Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 31. října 2014

Outfit: To Be Free

Dobré ráno :)

  Nevím jak vy, ale občas mám chuť se oprostit od veškeré té blogerské módy - parek, černošedých outfitů, velkých hranatých kabelek a spousty dalších věcí, které vidím na každém druhém blogu, kroku, ženě.. jednoduše zapomenout na to, co je in a co je out a obléknout se tak, aby vám bylo dobře a nemuseli jste myslet na to, že danou věc nosíte třeba už pátou sezónu. Taky to tak máte? :)






   Fotky jsou z úterý, kdy ještě svítilo sluníčko a nebyla taková zima. Teď už chodím v zimním kabátu... letošní zima to bere hopem :)
   Koženou bundu důvěrně znáte, zbytek outfitu jsou novinky nebo nenovinky - roztomilou čapku mám od sestry už nějaký ten rok, hořčicový svetr (mimochodem mohli jste ho vidět v nedělním líčícím článku) mám z Lidlu. Na tamější oblečení se pějí samé ódy, tak jsem ho taky chtěla zkusit. A i když je větší, tak jsem si ho zamilovala - jemný, příjemný a v krásné barvě :)
   Džíny jsou taky nové, stejně tak jako kozačky Lasocki z CCC. Chtěla jsem nějaké, které vypadají jako jezdecké a tyto kožené to splňují na 100%. Jen je škoda, že nemá hlouběji členitou podrážku - na zimu se hodí, obzvláště pokud bydlíte na úpatí Petřínského kopce :)
 




čepice - New Yorker 
svetr - Esmara 
bunda - F&F
jeggins - F&F
kozačky - Lasocki (CCC)




  A na závěr vám přeji, abyste si užili dnešní Halloween. A pokud ho neslavíte, tak minimálně dobře strávený víkend :)



23 komentářů:

  1. Tohle je moc krásný, jak píšeš pěkně pohodový. Moc se mi líbí ty kozačky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, moc se mi líbí bunda, kozačky i čapka :) Sluší Ti to
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. sluší, moc! takové krásné podzimní barvy :) a kozačky vypadají pohodlně.
    já moc na trendy nekoukám, dneska mám třeba kabát, co jsem nosila ještě na gymplu (radši nebudeme počítat, kolik je to let...) a čepici jak krteček :D
    a chci tu dýni! strašně bych chtěla nějakou keramickou, do které bych mohla dát svíčku. tak snad ještě o víkendu nebudou všude vánoční ozdoby, ale i nějaké halloweenské zbytky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je z Globusu, ale na vyřezávání je moc malá, tvrdá a nepraktická. Proto je pomalovaná :D Ale taky jsme chtěla keramickou a neviděla jsem žádnou né moc kýčovitou :/
      Tu čepici mi v úterý ukážeš :D

      Vymazat
  4. Krásně podzimní, líbí se mi to. A přiznám se, že z těch parek (možná se to skloňuje jinak, co já vím...) a vůbec uniformního davu slečen mě občas jímá hrůza. Ono to není samo o sobě špatné, jen začínám mít trochu problém rozlišovat jednotlivé osoby. :)) No, to je jedno, každopádně se mi to dnes moc líbí! ;)
    (A boty si případně můžeš někde nechat podrazit... ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ten stejný pocit... dlouhé neučesané vlasy, parky, legíny, wellingtonky a kabelka MK. Tak chodí snad půlka Prahy :D Připomíná mi to klony...
      A s tím podražením - četla jsem o nějakých řetízkách na podrážku, ale jde to jen na nějaký boty. Co myslíš ty, An? .)

      Vymazat
    2. Dotaz :D co jsou parky? A wellingtonky to jsou jakoze vznesene receno gumaky? :D Na ty MK kabelky jsem uz alergicka.

      Vymazat
    3. Neeeeee tak ja zjistila co je to ta parka a ....ech. To je presne ten typ bundy, co jsem nosila cca v deseti letech a prijde mi cokoliv jen ne slusivy a trendy aneb hadr stazeny snurkou v pase :D Asi jsem out, ale tohle bych na sebe dobrovolne uz nevzala.

      Vymazat
    4. Ano Veru, přesně jsi popsala parku :D A nejošklivější mi přijdou ty khaki, ale proti gustu...
      Jj wellingtonky jsou gumáky s cvočkama vzadu v řadě.

      Vymazat
  5. Nikol. tebe to taaaak slusi:)) Ta zlta je farba uplne pre teba :)
    Mne sa aj celkom pacia take cierno - sede jednoduche odevy. Nie moc preplacane vsetkymi trendami sveta, ale take tie minimalisticko monochromaticke veci ma dost bavia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem zlatíčko :))
      Mně se zase víc líbí kombinace bílé a béžové, šedočerné je na mě už moc temné :)

      Vymazat
  6. super podzimní outfit :) moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš dokonale svá, moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné kozačky. :) Přemýšlím, že půjdu letos do jiné barvy než černé, tak je to prima inspirace na kombinování barev. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na trendy nekoukam nikdy, hlavne to musi mit smrnc :) Takze vetsinou kabatek nebo bunda s vypasovanim (bez toho si pak prijdu jako krabice) a bud upnutejsi kalhoty, dnes treba cervene, nebo hrejive puncochace a sukni. No a boty na klinku- mam s dukladnym podrazkovym vzorkem na zimu :) Od tohoto moostru se radeji moc neodchyluju, zname, jak to dopada...ale barev se nebojim. Hodne fandim te cervene. A s puncochacema se daji delat divy!
    Slusi ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červený kalhoty musí být super, kamarádka má (měla netuším) červené kožené a ty vážně poutaly pozornost :)
      Punčocháčům fandím, nejlépe bílé nebo černé šaty a k tomu barevné punčocháče :)
      Btw kde si sehnala botky s důkladným zimním vzorem na podrážkách? Mně přijde, že všechny dělají snad jen plochý :/

      Vymazat
  10. Jé Ty jsi krásná! Taková přirozená... moc Ti to sluší. A ten lak je boží! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně ti to sluší, ta čepice na tobě vypadá úplně fantasticky :) A asi jsi mě nalákala na ty kozačky, protože teď sháním boty, ale nikde nemůžu sehnat nějaký pěkný pro mě.. Sice chci nějaké jen kotníkové, ale bez podpatku a to tady u nás nikde nemají, už i přítel říká, jestli vůbec existujou takový boty, co já chci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kotníčkových bez podpatku je spousta :) Ať si přítel nevymýšlí a pomůže s hledáním :D

      Vymazat
  12. Krásná holka, moc sluší! Btw, máloco je míň ženský a sexy než parka. Viděla jsem na fotce dokonce khaki parku přes šaty. ...brrrr

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)