Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 29. října 2014

Halloween s kolekcí Apocalypse Of Colour od China Glaze

 Krásnou středu všem :)

   Halloween se nezadržitelně blíží a China Glaze opět přišla s kolekcí speciálně vytvořenou pro toto období. A přestože se mi loňská kolekce líbila víc a přišla mí víc temná a strašidelná, tak i v té letošní jsem našla dva odstíny, které mě dostaly - růžovočervený Do Not Let The Dead Bite a zelenočerný But Of Corpse.


But Of Corpse


   Pokud by měl být nějaký lak inspirovaný Frankensteinovým monstrem, tak to bude tento. Sametově zelená tekutina s jemným zlatostříbrným třpytem a černými částečkami. Dokonalá mrtvola :)
   Díky všemu tomu třpytu, glittrům a matnému vzhledu je hustší než jsem u laků zvyklá. Musí se s ním rychle pracovat, protože rychle schne a potom může dělat trochu hrudky. Ale díky tomu, že dobře kryje, nemusíte štětečkem přejíždět po nehtu stokrát a tomuto nešvaru se snadno vyhnete. Navíc kvůli své konzistenci nezatéká pod kůžičku a opravdu zůstane tam, kam ho dáte. A to mi naprosto vyhovuje :)
   U třech nehtů se mi však stala zvláštní věc - lak se na podlaku trochu zdrcnul a vypadalo to jako aplikace praskacího laku. Na malinkém místě se lak odhrnul a zůstalo pod ním holé místo. Je to zvláštní a nikdy se mi to u laku nestalo. Druhá vrstva tyhle malé dírky naštěstí překryla.






    Díky matnému finishi rychle schne. Povrch nehtu je hrubý, řekla bych celkem dost. Jako byste si na nehty nalepily smirkový papír :D Mně osobně to nevadí, ale vím, že někdo tento efekt nemá rád, tak na mrtvolku bacha. Odlakování není zas taková hrůza, jak by se mohlo zdát a lak jde rychle dolů. 
   Nevím jak vám, ale mně se hrozně líbí. Když jsem ho v práci lakovala na vzorníky, tak mě za srdce nijak nechytil. Ale čím víc jsem na něj koukala, tím se mi líbil víc a momentálně pro mě neexistuje hezčí zelený podzimní lak. Připomíná mi saténové závěsy, které jsem si vždy vybavila při čtení Harryho Pottera, konkrétně pasáže odehrávající se v domě č. 13 na Grimmauldově náměstí :)





Do Not Let The Dead Bite

   Pokud je první odstín inspirovaný mrtvolou, tak tento nespíš upíry a krví potřísněnou kůží. Tomu říkám vážně halloweenská kolekce :)
   Základní tekutina je žvýkačkově růžová a má trochu jelly konzistenci. Sama o sobě není plně krycí, ale díky velkému množství glittrů lak kryje ve 2 slabších vrstvách. I když pokud vám vadí trochu prosvítající špičky, asi budete muset použít vrstvy tři anebo dát 2 silné.





   Kvůli gelovější konzistenci schne déle. A odlakování je bohužel peklo. I s alobalem a čistým acetonem mu to trvá dlouho, takže bez alobalu a bezacetonového odlakovače to snad ani nezkoušejte. Jinak vám tenhle nemrtvý bude pít krev pěkně dlouho :)
   A neodpustím si k němu ještě jednu poznámku - jakmile začne odrůstat (což je vidět na fotkách, fotila jsem ho třetí den od nalakování), tak zvýrazňuje studený podtón nehtu. A vypadá to, že máte až nepřirozeně šedomodrá nehtová lůžka. Proto bych ho doporučila spíše teplejším typům, ne vyloženě studeným :)





    Tak který vás zaujal více? Nebo se vám z kolekce Apocalypse líbí nějaký úplně jiný? Celkem obsahuje 6 odstínů. Já mám oba z Modeláže, růžový jsem si koupila a zelený dostala k recenzi, takže moc a moc děkuji. Cena obou je 150 Kč za 14 ml.

Slavíte Halloween? A uděláte si na ten letošní nějakou speciální manikúru? :)

21 komentářů:

  1. Oba laky jsou super! :) Ten zeleny bych mozna chtela, uvidime. Od ruzoveho me odrazi odlakovavani. A libi se mi jejich nazvy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ChG má vždycky vymazlený názvy :) Podobně jako Catrice...

      Vymazat
  2. Oba odstíny jsou zajímavé a neotřelé, ale musím říct, že o fous více se mi líbí ten růžový :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi oba dva ale jasně vede zelený Frankenstein :)

    OdpovědětVymazat
  4. krvák je zajímavý, ale to odlakování by mě asi zničilo! dívala jsem se i na zbytek kolekce a docela se mi líbí ten hnědý, i když si ho na sobě nedovedu představit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je spíš černý s bronzovými glittry :)

      Vymazat
  5. Ten zelený je bomba! Hned jsem si říkala, že je to úplně jak mrtvolka nebo zombie :D A s tim růžovým bych si asi radši ukousala prsty, když jde tak blbě dolů (třeba je to účel, abys měla pořádný krvák na Halloweena :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D China asi razí heslo, že to musíš zažít na vlastní kůži :D

      Vymazat
  6. Ta zelená, to je teda barvička, úplně mi to připomnělo špenát :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. ten zelený vypadá opravdu zajímavě! moc hezké nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) U toho zeleného už na můj vkus trochu přerostlé, nebyl čas pilovat.

      Vymazat
  8. Zelený se mi libí víc, ten růžový mi přijde nic moc takový vyblitý:D

    OdpovědětVymazat
  9. Oba jsou výborné! A s tím zeleným a Harry Potterem máš tedy pravdu ! :D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. Nebýt to Halloweenská kolekce, tak mi ten zelený připomíná kiwi. :) Hrozně se mi na tobě líbí, ovšem srdcovkou je ten růžový do kterýho jsem se úplně zbláznila. :D
    Zrovna jsem chtěla zítra dát příspěvek taky na laky z téhle kolekce, tak teď nevím. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo máš pravdu kiwi :) jen ten článek zveřejni taky Romčo :)

      Vymazat
    2. Kiwi mě nenapadlo, ale jak tak na to koukám, tak je to vážně ono :D
      Článek klidně publikuj, až bude po 31. 10. tak bude pozdě ;)

      Vymazat
  11. Ten zelený je hezčí, ale něco mu chybí, abych udělala "ach". Asi je těžké vymyslet originální a hezkou halloweenskou kolekci, takže mě úplně za srdce nechytla, ale špatná není ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě se to ach dostavilo až po pár týdnech... Ono celkově snad už neni moc co vymýšlet v lacích :) Naposled mě opravdu dostal efektový top coat se zlatem od OPI, to mi přišlo zajímavé :)

      Vymazat
  12. Mmmmmm... zelený. Nemám vo zvyku sláviť americké sviatky, takže neslávim :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)