Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 26. října 2014

Podzimní líčení s paletkou Wet n' Wild Comfort Zone

Krásný víkend všem :)

   Přiznám se, že po zhoršení pleti jsem neměla rozhodně chuť dělat klasické líčící články tak jako dřív. Dokonce i v reálu jsem neměla chuť se líčit tak jako dřív. Jednak většinu času zaberete maskováním všech nedokonalostí a pak už musíte běžet na tramvaj (neb vstávat dřív u mě nepřipadá v úvahu, to sovy prostě nedělají). A ani není nálada si dávat výraznou rtěnku, když víte, že odpoledne vám všechen ten pracně nanesený makeup z poloviny sleze a vy vypadáte jak teenagerka, co chce nosit červenou rtěnku a neví, že k tomu musí mít bezchybnou pleť. Takže asi tak.
   A přestože není pleť už taková jako dřív, o hodně se zlepšila a dokonce i jizvičky už ustupují. O tom, co mi pomohlo, se pobavíme v průběhu listopadu, ale překvapivě to byla přírodní kosmetika a hlavně olejíček :)


   Tohle líčení je děsně jednoduchý a hlavní roli v něm mají oči, které jsem vystínovala pomocí paletky od Wet n' Wild v odstínu Comfort Zone, kterou mi přivezla Natálka ze zahraničí a hrozně jí tímto děkuji (opět :D), protože až na ten obal je víc než fajn.
   Použila jsem jen levou část. Na horní víčko a do vnitřního koutku jsem dala světlý smetanový stín se zlatými odlesky (Browbone). Do očního oblouku (banánku, jak chcete) jsem dala bronzovobéžový stín (Crease). Pomocí štětečku Smokey Liner od Bdellium Tools a stínu označeného jako levý Definer jsem udělala ve vnějším koutku a na většině horního víčka kouřovou linku. Mimochodem tenhle stín mě hrozně překvapil - v paletce vypadá jako vínový a když ho rozetřete na kůži, jedná se o téměř hnědočernou s vínovými a zlatými třpytkami :D
   Vše jsem pak rozetřela mým nejoblíbenějším blendícím štětcem od Petra Lovely Hair z Basic řady (momentálně není k prodeji a bude se inovovat, přičemž doufám, že zůstane stejný, protože je nejlepší :).






   Pleť jsem pak sjednotila lanýžový makeupem od Dermacolu, který mi moc vyhovuje i na moji smíšenou pleť. Ale určitě velký podíl má na tom i matující krém od Laidbare, který pod něj dávám.
   I když lanýž pěkně kryje, tak přeci jenom musím něco zakrýt víc - jizvičky Camouflage Creamem od Catrice a kruhy pod očima houbičkovým korektorem od Maybelline, který mi přijde průměrný a po té blogové propagaci mě trochu (čtěte hodně) zklamal. Vše zafixováno jemným pudrem a rozzářenou teplou tvářenkou :) A na rtech už jen světlejší rtěnka a je hotovo. Vlastně ještě zvýraznit obočí a nanést řasenku :)




Truffle Moisturizing Make-up 02
Maybelline Anti Age Concealer 01 Light
Yves Rocher Komfortní zmatňující pudr 200 Matité Clair
Sleek Pink Lemonade trio tvářenka - odstín vpravo
Catrice set na úpravu obočí
paletka očních stínů Wet n' Wild Comfort Zone
Gabriella Salvete Diamante Mascara
Avon Lipstick Pink Sunrise




Jak se v těchto dnech líčíte vy? :) Mimochodem, lákají vás paletky Wet n' Wild?

Užijte si neděli a podzimní prázdniny :)

P. S. Kvalita fotek není nic moc, ono v tomhle počasí nejde čekat s Coolpixíkem zázraky.

16 komentářů:

  1. takéto jemné líčenia ja môžem. Presne toto sú odtiene, ktoré používam, keď už sa líčim nejakými tieňmi.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, tohle ti sluší! :) Já mám takovéhle jemné líčení nejraději. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché, ale krásné... sluší Ti! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné líčení!
    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné přirozené líčení :) A já žádné prázdniny nemám :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi ti to slusi :)) Aj ja zlta farba je presne ako pre teba :)
    Ja sa posledne dni licim len hnedym mono "matnym" tienom od Catrice. Prihodim este riasenku, tvarenku a obcas rtenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siu, ty jsi totiž krásná sama o sobě a na makeup se můžeš vykašlat ;)

      Vymazat
  7. Krásne , jemné, veľmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší! jsem ráda, že jsi s paletkou spokojená :) já se maluju furt stejně, akorát teď zkouším výraznější rtěnky, pomalu si na ně zvykám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, protože ti sluší :) Hlavně ty do červena.

      Vymazat
  9. Krásně jemné, to se mi líbí. Jen rtěnka je na mě až podezřele moc světlá, ale to je detail... :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)