Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 22. října 2014

China Glaze Sand Dolla Make You Holla

Přeji krásnou středu :)

  Konečně je tu pravidelný lakovací příspěvek, ve kterém vám dnes ukáži absolutně nepodzimní lak. Ale je tak hezký a je z letní kolekce, tak by mohl být brzy fuč a řekla jsem si, že vám ho ukáži, dokud se dá sehnat. Aby se vám nezalíbil tak jako mně Nubar Iris Dust a pak jste ho nemohli sehnat :)


  Je z letošní kolekce Sea Goddess, která obsahovala 6 odstínů pískových laků. Sand Dolla Make You Holla je nejsvětlejší z nich. Jedná se o velmi světlou růžovou s chladným podtónem se spoustou různobarevných malých glittrů - modrých, zelených, zlatých, stříbrných a fuchsiových. Připomíná mi různé pastelové chlupaté svetry s barevnými vetkanými vlákny, které teď mají hlavně v F&F. A přestože se jedná o lak z letní kolekce, podle mě bude krásný i na zimu až bude všude sníh :)




   Bála jsem se lakování, aby nedělal neplechu jako SpaRitual Barefoot, protože i SDMYH (ne nechci ten název psát znovu :D) má základní tekutinu krémovou a světlou. Ale nikde se netáhne, nedělá nánosy a nanáší se hladce. K dokonalému krytí je zapotřebí i 3 vrstev, protože ať jsem lakovala jak lakovala, pod 2 vrstvami mi stále prosvítaly bílé konečky nehtů. Schnutí průměrné, výdrž taky (3-4 dny).






   Nevím jak vám, ale mně se líbí ohromně. Je neskutečně něžný, křehký, éterický. Baví mě a v lednu se k němu vrátím ráda znovu. Klidně i několikrát :)

   Kupovala jsem ho na Modeláži za 150 Kč za 14 ml, kde je bohužel už vyprodaný, ale nejspíš ho seženete na ebay.

Jak se vám líbí? A co vám připomíná?

8 komentářů:

  1. Konečně lakovací příspěvek. Ale tento klidně oželím, neoslovil mě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přijde mi spíš zimní než letní :). Ale moc se mi nelíbí, na to, jakou má krásnou něžnou barvu, mi přijde dost hrubý strukturou.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně by se líbil, kdyby nebyl tak hrubý, jen ta barva s třpytkama.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě hned napadl sníh :D Je krásnej a na zimu se bude jistě dobře nosit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hneď na prvý pohľad vo mne evokoval zimu, sneh... a povedala som si, že by to bol krásny lak na obdobie vianoc, preto ma prekvapilo, že je to letná kolekcia :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten je krásný! úplně ideální bude na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  7. lak pre snehovú kráľovnú, no mňa momentálne veľmi nezaujal, možno v kombinácii s nejakou farbou by ma presvedčil zmeniť názor :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)