Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 24. října 2014

Outfit: British Girl

Krásný pátek všem :)

   Dnes tu mám zase jeden outfit. I když je pravda, že momentálně neaktuální, protože tento týden je taková zima, že mi nestačí ani zimní kabát a boty, natož svetřík :D Ale třeba se ještě na chvilku oteplí. Anebo si k tomu všemu přimyslete kabát :)


   Tenhle outfit (musím to slovo teď často používat, neboť kolega, co čte můj blog ho přímo miluje - mimochodem zdravím :D) vznikl náhodou, když jsem ráno potřebovala rychle něco hodit na sebe. Obvykle si oblečení promýšlím den předem, ale tenhle mišmaš nakonec nevypadal zas tak špatně.
   Vzala jsem si opět košili z Marks&Spencer, kterou jste mohli vidět minule. A teď už máte možnost posoudit, jak moc je opravdu dlouhá :)
   K tomu červený svetr, jeggins a hnědé kotníčkové boty. A ve finále to ve mně evokuje moderní Britku, ani nevím proč. Co tento outfit připomíná vám? :)






svetr - Terranova
košile - Marks&Spencer
jeggins - F&F
boty - Deichmann
taška - Camaieu
prsten - ebay, od Sabči
lak na nehty - China Glaze Do Not Let The Dead Bite






Jak podle vás vypadá mladá Britka? A jak si užíváte podzim? :)

Krásný (a doufám slunečný) víkend všem :)

19 komentářů:

  1. Jak vypadá mladá britka moc nevím, ale tvůj outfit by klidně nosit mohla. Sluší ti moc, v jednoduchosti je krása.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí kombinace delší košile a svetříku. Sluší ti :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi kráska, máš strašně krásný úsměv! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš, děkuji :)) Mně zase přijde až moc široký :D

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, hlavně z té košile jsem unešená :)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná! Moc ti to sluší!

    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti, tobě taky pěkný víkend .)

      Vymazat
  6. Myslím, že názvom moderná Britka si svoj outfit perfektne vystihla :) Srdiečková košeľa je super, také ja môžem :) A fotka s listom nemá chybu, svedčí ti to ale na všetkých :)

    OdpovědětVymazat
  7. sluší ti to, jinak pro mě by mohla být košile ještě klidně delší, mám ráda dlouhé svršky :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný outfit, poslední dobou se mi hrozně líbí kombinace svetru s košilí <3

    OdpovědětVymazat
  9. Oooch, prsten od Sabči! Jeggins mají krásnou barvu a ten lak je úžasný. Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sabi :) To víš, takový prstýnek se nosí rád a často :)

      Vymazat
  10. Sluší Ti to moc. Nemáš tip, kde se dá sehnat ten lak nehty? Je úžasný a já mám trochu úchylku na laky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já ho kupovala tady za 150 Kč :) Ale jde špatně dolů, ty třpytky drží jako u žádnýho jinýho :D
      A děkuji!

      Vymazat
  11. veľmi pekné fotky ! hlavne tá posledná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky a ta poslední je skvělá! :) Moc se mi líbí ta srdíčková košile
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  13. Musím ti pochváliť oufit ale aj fotky :) sú krásne . Tá blúzka sa mi strašne páči a kabelka tiež :)
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)