Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 12. září 2014

Vyhlášení vítězů soutěže o 4 balíčky Gabriella Salvete

Dobré ráno :)

   Mám tu pro vás vyhlášení z poslední soutěže, která skončila přesně před týdnem. Takže ke komu putují balíčky kosmetiky Gabriella Salvete?

   O první balíček vás soutěžilo 27. Čekala jsem, že tento bude nejvíce chtěný, nakonec ho předčil druhý balíček :) Random vybral č. 14, tedy Vendulu Mikulkovou.



   O vínovočervený balíček se vás přihlásilo 38. A výhra padla na číslo 23, tedy Aniska :)



   O trojku vás bojovalo 12. Vyhrálo č. 5 a s ním Blond-M.


   A nakonec poslední balíček č. 4. Ten vás zaujal nejméně a byla tu největší šance na výhru. Ta putuje k Janě Strašíkové.


   Výherkyním gratuluji, večer jim pošlu email a poprosím je o odpověď a zaslání adresy do 16. 9., abych mohla balíčky co nejdříve poslat :) A vy ostatní nesmutněte, ona zase nějaké soutěž bude :)

7 komentářů:

  1. Jůůů, tak mi ten modrý balíček vážně vyšel?! :D Mockrát děkuju, mám velikou radost! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Holkám gratuluju :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé, to není možné! Já jsem to opravdu vyhrála, to je moje premiéra :) Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji :) budu vyhlížet mailíka a ostatním výherkyním gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jenom o jedno :D Gratuluju holkám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)