Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 10. října 2014

Guerlain Rouge G Beatrix - stojí za to?

Krásný pátek vám všem :)

   Dneska bude na blogu neobvykle high eeeeend :D Kromě parfémů z tohoto konce nic moc nemám (spíš nic než moc), ale zatoužila jsem po pár věcech. První z nich byly 2 rtěnky - Chanel Rouge Allure v červeném odstínu a nějaká jiný nude dražší rtěnka. Původně jsem chtěla opět Chanel Rouge Coco, ale když jsem ve Francii letos viděla ve slevě tuhle krásnou Beatrix, Coco jsem zavrhla. A jestli svého rozhodnutí lituji?


   Musím začít obalem. To je jednoduše něco nevídaného, luxusního, až extravagantního... Ta rtěnka nikdy nebude stát, jen ležet, ale to balení miluji! Nejen, že dokonale vypadá, ale ono je to i funkčnější než se zdá. Má v sobě malé zrcátko, které se automaticky otevře při otevření samotné rtěnky. Vy, co Rouge G znáte, si asi musíte klepat na čelo, co to ta Musilová zase objevila za Ameriku. Ale mně se prostě líbí :))





   Rtěnka sama o sobě je měkčí, mastná a snadno klouže. Příjemně voní, sice trochu chemicky, ale není protivná. Má lesklý finish, což mi u přirozených rtěnek vůbec nevadí (naopak u výrazných a tmavších preferuji mat). Je slaběji pigmentovaná, ale to jsem věděla. U Rouge G má jít hlavně o lesk a péči, takže jí to rozhodně nemám za zlé.
  Odstín Beatrix je krásná něžná růžová s kapkou korálové a trochou miniaturního třpytu (nedokázala jsem specifikovat, jestli je více zlatý nebo stříbrný). Vypadá opravdu jemně, nenápadně, ale stále lépe než mé rty bez ničeho, neboť je mám hodně světlé a nevypadá to nejlépe.
   Vytknout jí ovšem musím 2 věci - slabá výdrž a vysoušení. Po hodině nošení už je méně znatelná, po 2 hodinách je kdesi v éteru. A zanechává po sobě spoušť. Hodně mě mrzí, že zrovna tahle kráska nechává rty plné šupinek a v tomto ohledu se rovná levnějším mastným rtěnkám, které ale nehydratují a dělají ze rtů Gobi. Výsledkem toho je, že ne vždy drahá věc musí být kvalitní, což víme (snad) všichni.







   Koupě rozhodně nelituji, aspoň jsem se poučila, že Rouge G ne a ke Guerlainu spíš na parfémy a rtěnku zkusím Chanel (až budou peníze, takže to vypadá na vánoční dárek pro mě od někoho :D).

Rouge G mě ve Francii stála 27 € v Sephoře, doporučená cena je okolo 43 €.

Jaká je vaše nejdražší rtěnka? A která podle vás opravdu za ty peníze stojí? :)

P. S. Víte co je nejlepší? Jinde jsem četla, jak tento odstín drží i 5 hodin a krásně hydratuje :D

25 komentářů:

  1. Najdrahsia asi Ysl ta novinka,co je aj tvarenka aj rtenka v jednom...ako tvarenka je super...alo rtenka je prilis sucha..inak take drahsie mam la roche posay a tie stoja za kazdu korunu....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď jsi mě celkem překvapila. Všude na netu vidím, jak Rouge G vychvalují pro její výdrž a hydrataci, je to taková rtěnková modla. Já žádnou nemám, ale chtěla jsem si pořídit tuhle limitku, které dala Temptalia A+, ta se přitom neostýchá dát high-end věcem i Fka, pokud nedostojí svým slibům...

    http://www.temptalia.com/guerlain-rouge-parade-820-rouge-g-lipstick-review-photos-swatches

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě u Temptalie jsem o nich četla... A zrovna tahle je taková naprd :(

      Vymazat
  3. To balení je luxusní, škoda že není i ten zbytek.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám takovou lepší rtěnku Dior, ale tu jsem kupovala v pred pár let Kanadě a už ani nevím, kolik stála...Ale byla to má první rtěnka :)

    Tahle se mi moc líbí, ale to vysušování bych asi nepřekonala...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to já se Rouge G zastanu:-) Mám Rouge G v odstínu 23 už delší dobu, na blogu dokonce už 2 roky. Rty mi nevysušuje a je pigmentovaná na výsost dobře. Ovšem to bude samozřejmě odstínem. Dvacetrojka je sytá cihlovo-oranžová rudá. Navíc všechny víme, že záleží na mnoha dalších okolnostech, odstínu, skladování, na šarži ..., škoda že to s Beatrix nevyšlo na jedničku.
    Neházej flintu do žita, určitě se nějaká jiná Guelrain rtěnka osvědčí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutto, mně je to jasný. Vždycky mi něco nevyhovuje a jiným ano :D Že já vůbec píšu recenze :D
      Skladováním to podle mě nebude, možná šarží, ale je škoda, že i u tak drahý kosmetiky se najde nějaké nepovedená.
      A když ne rtěnka, tak parfém nebo rajské kule ano :D

