Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 6. října 2014

Interbeauty Bratislava podzim 2014

Aneb jede se na haluškyyy :D

  Vítám vás v novém týdnu a u nového článku. Jestli jste si všimli mé nepřítomnosti na Facebooku minulý týden, tak se dozvíte proč - pracovně jsem jela do Bratislavy na podzimní veletrh Interbeauty, který se konal v Incheba aréně. Jaký byl veletrh a co bylo k vidění?


   V Bratislavě jsme byla poprvé a nadšená jsem z ní neodjížděla... Drtivá lidí byla hrozně nepříjemná, protivná a je jedno, jestli se jednalo o recepční, číšnice, návštěvníky. Tak negativně naladěné město jsem snad nikdy nezažila a docela mě to zamrzelo.
   O to větší radost jsem měla ze setkání s usměvavou Arvonkou a Suzi, které mi ohromně zvedly náladu :)) Zuzka mi přinesla i čokoládičky a rámeček na obrázek, který jsem od ní dostala minulý rok. Škoda, že nebylo více času na povídání, takže doufám, že se zase někdy setkáme :)

Holky měly tak krásný nail art a já jen jednobarevně :D

   První nakupovací zastávku (a měla být jediná) jsem udělala u Gosh. Jejich výrobky miluji a těšila jsem se, až si prohlédnu celý jejich sortiment. CC Cream byl must have kouskem (cena 10 €), stejně jako černá automatická tužka (5,60 €).
   Na zkoušku jsem vzala i rtěnku v odstínu Boheme (5,60 €), protože jsem si chtěla ověřit, jestli vysušují opravdu všechny nebo ne. Suzi totiž všechny její rtěnky vyhovují.
   A úplně první věcí, kterou jsem zahlédla a věděla, že ji musím mít, byla nová paletka Smokey Nudes. Kam se hrabe Urban Decay, protože tohle je dokonalost! Ten obal, ty barvy, konzistence... Ach ach, za 14,80 € ji tam nešlo nechat!
   K nákupu jsem dostala zdarma lak v odstínu Purple Heart a také vzoreček BB creamu, který už jsem zkusila díky swapu se Suzi a také sprchový gel od Fenjal.

Přičemž jsem se na veletrhu dozvěděla, že Max Factor a Gosh patří k sobě.






   Děvčata mě nalákala i na laky Orly, hlavně Suzi se svým maličkým Hot Tropics. Krásná barva orchidejí se zlatým třpytem mě nenechala na pokoji. A další mrňous je odstín Oui, který jsem musela mít už jen díky názvu a tomu, aby Hot Tropics nebyl sám, neboť nemám ráda, když mám od jedné lahvičky laku jen jeden kousek :D 
   Oba byly za 4 € stejně jako High On Hope z výprodejového košíku. Ta zvláštní petrolejová s růžovobronzovými shimmerem mě dostala :) Je tak ošklivá, až je hezká!






   A abych těch laků nebylo málo, vzala jsem si i 2 od SpaRitual, které nebyly na veletrhu v Letňanech. Seeking je z kolekce Home a je to krásná světle šedá barva s červenými třpytkami. Snow Globe je pak nový efektový nadlak, který je plný bílých čtverečků a zlatavých třpytek. Je nádherný a opravdu je jako skleněná sněhová koule 
  Seeking byl za 8 € a Snow Globe za 13 €, ale dostala jsem slevu, takže jsem platila 18,10 € za oba, takže jsem oproti ČR ušetřila cca 7 Kč, nepočítám-li poštovné :D




Hned vedle byl stánek Macadamia Oil, se kterým měl ten od SpaRitual stejnou pokladnu, takže se placení trochu protáhlo.

  Poslední zastávkou pak byl stánek s maskami Kallos. S verzí Latte jsem za tu cenu moc spokojená, tak jsem vzala medovou a mrkvovou, které moc nevoní, a úžasně vonící arganovou a jasmínovou. Každá stála 1,10 € (275 ml), na Elnino jsou za 38 Kč a navíc jen některé druhy. Litrová balení stála 2,50 €.


A protože jsem si doma zapomněla pinzetu a moje obočí už ji moc potřebovalo, vzala jsem si ve stejném stánku i tuhle pinzetu, která mi připomíná ementál :) Na tu od Ebelin nemá, ale špatná není.



   Moc jsem nechápala přítomnost Yves Rocher na veletrhu, když mají po celém Slovensku prodejny. Ale tak reklama musí být :)



   Z ČR přijelo i Artdeco se stejnými vizážistkami, které byly i v Letňanech. Což mi připomíná jednu holčičku, která se mě ptala, proč tu všichni mluví česky :D


   Spa značka Cuccio s voňavými máslovými emulzemi...




Moje Čajnička :D


CND s legendárním Shellacem...



