Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 27. října 2014

Legendární suchý šampon Batiste

Krásné pondělí všem!

  Taky už se těšíte na zítřejší volno a páteční vyřezávání dýní? Já ohromně! Zatím si můžete zkrátit čekání přečtením nějaké recenze, třeba té dnešní na legendární suchý šampon z Douglasu od Batiste.


  Poté, co mi došel suchý šampón od Dove, jsem si řekla, že bych si mohla pro porovnání koupit tenhle profláknutý Batiste. A musím říct, že jsem nelitovala!

   Jak už nejspíš víte, mám jemné vlasy, kterých je málo a velice rychle plihnou. A to je maximálně nežádoucí. Navíc nedrží žádný tvar, jakýkoli účes je s nimi do 5 hodin pryč a celkově mě hrozně rozčilují. Takže potřebují tvrdý kalibr a hodně účinný suchý šampon...

   Batiste se dělá v mnoha verzích (parfemacích), já si vybrala tu originální. Voní svěže, trochu jako nějaké mýdlo. Bohužel se vůně ve vlasech vůbec nedrží a ty nejsou tolik provoněné jako po zmíněném Dove.


Složení se mi více líbilo u Dove, ale zase, když mi šampon vyhovuje víc, tak to tolik neřeším.

  Po nastříkání do vlasů zanechává nepěkný bílý povlak - a je jedno, jestli jej aplikujete ze vzdálenosti 20 cm nebo 10. Naštěstí se dá snadno vyčesat. Já ho klasicky vmasíruji do vlasů a přebytek vyčešu. U Batiste můžu použít i kančák a vlasy nevypadají tak, jako před tím. Opravdu funguje tím způsobem, jaký si přeji. Nastříkat do vlasů, vmasírovat, vyčesat a vlasy jsou vážně jako umyté vodou a klasickým šamponem. A tak to má být.



   Podobně jako u Dove, i jeho účinek trvá více než 24 hodin, obvykle jej však aplikuji pouze na 12 hodin a pak si hlavu klasicky umyji. Zvládá i už opravdu hodně unavené vlasy. Dodá jim až 3x větší objem a to se mi líbí a moc. Vlasy s ním dobře drží tvar, ale rozhodně se nelesknou tak hezky jako s Dove a jsou až nepřirozeně matné. A řekla bych, že pro sušší vlasy bude nevhodný a bude je i vysušovat. Mně to s mými jemnými vlasy nijak nevadí.

   Za mě můžu říci ano a pokud máte právě velmi jemné masticí se vlasy, tak ho doporučuji všemi deseti. A dokonce i brunetkám, protože ten bílý povlak z vlasů dostanete snadno :)

Koupíte v parfumerích Douglas v různých velikostech a baleních. Tento stál 89,90 Kč a objem je 200 ml. Vydržel přibližně na 20 použití.

21 komentářů:

  1. Za mě nic moc. Když už tak ve verzi pro brunetky. Zrovna jsem nedávno psala recenzi na suchý šampon od Klorane, tisíckrát lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma třešňový, použila jsem ho 1x a zjistila jsem, že ty suché šampony nejsou nic pro mě :). Radši si vlasy umyju a je to
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tento šampon mám zrovna doma a taky mi vyhovuje :) Vlasy po něm opravdu vypadají jako čerstvě umyté, dodá objem, dokonce nepozoruji ani zmatnění (a to mám od přírody ve vlasech lesk jak blesk). Jen ta vůně mi tolik nesedí a jako na potvoru se v mých vlasech drží až moc dobře. Používám ho jen na ofinu a vlasy kolem obličeje, které se mi rychleji mastí, protože si do nich často sahám. Už ani nevím, kolikrát jsem ho použila, ale pořád mi ho zbývá celkem dost, ta lahvička je snad bezedná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky ho používám na partie okolo obličeje, ale já ho dávám celkem dost, netroškařím. A tobě nevoní jen tahle Original verze? Mě hrozně zajímají ty další, zkusím třešinku a spoustu ostatních. Třeba se budou ve vlasech i lépe držet :)

      Vymazat
    2. Jiný jsem nezkoušela, nějak na ty další vůně nemám odvahu :-D Jinak jsem s ním spokojená, tak ho zatím měnit nebudu, navíc jsem četla nějaké recenze, že ty jiné verze nejsou tak dobré a nelze je tak snadno vyčesat, takže nechávají na vlasech šedý povlak. Spíš si říkám, že si na tu "vůni" třeba zvyknu... časem... jednou :-D

      Vymazat
  4. Mám doma verzi s tropickým ovocem, ale bohužel ještě dodělávám nějaké zbytky od jiných značek. Hrozně se už na něj těším, protože třeba Balea mi nejde vyčesat a s mastnějšími vlasy si neporadí. Schauma je na tom lépe, ale zas mi moc nevyhovuje citrusová parfemace. Od Batiste toho očekávám po všech recenzích fakt dost, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. měla jsem ho v plánu a po tvé recenzi do něj půjdu na sto procent! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si minibalení toho tropického a jak tak přemýšlím, vůbec nevím proč :D Vlasy mám sušší, prakticky nikdy se mi nemastí... Ale když to malinkatý balení vypadalo tak roztomile!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Když nebudeš spokojená, tak víš kam ho poslat :D

      Vymazat
  7. Suchý šampon doma mívám vždy jako nouzovku a teď mi zrovna došel... o tomhle jsem uvažovala a pořád se nemohla rozhodnout. Tak už asi nebudu váhat a zkusím ho :-)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho mám docela ráda, ale používám spíš sporadicky, nemám moc ráda, jak mi vysuší celou hlavu... :D Ale jinak funguje fajn. A dle mé zkušenosti z čím větší dálky ho stříkám, tím je bílý povlak méně výrazný. Zajímavé. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a mně dělá ten povlak pořád stejný :D

      Vymazat
  9. a šla bys tedy znovu do Dove nebo Batiste? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S mými jemnými, rychle se masticími vlasy do Batiste :)

      Vymazat
  10. Já jsem si teď koupila v DOuglasu tu malou verzi, tak jsem moc zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  11. mě by zajímal ten třešňový, jak voní .) ale sucháče už nepoužívám, dokud jsem měla ofinu, tak jsem bez nich nedala ani ránu, ale teď mi stačí ty vlasy umýt obden a obejdu se i bez nich. a kdyby jo byl potřeba, tak mám Lee Stafford, už asi dva roky, docela se na něj práší, chudák :D

    OdpovědětVymazat
  12. postupovala jsem stejně jako ty, nejdříve jsem měla Dove, te'd mám Babtiste a u mě tedy zatím vede Dove. Mám hodně tmavé vlasy a ty bílé fleky se mi nedaří vyčesat a vadí mi dost hrubý rozprašovač, který toho stříká hrozně moc. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký máš hřeben? Já mám právě kančák a ten vyčesává i prach z vlasů :D a ej pravda, že ty máš vlasy tmavší jak já...

      Vymazat
    2. Na hvědé vlasy bych doporučila šampon Batiste Dark. Jsem blond a kupuji Cherry na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/ je skvělý a na druhý den ho mám doma. :))

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)