Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 5. září 2014

Vyhlášení letní soutěže s Radoxem o 3 balíčky kosmetiky

Krásný pátek všem :)

    Léto už se s námi pomalu loučí, takže je na čase vyhlásit vítěze letní soutěže s Radoxem :)
  Musím říct, že mě zamrzela malá účast - 7 čtenářek z 501. Soutěže, kde stačí napsat jen komentář mají i 85 účastnic a ty, kde se něco dělá, tak málo. No, aspoň bylo vybírání vítězek snazší :)

   S Dančou Ročkovou z emc agentury jsme nakonec vybraly tyto tři vítězky.

Eliška

Verča Langerová

Renda

   Holkám moc gratuluji, emaily jsem jim už odeslala a vy ostatní nesmutněte a zkuste si ještě dnes zasoutěžit o 4 balíčky novinek Gabriella Salvete :)

Krásný víkend :)

P. S. S kým se v sobotu uvidím na veletrhu World Of Beauty & Spa? :)

17 komentářů:

  1. HOlkám gratuluju, koláže se jim povedly :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. gratulace vítězkám :) čekala jsem větší účast, 7 je opravdu málo, o to více zamrzí, že když je taká pravděpodobnost výhry, tak já vybrána nebyla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to příště vyjde :) Jn taky jsme to čekali větší :D

      Vymazat
  3. Ještě jednou moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vítězkám gratuluji, pokud jde o mě, tak já chtěla vymyslet něco originálního až jsem propásla deadline...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stane se :) Tak třeba jindy, možnost určitě bude :)

      Vymazat
  5. pěkné koláže, nejvíc se mi líbí 1 a 3 :) gratuluji výherkyním! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ešte raz ďakujem! Na výhru sa veľmi teším! Radox sprcháčmi sa dá totiž perfektne osviežiť nielen cez leto, ale v každý náročný deň. A ako píšeš účasť bola skutočne maličká, až je to extra prekvapujúce... som veľmi rada, že sa mi to podarilo stihnúť! Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  7. no nic ve zlým, a tohle vážně neříkám moc často a ted budu znít jako turbo závistivec a egoista, ale moje koláž byla hezčí :D ale holkám to samozřejmě přeju, už se s tím nějak psychicky vyrovnám :D

    OdpovědětVymazat
  8. fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p526x296/10649780_946589448691257_2294377510820821444_n.jpg?oh=b6377d7857875d87e90b538dbc1d9315&oe=5486C9C6&__gda__=1415281304_c6decb62741efa3d5ed0414a3c7affd7 (celkem by mě zajímal i názor někoho zvenku, jestli třeba nejsem fakt vedle :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš, hodně jsem váhala, protože tvoje koláž se nám taky moc líbila, hlavně sladěním :) Tak snad příště :)

      Vymazat
  9. ahojky:) děkuji ještě jednou touhle cestou:) už se těším, hlavně na tu pěnu do koupele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co :)) A pěna do koupele má vážně krásnou uklidňující vůni, po tý se bude spát raz dva :)

      Vymazat
    2. tak, vyzkoušeno! nemohla jsem se rozhodnout, který sprcháček budu zkoušet dřív, takže jsem to vzala každým z nich jiný kousek těla. Nejvíc boduje limetka a máta a pak grep s bazalkou. Mandarinka je na mě moc výrazně sladká, ale zase na druhou stranu jsem vše vyzkoušela jen jednou, takže uvidím až časem. A pěnu teprve vyzkouším, ale vůně je fakt hodně uklidňující. Spíš mi voní jako kopřiva s mateřídouškou, ale nemůžu zase poznat po čichu úplně všechno... Tak ještě jednou moc děkuji, výhru si užiji do poslední kapky ;)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)