tělovkou a pleťovkou, té je méně :)

Pomerančové máslo od Ziaji mě lákalo už delší dobu, a tak jsem byla ráda, že bylo v Globusu zlevněné na 70 Kč.
Zatím mi přijde fajn, i když je to spíš krém než máslo. Na přítele je jeho parfemace moc chemická, ale mně překvapivě nevadí.

Rozhodla jsem se zkusit Skinoren, o němž jsem vám psala tady. Zatím vypadá slibně, pleť krásně vyhlazuje,
obsah pupínků snadno vytáhne z hloubky na povrch a urychluje jejich hojení. Kupovala jsem ho za 255 Kč v lékárně.
   A zbytek už jsou jen laky na nehty. Hodně laků :D

   Od Verunky jsem se dozvěděla o jednom výprodeji laků na nehty a ukořistila jsem Nubar Bronzo (40 Kč) a Zoyu Pru (60 Kč), která je hodně vodová, méně pigmentovaná a na fotce neodpovídá, protože pod ní prosvítá papír. Ale je krásná :)



   V Kauflandu jsem se tradičně zastavila u stojanu Catrice, kde na mě čekal ve výprodejové sekci odstín Walk The Lime. Myslela jsem si, že podobný nemám, a pak mi doma došlo, že mám - OPI Don't Talk Bach To Me je taky zvláštní žlutozelená se stříbrným shimmerem, ale je víc hrášková a méně zářivá, takže to zas takový trapas nebyl :)




Musela jsem si koupit další glittrový lak od Claire's, protože je dělají nádherné! Lakování není žádný med, glittry se hůře
rozmisťují, ale za tu parádu jim to odpouštím. Mimochodem, víte, že jejich laky jsou 5 free? :)

Odstín je Ditsy a stojí 109 Kč.

A neodolala jsem ani krásnému novému odstínu od GS, který je jako dělaný na podzim :) Připomíná mi červenající se
listy révy, kterými na vinicích probleskuje podzimní slunce. Ach, to letošní léto uteklo nějak rychle... :(

   A v srpnu přišly i nějaké dárečky :) Největší a nejvíc šokující byl ten od Soničky. Nejdřív mi poslala 2 rtěnky (Dermacol Longlasting Lipstick 07 a Catrice Kiss Kiss Hibiscus, které jsem zapomněla vyfotit, max. vidíte Dermacol na triptychu) a pak se ještě vytasila se 2 krabicemi plnými laků :D Ale jakých! Zoya, Nubar, Peggy Sage, Rescue Beauty Lounge... Ach ach, tisíceré díky <3

Nádherná Dermacol Longlasting 07 :)


S OPI Kreme De La Kremlin jsem hned zkusila i tweedový look podle Catrice :)

   Dárek jsem dostala i od zastoupení Radoxu, takže tímto moc děkuji a zdravím Danču z emc :) Sprcháč Splash voní úžasně, stejně jako pěny do koupele, které se solí poputují mým rodičům, protože my vanu nemáme, fňuk (a pro mě to bude motivace častějších návštěv, protože je chci aspoň zkusit :D).


   A společně s balíčky pro vás do soutěže mi dorazilo něco na testování od Gabriella Salvete. Z řasenky mám trochu rozporuplné pocity, stín je nádherný a lak na nehty také :) Recenzi očekávejte asi na konci tohoto měsíce.


Hotovo :) Co vás ze srpnových nákupů zaujalo? A čím jste si udělaly radost vy?

Mějte se hezky a nakupování čest a slávu :D

30 komentářů:

  1. Musím ti pochválí boty (všechny samozřejmě) a ty topy, hlavně to tričko je naprosto dokonalé! Opravdu povedené.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný nákup! Stipendium se musí vždy užít! :) a ty laky, aaa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a nejlépe na věci se studiem nesouvisející :D

      Vymazat
  3. Super článok. Nakúpila si si krásne veci. Zaujali ma sandáliky a nalakované nechtíky podľa Catrice.

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, pokoupila jsi úplně parádně :). Moc se mi líbí všechny boty i ty trička :) Já teď budu dělat taky nákupový článek/video
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se hrozně líbí, že na kosmetiku máme vkus celkem podobnej, ale u oblečení skoro vůbec :)
    Balíček (spíš balííík) od Soni je nádherný, taková nadílka :) Od Ziajy jsem měla z téhle řady peeling a i když se mi vůně zprvu líbila, brzy se mi omrzela a začala otravovat. Nevím ale, jestli máslo nemá parfemaci o něco slabší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ale mně se tvoje oblečení líbí :D
      To máslo je parfemovaný tak středně, jako bolehlav bych ho asi neoznačila :) Ale je pravda, že ty echt chemický parfemace se omrzí dost brzo...