      Vymazat
  6. Moje nejdražší a nejoblíbenější rtěnka je od YSL. Mám od této značky rtěnky dvě - jednu světlounce růžovou a druhou výraznější růžovou. Obě dvě jsou skvělé - hydratují, dlouho vydrží a navíc mají překrásný obal! Jedinou nevýhodou je to, že jsou tak boží, že si je hrozně šetřím :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tyjo YSL, říkáš? Obaly mají dokonalý a taky jsme v té Sephoře přemýšlela nad těmi lip stainy, ale nakonec jsme se rozhodla pro klasickou rtěnku. Ale... no teď mi to nedá spát a budu nad nima uvažovat :D

      Vymazat
  7. Já si na drahou dekorativku nepotrpím, takže rtěnky mám od Rimmelu atd. Tahle vypadá hezky, ale za ty peníze zas není světoborná, obzvlášť, když ještě vysušuje a nevydrží :(

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek! Zábavně podaný, skvěle se mi to čte. :-) Nejdražší rtěnku mám asi za nějakých "pouhých" 170 korun. Nějak se mi za to nechce dávat více, zvlášť když se potvrzuje, že cena nerovná se kvalita. Tak uvidíme, zda někdy posunu hranici cen a koupím něco dražšího. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já normálně taky tak drahé věci nekupuji, ale rtěnky, to je moje :D

      Vymazat
    2. Taky miluju rtěnky, ale zatím mi stačí drogérkové produkty, jako je třeba Rimmel, Maybelline, nebo Astor. To jsou dle mého firmy, které rtěnky fakt umí. Ale kecala bych, kdybych řekla, že nepokujuju po dražších, nebo, že se mi nelíbí a nechci je :D

      Vymazat
  9. Za ruz by som tolko penazi nedala, nakolko sa ruzujem iba prilezitostne.

    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam zase s Rouge G len dobre skusenosti :D Prave tie Rouge Allure od Chanelu mi az tak velmi nerezu, pripadaju mi prilis voskove a tuhe (v porovnani s Guerlainom)
    Obal je nadherny, krajsi asi ani neexistuje, ale strasne sa toci na kazdom povrchu a furt mam pocit ze spadne...nehovoriac o tom ze by tie magnety mohli robit silnejsie..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme celá já, zase jdu proti proudu a nevyhovují mi věci, co jiným jo :D
      A to já právě zase tuhé rtěnky ráda, takže by RA mohla být pro mě.

      Vymazat
  11. Takúto drahšiu kozmetiku si nekupujem. Ani pri nej nemám istotu, že bude niečo wau a bude za tie peniaze stáť, lebo vždy sa nájde nejaká chybička a určite tie chyby menej mrzia keď stál rúž 3 €, ako keď stál 30 € No a tu sa samozrejme potvrdzuje, že si platíme hlavne za značku. Napr. Rimmel rúž môže byť rovnako dobrý ako Chanel, ale preto, že je to práve Chanel, tak stojí 10-násobne viac.

    OdpovědětVymazat
  12. Obal je luxusní i barva se mi moc líbí. Já mám nejdražší rtěnku za 100 Kč, zatím takhle drahou kosmetiku nekupuju :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  13. Ten obal je nádherný. Chápu, že jsi neodolala. Mám ty chanelky rouge allure dvě a jsou skvělé, ta světlejší je o něco lepší. Na druhou stranu je nyní má nejoblíbenější rtěnka od nyx asi za stovku. Ovšem obal má obyčejný.

    OdpovědětVymazat
  14. Kráááása...ten obal a farba. Luxus!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Velká škoda, protože design vypadá opravdu naprosto, naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten odstín je moc hezký, škoda jen, že nevydrží a nehydratuje jak bys chtěla. Moje nejdražší rtěnka je od MUFE (koupila jsem ji po vzorečku v senzaboxu), jsem moc spokojená, krásně vydrží a rty nepřesušuje.

    nakupujirada.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Rouge G mi nevyhovuje taky, barvu mám výraznou. Vydrží úplný prd, ne, že by mi vysušovala, spíš odchází brzy, nerovnoměrně a ošklivě. Obal je fajn, ale váží jak těžítko. Zkusila je spoustu high end rtěnek. Pořád vede Dior řada Rouge Dior. Chanel Allure Velvet vysušuje a cuckatí. Coco je fajn (ale Rouge Dior o level výš). Za sebe můžu hodně pochválit EL Pure Color ENVY, Lancôme L'Absolu rouge a i YSL Rouge Couture. Zklamání: Michael Kors a bohužel i Nars Audacious.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně děkuju za tipy! EL mě taky moc láká, mají překrásné obaly a odstíny a vypadají megaluxusně :)
      S těžítkem souhlasím :D

      Vymazat
  18. Wau vyzera super luxusne, a no luxusna je aj jej cena. Myslim ze ja som dala za ruz za svoj zivot najviac asi 7 eu

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)