Modeláž nehtů


Ma Provence

   Osobně jsem si myslela, že tam toho bude víc, ale nakonec jsem i tak odcházela s plnými taškami. A to jsem nezmínila 2 lahve výborného jahodového vína za 5 € :D

Na závěr bych velice ráda poděkovala 2 čtenářkám (jedna v červeném topu s bílými puntíky a červenou rtěnkou a druhá v barevném topu s krásnou cihlovou rtěnkou) za to, že se mě poznaly jako blogerku, pozdravily mě a pochválily blog. Jsem jim za toto příjemné zpestření dnů ohromně vděčná a tímto jim děkuji 

Jak by se vám líbilo navštívit takový veletrh? Nebo jste se byli podívat?

Mějte se krásně :)




17 komentářů:

  1. Je mi ľúto, že si mala také (ne)šťastie na takých otrasných ľudí, ale dúfam, že na Bratislavu nezanevrieš a dáš jej ešte druhú šancu :) Nakoniec si si aj niekde tie bryndzové halušky dala alebo ste skončili znova na Číne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme v Bratislavské restauraci na jedněch výborných s bryndzou, dokonalou zelňačkou a burčáku :))

      Vymazat
  2. Nikol ... mne až doma vďaka Zuzke dotrklo, kto bolo to pekné žieňa, ktoré vedelo prečo fotím :D trapas ako Brno, vedela som o tebe, že tam budeš, aj som ťa videla, a aj tak mi to nedotrklo :D prepáč, len keď ma niekto osloví takto, tak ma to vždy tak nejak prekvapí, že mi potom logika nefunguje. Nabudúce budem určite komunikatívnejšia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, to vůbec nevadí :) Jsem si spíš říkala: Ona mě asi nezná a teď vypadám jak debil, co na ní mluví :D

      Vymazat
  3. Já nikdy na veletrhu nebyla...naštěstí, protože bych odcházela ještě chudší než kostelní myš :D Ale ta paletka vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty masky jsou nějaké levné, to vůbec neznám, musím se podívat :) a měli tam taky nějaký čupr bodypainitng jako na WoBS?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele neměli, jsem byla hrozně zklamaná :( :D Kolegyně říkala, že na soutěž v nehtech přišla jen jedna slečna, co honem utekla :D

      Vymazat
  5. návštěva takového veletrhu by mě asi zrujnovala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je škoda, že tam byli protivové všichni. Já jsem ještě na žádném kosmetickém veletrhu nebyla. Ty nehty máte moc pěkný a líbí se mi i laky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som bola v Ba a pri tvojom stanku som sa nezastavila. Neviem ci by som ta spoznala ale asi ano :).... A si mala asi mega smolu na ludi lebo my sme s kamaratkou az na dve predavacky boli velmi spokojne. A kraasne si si nakupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, ale všichni kolegové měli stejný zkušenosti... Usmálo se na mě cca 5% zákazníků a z obsluhy byl milý jen jeden číšník v Auparku :D

      Vymazat
  8. ja len dúfam, že si mi poslala dobrý rozmer a rámik sedí :-D Veľmi sa teším na recenziu palety, predsa len, narodky sú tu čo nevidno :o) Super si to pofotila, nestrašilo tam toľko ľudí a ten prázdny GOSH stánok... :-D Takto by mala nejako vyzerať moja reportáž, musím si dávať pozor na to, koľko rozprávam a venovať sa viac foteniu.
    Inak som veľmi rada a strašne sa z toho teším, že si sem zavítala, aspoň som ťa opäť videla naživo :-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, sedí, jen jsem ten obrázek připevnila vteřiňákem, protože jsem si nevěděla rady s těma hřebíčkama :D A jeden nugát už taky padl, ani jsem si to nestačila vyfotit :D
      A neboj, příští rok jsem u vás jak na koni znova ;) :-*

      Vymazat
    2. asi to, na čo som to robila, bolo príliš hrubé a už ich nebolo kam dať, hlavne že sedí a že si si poradila :-))) ja som rada, že som ich nezjedla ja, musela som ich dať ďalej odo mňa a napísať ich na zoznam, nech ich nezabudnem :-D

      Vymazat
  9. Ahoj, mrzí ma, že si mala taký dojem z Bratislavy, ale ja by som povedala, že to bolo hlavne kvôli veľtrhu, nakoľko tam je vždy veľa ľudí a keď náhodou niečo nemajú alebo podobne, tak sú všetci mrzutí. Ale inak je Bratislava podľa mňa veľmi pekné a príjemné mesto, keď vieš, kam máš zájsť a s akými ľudmi :) Takže určite to skús znova a kľudne daj vedieť, keď tu budeš. Ak budeš mať záujem, mohla by som Ti ukázať aj jej pekné stránky. Poprípade by sme mohli spraviť meeting aj viacerých blogeriek :)
    Vanda theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  10. Na Interbeauty som sa bola pozrieť a tiež som si odtiaľ niečo kúpila, veľmi ma potešilo, že som tam našla masky na vlasy Kallos tak som si kúpila jednu na skúšku pre farbené vlasy, tiež som si tam kúpila kefu na vlasy zo štetinami z diviaka. Celkovo sa mi výstava páčila, užila som si ju ešte viac ako minulý rok keďže už som poznala viaceré značky hlavne vďaka prezeraniu blogov. Už teraz sa teším na ďalšiu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)