      Vymazat
    2. Ne, tak špatně! :D Ono se mi líbí, to zas ne, ale hlavně na tobě :) Kdybych si oblíkla já tričko s Eiffelovkou, tenhle střih tílka nebo ty sandálky na tlustém nízkém podpatku, tak bych vypadala jak *****, prostě zrovna tohle jsou věci, který já nosit nemůžu :) Což je pech, protože zrovna tyhle sandály, ale v jiné barvě, bych fakt chtěla!

      Vymazat
    3. A zrovna ty černý sandálky vypadaly fakt slušivě :))

      Vymazat
  6. Ten opi, cos na něj zkoušela tvídový vzor, je krásný! :) A líbí se mi i tričko, boty a kočičí náušnice... :) Podobné ťapky z F&F taky mám, nejdřív děsně dřely a nosila jsem je jen se silonkama, teď už se rozchodily a lem trochu povolil, tak třeba se ty tvoje taky ještě rozchodí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad, zatím jsem je měla asi 7x a pořád dřou mrchy :/

      Vymazat
  7. Tak to byl opravdu šťavnatý měsíc! Všechno se mi moc líbí! Asi jsem se zamilovala, protože to tričko z Orsay je prostě božský a hned dneska po zkoušce pro něj musím jít! (jestli jí udělám a budu smět si udělat radost(jestli ne, musím zahnat žal)). Navíc těch 299 Kč za něj, to je paráda. Vždycky v Orsay slintám, ale některý ceny jsou fakt pálky. No a laky samozřejmě mé oko potěší, ten balík by mně osobně zadělal na infarkt :D

    OdpovědětVymazat
  8. Boty jsou všechny úžasný , za mě vedou jednoznačně ty mint kecky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teda o proti tobě jsem se dost držela :) Francouzské tričko a kočičky jsou strašně moc boží! Tweedový look bych mohla zkusit taky a moc mě fascinuje tahle metoda https://www.youtube.com/watch?v=wSayAmnis18, takže jí dám asi taky šanci.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  10. Keď som uvidela to tričko je t'aime moje srdce zaplakalo :( je krásne a hneď by som ho brala tiež ! :) ja som videla podobnú mikinu v tally weijl s nápisom Paris je t'aime :) lak na nechty je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty poslední boty na podpatku jsou úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tentokrát se mi líbí téměř všechno, krom žlutého topíku, to prostě není moje barva. Hlavně laky jsou naprosto nádherné, z takové nadílky bych skákala až do stropu! :D Já si udělala radost matnými lesky od Sleeku a jednou růžičkovou tvářenkou od Milani, takže čistě kosmetické nákupy. Málem bych zapomněla, řetízky na kočičích náušnicích bych nechala, podle mě tomu dávají šťávu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani :) Tak já tam ty řetízky zatím nechám, stejně už mám jiný kočičky bez řetízků :D
      Z nadílky jsem neskákala, ale brečela dojetím a smála se - asi jsem vypadala trochu šíleně :D

      Vymazat
  13. No téda mega pěkné nákupy!' :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíc se mi líbí tričko z Orsay. Po dopsání diplomky (už mám posudky C a C/D, takže to za to stálo) jsem se dotala z velikosti S/36 do kategorie nic mi nesedí a v kabinkách Kenvela mám celulitidu i na kotnících. Takže mám z F&F ponožky a z NY dva šátky za srpen. :D

    Místo stýpka mi došlo upozornění o překročení studia a stanovení poplatků. Ale v průběhu studia jsem si vydělala mnohem víc jako pomocná vědecká síla, hodně mi ta škola dala a nasměrovala do života, takže mi to zas tolik nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře :) Mě škola nasměrovala max. v tom, že mnou vystudovaný obor dělat jako hlavní pracovní činnost nechci :D
      A ponožky ti chválím, těch není nikdy dost :))

      Vymazat
  15. Och tie kanárokové sandálky!! Zamilovala som sa!! Laky tie radšej nekomentujem (najkrajší glittrový lak od Claire's!!!! <3 ) A keď sa pýtaš na názor, ja by som tým mačičkám retiazku nechala, vyzerá to tak netradične... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za radu ohledně mačiček :))

      Vymazat
  16. Ten lak od catrice je úžasnej, taková věčná připomínka veselého léta :-D Ty boty samozřejmě také.Nevím, nějak se mi začala posl. rok žlutá líbit.

    OdpovědětVymazat
  17. Nutně potřebuji to tričko z Orsay. :) A kočičkám bych řetízek nechala.

    OdpovědětVymazat
  18. týo koukám, taky pěkné nákupy :)) srpen byl nějaký nakupovací :D

    OdpovědětVymazat
  19. 27 dní prázdnin pro vysokoškoláky? What? Já začínám 15. 9. :D Jinak se mi moc líbí mint kecky, nějaké takové hledám, ale zatím jsem všude nacházela buď červené, modré nebo třeba černé - prostě barvy, které má každej druhej... A taky si říkám, jestli má cenu je kupovat, když už je bohužel léto za námi ( :((((( ) ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)